• er bijna elke dag wel de zelfde verhalen bij dat kuddo gedoe staan, [niet dat me dit uitmaakt want dan moeten het wel leuke verhalen zijn (krul)]
    en dan vind ik het jammer dat ik of iemand anders er bijvoorbeeld nooit bij sta,
    wie is het met me eens?
    ik ben alleen benieuwd :Y)

    xoxo'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SouthKorea schreef:
    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik!

    Ik schrijf aan een verhaal die ik nog niet gepromoot heb en de vier lezers die het volgen zijn dubbel en dwars tevreden. Ik schrijf het in eerste instantie voor mezelf (daarom promoot ik het niet, misschien later) maar ik ben er wel super blij mee als mensen zeggen dat er kwaliteit in zo'n verhaal zit, ondanks dat het niet populair is.
    Nevertheless hoef ik die populariteit niet echt te hebben, dus das het gevolg dat ik erbij moet nemen. En daar zit ik totaal niet mee :']

    Maar het is wel. Verhalen met 50 abohouders hoeven niet per se kwalitatief bijzonder goeie verhalen te zijn. Ik heb soms dat als ik een Tokio Hotel verhaal lees en denk: Jemig, dat kan ik tien keer beter als ik er de moeite voor uitstak. En dat meen ik ook nog :'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 16:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik!

    Ik schrijf aan een verhaal die ik nog niet gepromoot heb en de vier lezers die het volgen zijn dubbel en dwars tevreden. Ik schrijf het in eerste instantie voor mezelf (daarom promoot ik het niet, misschien later) maar ik ben er wel super blij mee als mensen zeggen dat er kwaliteit in zo'n verhaal zit, ondanks dat het niet populair is.
    Nevertheless hoef ik die populariteit niet echt te hebben, dus das het gevolg dat ik erbij moet nemen. En daar zit ik totaal niet mee :']

    Maar het is wel. Verhalen met 50 abohouders hoeven niet per se kwalitatief bijzonder goeie verhalen te zijn. Ik heb soms dat als ik een Tokio Hotel verhaal lees en denk: Jemig, dat kan ik tien keer beter als ik er de moeite voor uitstak. En dat meen ik ook nog :'D


    ik vind heel stiekem dat eerste stukje wat je hier schreef echt heel ja hoe zeg je dat? speciaal?, hihi :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soms schrijf ik vage posts maar kan ik er even niet andere woorden voor vinden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het jullie al opgevallen?De schrijvers van die verhalen,die zijn al véél langer op Quizlet en hebben misschien al de beroemdheid verweven waardoor er automatisch altijd veel kudo's en abo's zijn op hun verhalen..(nerd)Of misschien zetten alle verhalen van hun in de spotlight..(krul)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 17:58 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.