• Ik heb het even gekopieerd van een eerder topic :'D.

    Jullie mogen allemaal jullie voorganger om wat voor reden dan ook een ban geven! (Geen echte natuurlijk)
    Het maakt niet uit om wat voor reden dan ook!

    Bijvoorbeeld:
    Persoon 1: Ik ban jou omdat je dit gelezen hebt.
    Persoon 2: Ik ban jou omdat je lang haar hebt.
    Persoon 3: Ik ban jou omdat jij persoon 1 gebanned hebt.

    Etc.

    Ik begin: Ik ban jou omdat ik net de laatste was om te bannen, en ik nu dus een nieuw topic moest openen :') En daar eigenlijk gewoon te lui voor ben ;d


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ban jou omdat ik het er echt leuk uit vind zien ;d. En me afvraag of je al die tekstjes van die ene site af hebt ;d


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat die site mijn grootste addiction is naast Quizlet ^^
    & omdat je dus gelijk hebt :3
    & omdat ik het er zelf ook leuk uit vind zien _O_


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik op die site nu ook zit te kijken ;d ofja al vanaf toen straks en er inderdaad erg leuke plaatjes op staan!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    OMG, sorry, :3
    Ik vind het leuk om de dagwisseling mee te maken x]
    Ik ban jou, omdat er idd leuke plaatjes opstaan ^^


    wth.

    Ik ban jou, omdat je die dan inderdaad hebt meegemaakt ;d


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik dat supergeweldigawesum vind :33 & omdat ik gisteravond maar 7/8 uur geslapen heb en ik nu eigenlijk moe moet zijn xd


    wth.

    Ik ban jou omdat ik het dan ook supergeweldigawesome voor je vind ;d. En ik stiekem wel moe ben maar ik nog niet kan slapen door mijn nagels xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat het dan ook erg slim is dat je om kwart over 12 's nachts je nagels gaat lakken (nerd)


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik ze om 11 uur al gelakt heb xd maar ik denk dat het nog niet helemaal hard is.. En ik heb Billnagels gemaakt en ik heb geen zin ze morgen weer opnieuw te moeten doen xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik geen verstand heb van nagels lakken ^^


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik dat door mijn beste vriendin -die waar ik het toen straks ook over had, mijn allerallerallerbeste (: - dat wel heb xd. Die maakt er altijd hele kunstwerken van dus dat laat ik van de week maar eens doen denk ik ;3. Maar door haar vind ik het zelf ook leuk om mn nagels te doen en Billnagels zijn gewoon zwart met wit ;p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat dat kunstwerken op nagels erg mooi zijn :3
    & omdat ik nu maar 's ga slapen, want ik moet morgen nog naar school, om m'n toetsen op te halen van de testweek xd
    Alvast weltrusten <3


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik het met je eens ben ;d.
    En omdat ik je weltrusten wens <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik ban jou omdat ik moe ben

    ik ban jou omdat je moet gaan slapen als je moe bent