• Hé people, bedankt dat je even tijd neemt voor mijn emotionele gezeik.

    Ik had al eerder een topic geopend over dat ik geen 'i love you' of 'hvj' meer tegen goeie vrienden van me mocht zeggen op msn, omdat mijn vriend anders het gevoel heeft dat er geen waarde meer achter zit. Hij voelde zich daardoor zwáár ondergewaardeerd zei hij, dus heb ik uit medelij het besluit genomen naar geen andere mensen dan hem hartjes, kusjes, of veelbelovende woorden te zeggen.
    Maar nou voel ik me zeker niet ondergewaardeerd?
    Ik meende een paar weken terug toen we uitgingen op zijn msn gezien te hebben dat hij een gesprek afrondde met een kusje, tegen een meid.
    Ik durfde het hem niet na te vragen aangezien het ook kon zijn dat ik het niet goed gezien had, en dat zou dan een heel genânt moment opgeleverd hebben, en dat haat ik. Dan voel ik me dom, en dat soort mensen lach ik graag altijd uit.

    Vandaag zat ik zoals elke werkdag bij hem thuis achter de pc op hem te wachten, tot hij klaar was met werken.
    Opeens melde zijn msn zich automatisch aan, alsof het gewoon zo had moeten zijn. Mijn handen begonnen natuurlijk meteen te jeuken van nieuwsgierigheid, om zijn gespreksgeschiedenis te chekken. Aangezien hij ook mijn hyves pagina elke dag controleert om te kijken of ik me aan mijn woord hou heb ik toch maar overwogen het te doen. En nou ben ik boos.
    Het was niet alleen een kusje, en o nee, ook zeker niet alleen tegen dat wijf. Nee, het waren hartjes, knuffels, ik hou van jou's. En dan was het bij haar nog niet eens het ergste, een ander wijf met wie hij elk gesprek blijkt te cammen zit hij te vertellen hoe prachtig ze is, hij geeft haar liefkozende naampjes en shit. Nog erger; hij zegt tegen haar dat hij haar piercings fantastisch vindt, en ze er zeker meer moet nemen. Terwijl hij tegen míj altijd zegt dat ik mijn gezicht verneukt heb met mijn lip piercing, en dat hij een achterlijk hekel heeft aan piercings!
    O god...
    Ik voelde me meteen duizelig worden, wat in mijn geval betekend dat er een woedeaanval opkomst is. Ik heb alles in zijn huis aan gort geslagen, en ben vervolgens agressiever dan ooit terug naar mijn eigen huis gegaan.
    Ik had zo iemand kunnen vermoorden! Als iemand zich kandidaat stelde en ik er geen straf voor kreeg had ik er zeker wel een paar afgeslacht!
    Ik voel me zo vreselijk gekleineerd!

    Hij is echt absoluut geen player. Hij haat vreemdgaan omdat zijn ex dat hem geflikt heeft, hij zou er ook nooit aan meewerken.
    En mooi vindt hij zichzelf ook zeer zeker niet, hij heeft naar zijn mening een rotkop.

    Oké, en dit wou ik even kwijt om mijn hart te luchten. Dankjewel voor de aandacht.


    Scream for mercy!

    Oh man, wat zou ik die gast eens willen wurgen :'D
    Het lijkt nu net of die dingen mij overkomen.
    Ik snap je woede. Adem in, adem uit. Adem in, adem uit
    (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    OmgÖ
    Wat is dat voor iemand Ö Hoelang verkeerde jullie?


    Your Butt is Mine!

    @Skitt

    Eehm... om eerlijk te zijn is dit de tweede keer dat we wat hebben. Maar het is maar heel even uit geweest, dus als je het bij elkaar op zou tellen hadden we nu wel bijna 12 maanden gehad.
    Dat weet ik aangezien ik hem sinds een paar weken terug een jaar ken, en kort na onze ontmoeting kregen we iets.


    Scream for mercy!

    Samantha leeft zich helemaal in.
    Hem wurgen?
    Van mij mag je.

    Bedankt voor de tips trouwens, ook aan de rest!


    Scream for mercy!

    Dat meen je niet!
    :( vind dit zo erg voor je, pak hem geen 3de keer terug!!
    Man, wat denkt diej wel ö


    Your Butt is Mine!

