• Hé people, bedankt dat je even tijd neemt voor mijn emotionele gezeik.

    Ik had al eerder een topic geopend over dat ik geen 'i love you' of 'hvj' meer tegen goeie vrienden van me mocht zeggen op msn, omdat mijn vriend anders het gevoel heeft dat er geen waarde meer achter zit. Hij voelde zich daardoor zwáár ondergewaardeerd zei hij, dus heb ik uit medelij het besluit genomen naar geen andere mensen dan hem hartjes, kusjes, of veelbelovende woorden te zeggen.
    Maar nou voel ik me zeker niet ondergewaardeerd?
    Ik meende een paar weken terug toen we uitgingen op zijn msn gezien te hebben dat hij een gesprek afrondde met een kusje, tegen een meid.
    Ik durfde het hem niet na te vragen aangezien het ook kon zijn dat ik het niet goed gezien had, en dat zou dan een heel genânt moment opgeleverd hebben, en dat haat ik. Dan voel ik me dom, en dat soort mensen lach ik graag altijd uit.

    Vandaag zat ik zoals elke werkdag bij hem thuis achter de pc op hem te wachten, tot hij klaar was met werken.
    Opeens melde zijn msn zich automatisch aan, alsof het gewoon zo had moeten zijn. Mijn handen begonnen natuurlijk meteen te jeuken van nieuwsgierigheid, om zijn gespreksgeschiedenis te chekken. Aangezien hij ook mijn hyves pagina elke dag controleert om te kijken of ik me aan mijn woord hou heb ik toch maar overwogen het te doen. En nou ben ik boos.
    Het was niet alleen een kusje, en o nee, ook zeker niet alleen tegen dat wijf. Nee, het waren hartjes, knuffels, ik hou van jou's. En dan was het bij haar nog niet eens het ergste, een ander wijf met wie hij elk gesprek blijkt te cammen zit hij te vertellen hoe prachtig ze is, hij geeft haar liefkozende naampjes en shit. Nog erger; hij zegt tegen haar dat hij haar piercings fantastisch vindt, en ze er zeker meer moet nemen. Terwijl hij tegen míj altijd zegt dat ik mijn gezicht verneukt heb met mijn lip piercing, en dat hij een achterlijk hekel heeft aan piercings!
    O god...
    Ik voelde me meteen duizelig worden, wat in mijn geval betekend dat er een woedeaanval opkomst is. Ik heb alles in zijn huis aan gort geslagen, en ben vervolgens agressiever dan ooit terug naar mijn eigen huis gegaan.
    Ik had zo iemand kunnen vermoorden! Als iemand zich kandidaat stelde en ik er geen straf voor kreeg had ik er zeker wel een paar afgeslacht!
    Ik voel me zo vreselijk gekleineerd!

    Hij is echt absoluut geen player. Hij haat vreemdgaan omdat zijn ex dat hem geflikt heeft, hij zou er ook nooit aan meewerken.
    En mooi vindt hij zichzelf ook zeer zeker niet, hij heeft naar zijn mening een rotkop.

    Oké, en dit wou ik even kwijt om mijn hart te luchten. Dankjewel voor de aandacht.


    Scream for mercy!

    o.o
    Ik vond het al vaag =(
    Dit is echt kut voor je!! =[ Dumpe die handel, als je dat nog niet gedaan hebt.
    Sterkte <3 Benervoorje!


    Sometimes it's best not to care.

    Beelzebub schreef:
    Jezus, ik ben er gewoon nog steeds misselijk van.

    M'n beste, praat tegen hem en zeg gewoon wat je dwarszit!


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een enorme kloote eikel


    If you believe in yourself anything is possible

    ik zal het even op een rijtje zetten:
    zoiets doe je gewoon niet, en dan jou gaan vertellen wat je wel en niet moet doen? dit kan gewoon niet! als ik jou was zou ik hem vragen waar het op slaat, maar vraag het rustig! schreeuwen en scenes slaan heeft geen nut! hij heeft jou vertelt dat hij het niet leuk vind dat jij hartjes enzo naar anderen moet sturen, nu kun je hem vertellen wat je dwars zit: dat hij je kwetst, dat dit gewoon niet goed voelt, dat je je gebruikt voelt. gooi eruit wat je wilt maar ga niet schreeuwen of schelden! daar berijk je niks mee!
    en als je dit hebt gezegt, dan kun je aan zijn reactie zien of hij echt om je geeft, maar als je het niet wil weten, dan is er gewoon geen optie voor je! je komt het vroeg of laat wel te weten of je wilt of niet!
    en hier je hart luchten, nu heb je misschien spijt maar straks voel je je opgelucht en blij dat je dit gedaan hebt!
    hoe dan ook veel succes!

