• Ik haat jullie want jullie haten mijn geniale titels.


    Je verwacht natuurlijk altijd dat het de vrouwen zijn, die thuis zitten, uitgaan en genieten van het geld van hun rijke man. Maar wat als het de mannen zijn die met alle plezier het geld van hun hardwerkende voetballende vrouwen uitgeven?

    Whitney is het voorbeeld van een hardwerkende vrouw getrouwd met Fernando Torres. Zij is voetbalster en reist de wereld af naar allerlei clubs die haar geld aanbieden, terwijl hij thuis zit en met zijn vrienden geniet van het geld van zijn vrouw.
    En zo hebben we ook Rose, de nieuwe ploeggenoot van Whitney. Ook zij heeft precies hetzelfde probleem: haar man Cristiano Ronaldo geeft al haar geld uit. Het is net alsof hij er een sport van maakt. Als Rose tegenover Whitney komt wonen besluiten beide dat het genoeg is en de mannen eens mogen voetballen voor hun geld!


    Voetbalmannen.
    Wij houden van kudos&reacties.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 21:40 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En neem een abo, want wij waarschuwen niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Renée, Torres is van mij. Niet van jou. Jij weet, je hebt Enrique. Trut. -Bitchfight?- Ghahah. Ik lees het in de vakantie wel eens. Dan heb ik genoeg tijd (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Praise the Lord you didn't used those stupid titels _O_

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 21:46 ]


    All was well.

    JBM schreef:
    Praise the Lord you didn't used those stupid titels _O_

    Speciaal voor jou maar nu moet je het wel gaan lezen he anders ga ik een mod vragen het te veranderen haha (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Speciaal voor jou maar nu moet je het wel gaan lezen he anders ga ik een mod vragen het te veranderen haha (cat)

    Alleen als ik overspel mag plegen met Torres! (cat)


    All was well.

    Hahah, ik wil ook overspel plégen, mag dat (A)


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Hahah, ik wil ook overspel plégen, mag dat (A)

    Met wie? krul


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat denk ik nog eventjes. haha, ik dacht aan Kjaer. Kan ik niet er gewoon twéé hebben. Hét is weer eens sterker dan ikzelf geworden D:


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Dat denk ik nog eventjes. haha, ik dacht aan Kjaer. Kan ik niet er gewoon twéé hebben. Hét is weer eens sterker dan ikzelf geworden D:

    Haha is goed hoor (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mooi, twee rijke voetballers. Dubbel veel zoveel geld. Under my umbrella haha :3


    SLOAN.

    Haha 2 is ook af :3 Maar nog niet online xd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 22:07 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alysse schreef:
    Renée, Torres is van mij. Niet van jou. Jij weet, je hebt Enrique. Trut. -Bitchfight?- Ghahah. Ik lees het in de vakantie wel eens. Dan heb ik genoeg tijd (': x

    Kom vechten dan! (: Haha, maar kijk Enrique voetbalt niet en Nando wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    2


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    3 en 4


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    8


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.