• Mijn broertje heeft samen met zijn vriend op mijn laptop gezeten (zonder dat ik dat wist) en nu zit heel mijn beeldscherm onder de vingerafdrukken en vlekken :O
    Ik heb het geprobeert schoon te wrijven met een doek, maar het blijft er gewoon inzitten. En ik weet nu niet of je water of glassex ofzo op het beeldscherm mag doen.
    Mijn vraag:

    Hoe kan ik mijn beeldscherm schoonmaken? Wie heeft daar ervaring mee?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pak een doekje en doe er maar een paar druppels water op. En miss een antivet middel
    Tip: sla je broertje, Dat zou ik gedaan hebben ^^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 19:50 ]


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    -Kreeg de slappe lach door het woord glassex.-


    everything, in time

    ik heb speciale doekjes voor een beeldscherm af te kuisen, misschien moet je naar zoiets op zoeke gaan?^^
    -volgens mij kan dat ook wel met brilpoetsdoekjes, aangezien die doekjes die ik heb ook voor brillen zijn ':D - maar 'k ben niet zeker!!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet GEEN water gebruiken -spreekt uit ervaring-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Je moet GEEN water gebruiken -spreekt uit ervaring-


    Owkee, maar wat moet ik dan wel gebruiken?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    baby billen doekjes!

    wel eerst laten drogen!

    Je hebt inderdaad van dat speciale spul,
    Dat hebben wij in de badkamer staan.. wacht ik ga ff voor je kijken hoe het heet...

    Edit: Screen Cleaner, van het merk Cris (?) nog nooit van gehoord, maar blijkbaar werkt het;)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 19:59 ]


    The grass is not always greener on the other side

    ^Weet je ook waar je het koopt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.