    Reassurance schreef:
    Neem eerst even de tijd om rustig te worden, anders ga je dingen tegen hem zeggen waar je later spijt van krijgt. Je moet hem pas ermee confronteren als je weer rustig bent, en precies weet wat je wilt zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Reassurance schreef:
    Neem eerst even de tijd om rustig te worden, anders ga je dingen tegen hem zeggen waar je later spijt van krijgt. Je moet hem pas ermee confronteren als je weer rustig bent, en precies weet wat je wilt zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind echt dat je gelijk hebt. Ik zou zoiets echt niet pikken. Zo van 'Jij mag het niet, maar ik wel.' Ik snap dat je boos bent, zeker. Probeer af te koelen en ga met hem praten.


    Life is hard and then we die

    Illuminati schreef:
    Wat een.. Naja.
    Praten, en het hem zeggen. Eerst rustig (jáa, EERST rustig ^^), en als je er dan niet uit komt; flink schreeuwen. Lucht op ^^
    -dat was mijn tip-


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Kawaii schreef:
    De basterd , stuur gewoon hvj'tje en hartjes naar elk persoon die je kent! Hartjes in overvloed en vooral als hij het ziet. Als hij je hiermee confronteerd , doe jij hetzelfde. Waarom zou jij het niet mogen doen en hij wel? Als er dan ruzie komt is hij je niet waard , als hij je verplichtingen oplegt die hijzelf overschreid vind ik hem respectloos , alsof hij jou in de hand wil houden. Hij jou wil controleren.

    So remember
    Don't get mad
    Get even
    x.


    Ik sluit me aan.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben het eens met Kawaii!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, praten heel leuk allemaal... Gaat het iets oplossen? Ik denk van niet.

    Asjeblieft, ik zou die jongen gewoon lekker alleen verder laten leven met dat piercingwyf.
    Jij verdient wel beter!


    Life is an art, not a science.

    Ik vind ten eerste het al vreemd dat je geen hvj enzo meer mag zeggen tegen vriendinnen :O
    Dat is heel normaal, dat doe ik ook altijd. En ook omdat ik het meen, ik hou van ze, maar dan op een andere manier.
    En dan maakt ik het bij mn vriendje altijd extra, van loveyousomuch, wiljenooitmeerkwijt etc.
    Maar dat jouw vriendje het dan durft te bedenken om bij zijn gesprekken dat wel te doen!
    Zo'n jongen kan ik wel killen (a)


    Write down what you can not say

    Kawaii schreef:
    De basterd , stuur gewoon hvj'tje en hartjes naar elk persoon die je kent! Hartjes in overvloed en vooral als hij het ziet. Als hij je hiermee confronteerd , doe jij hetzelfde. Waarom zou jij het niet mogen doen en hij wel? Als er dan ruzie komt is hij je niet waard , als hij je verplichtingen oplegt die hijzelf overschreid vind ik hem respectloos , alsof hij jou in de hand wil houden. Hij jou wil controleren.

    So remember
    Don't get mad
    Get even
    x.

    I agree!


    Write down what you can not say

    oke dat is echt zwaar lullig!
    ik zou hem er zeker wel mee confronteren!!


    She said: I gotta find out for myself

    Meis wat je wel of niet wil doen moet je zelf weten. Weet je voor jezelf dat praten niet werkt begin er dan ook niet aan. Maar laat je alsjeblieft niet jou gedrag veranderen en mensen anders gaan bekijken/benaderen dus de hvj en hartjes enz. omdat hij dat wil. Dat je woedend bent is niet meer dan logisch en ik zou zelf dat ook nog wel bespreken maar dat ben ik.

    weet in elk geval dat er mensen zijn die een luisterend oor willen geven aan je. Al is het maar in een topic, gb of pbtje.

    eigenwaarde is iets wat niemand je kan afnemen
    (flower)


    muziek altijd overal