    Goed, allereerst, word rustig. Niets is erger als zo'n gesprek aangaan terwijl je op het randje van een woedeaanval staat. Blijf rustig ademen en ga naar hem toe. Ok, misschien was het fout om hem te gaan controleren, maar hij doet het ook, en hij beperkt jou 'vrijheid', ik zeg ook ' ik hou van jou' tegen mijn beste vriend, en mijn vriendje moet dat maar slikken, want hij weet dat ik en mn bmf niets voor mekaar voelen, behalve vriendschappelijk dan. Ga rustig met hem praten en vraag uitleg. Waarom hij dat wel mag, en jij dat niet zou mogen. Zeg eerlijk dat je het niet fijn vindt dat hij zo doet tegen anderen (Ik vind dat van met dat meisje op de cam toch ietsje te ver gaan).

    Om toch mijn mening eens te verkondigen. Ik ken je vriendje niet, maar nu doet hij me denken dat hij een zak is. (Pardon voor het taalgebruik.) Door te zeggen dat jij dat niet mag sturen, wilt hij zeggen dat hij je niet vertrouwt, en vertrouwen is nodig in een relatie. Als hij dat van je vraagt, zou jij hetzelfde mogen doen. Lucht je hart, en leg alle frustraties op tafel, hou niks voor hem achter en leg ook eerlijk je eigen fouten op tafel (als je fouten hebt begaan die je nog niet had verteld.) Je vriend heeft niet het recht om je emotionele banden met anderen te controleren terwijl hij zelf net hetzelfde doet!

    En voor de rest sluit ik me zoals praktisch altijd aan bij Ivan (:

    Dumpen die handel
    Dat zou vroeger mijn reactie geweest zijn, maar nu zeg ik dat je er best wel eens over moet praten met hem op een rustige manier. Och man wat zeg ik, ik geef 'goede raad', maar doe het zelf niet eens. Zelf vlieg ik ook meteen uit en ben ik echt pissed op hem als er iets is dat écht niet kan. Maar rustig praten is nog altijd de beste manier. Ook al zou je hem de nek kunnen omwringen.


    MUSIC && FASHION

    Bedankt allemaal voor de steun!

    Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij het weet.. Hij is zomaar een hele avond niet op msn geweest, en hij komt net even 30 seconden online, waarschijnlijk om te kijken of ik tegen hem zou praten. Ik heb niks gezegd, en nou is hij weer weg.
    Ik ken hem echt iets te goed ondertussen...


    Scream for mercy!

    Oh god, sorry dat ik het zeg maar ik HAAT zulke mensen. Ik heb ook ooit een relatie gehad waar mijn toenmalige vriend bepaalde dat ik niet eens met andere jongens mocht praten, en bleek dat hij zelf een grote hoer uithing.

    Als ik hem ooit nog tegen kom met zijn vieze karakter gooi ik hem met een blok beton aan zijn benen in de Maas, eens kijken of hij dan ook zo goed kan zwemmen!

    Ik snap je woede helemaal! En ik geef je groot gelijk dat je zijn spullen hebt gesloopt. -.-
    Maar, ik raad je wel aan om het toch -min of meer- met hem uit te praten of te luisteren naar wat hij zegt.

    En jouw mening ook duidelijk te maken, want als hij het mag, mag jij het ook!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jezus, ik ben er gewoon nog steeds misselijk van.


    Scream for mercy!

    De basterd , stuur gewoon hvj'tje en hartjes naar elk persoon die je kent! Hartjes in overvloed en vooral als hij het ziet. Als hij je hiermee confronteerd , doe jij hetzelfde. Waarom zou jij het niet mogen doen en hij wel? Als er dan ruzie komt is hij je niet waard , als hij je verplichtingen oplegt die hijzelf overschreid vind ik hem respectloos , alsof hij jou in de hand wil houden. Hij jou wil controleren.

    So remember
    Don't get mad
    Get even
    x.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 12:29 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dumoen die debiel. Dumpen andere zijn jou waart:D


    Some angels have no wings.

    Highway schreef:
    Neem eerst even de tijd om rustig te worden, anders ga je dingen tegen hem zeggen waar je later spijt van krijgt. Je moet hem pas ermee confronteren als je weer rustig bent, en precies weet wat je wilt zeggen.
    En wat Ivan zegt.


    Only losers can act the way you do

    m'n vriendje is ook zo..
    we waren eerst gewoon vrienden eahj, en toen had hij nog een liefj,
    en hij stuurde al soms 4 x'jes en dan nog hvj.
    en nu zijn we gelukkig samen al 3 weken..
    maar nog steeds knuffelt hij met andere meisjes!
    arg ik word er zoooo fucking pist van ;D
    mha 'k moet niet zoveel klagen..

    Dat is echt erg ! Echt rot...
    Ik zou er echt iets van zeggen tegen hem, want dat kan gewoon echt niet...


    Nothing is heavy to those who have wings