• Ik heb het even gekopieerd van een eerder topic :'D.

    Jullie mogen allemaal jullie voorganger om wat voor reden dan ook een ban geven! (Geen echte natuurlijk)
    Het maakt niet uit om wat voor reden dan ook!

    Bijvoorbeeld:
    Persoon 1: Ik ban jou omdat je dit gelezen hebt.
    Persoon 2: Ik ban jou omdat je lang haar hebt.
    Persoon 3: Ik ban jou omdat jij persoon 1 gebanned hebt.

    Etc.

    Ik begin: Ik ban jou omdat ik net de laatste was om te bannen, en ik nu dus een nieuw topic moest openen :') En daar eigenlijk gewoon te lui voor ben ;d


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ban jou, omdat ik het jammer vind dat jij het niet hip vindt als je op jouw vader lijkt :x


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik liever op mijn moeder lijk (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik het allerliefst op mezelf lijk (nerd)


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik stiekem ook het allerliefst op mezelf lijk, maar soms mezelf helemaaal niet wil zijn -net als nu-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik meer mezelf ben naar mensen toe, die ik weinig spreek of zie :x


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik altijd mezelf probeer te zijn.. omdat ik jezelf zijn heel belangrijk vind (a)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 22:39 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik teveel nadenk over alles & nu gaan mijn gedachtes overlopen :x


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik zoveel gedachten in mijn hoofd heb dat het lijkt alsof mijn hoofd leeg is ;o. Maar ik snap wat u bedoelt ;3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik dat ook best vaak heb & ik blij ben dat je me begrijpt, want dan doen mijn vrienden in m'n echt leven niet :x


    wth.

    Ik ban jou, omdat het misschien ook zal komen omdat ik een aantal jaar ouder ben (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik nooit met 18-jarigen praat, nu dus wel (nerd)


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik dan blijkbaar de eerste 18-jarige ben waar je mee praat :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat dat 'n héle eer is ^^


    wth.

    Ik ban jou, omdat ik me dan vereerd zal voelen ;3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik naar Kelly Clarkson luister :3


    wth.