• Ik heb een idee, volgens mij is hij best orgineel. Ik heb alleen jullie hulp een beetje nodig.

    ... haar droom is het om Bill Kaulitz te ontmoeten, ze heeft alles al geprobeerd, brieven, m&g's, backstage binnen dringen, niks lukt haar. Daarom besluit ze het op een andere manier te gaan doen, een gemene manier. Ze is er niet trots op dat ze dit gaat doen, maar ze doet er ALLES aan om Bill Kaulitz te ontmoeten. Ze wil een webcast beginnen met Tokio Hotel, maar vooral Bill als centraal thema. Iedere webcast doet ze iets voor 'zieke mensen'. Ze verteld haar kijkers dit aan zoveel mogelijk mensen en vooral fans te laten zien zodat ze hoopt dat het bij de jongens van Tokio Hotel komt en hun te gast willen zijn in haar webcast. Het enige is dat ze alles faked, alle mensen die ze helpt in haar webcast zijn helemaal niet ziek, sterker nog ze zijn spring levend en haar beste vrienden. Als Bill haar webcast komt bezoeken en erachter komt dat alles fake was word hij woest, maar dat is pas nadat hij voor haar gevallen is. Zal hij haar leugens vergeven?


    Nou heb ik jullie hulp dus nodig, weten jullie een leuke titel? Vinden jullie dit een beetje een leuk verhaal? Zouden jullie hem willen volgen? :'D


    -

    Hmm, ik weet niet een bijpassende titel, maar mij mag je mailen als hij uit is ^^


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    haha zal ik doen! :')


    -

    Believe me, I'm a liar!

    x___x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    Believe me, I'm a liar!

    x___x

    Die vind ik best wel cool! ;o


    -