• Ik heb nu al hele leuke plannen voor de zomervakantie van 2011, terwijl de zomervakantie van 2010 voor mij niet niet eens is begonnen! (morgen wel gelukkig, om kwart over 12 heb ik vakantie) Deze vakantie ga ik niet op vakantie, maar veel werken en sparen.

    Ik wil in de zomer van 2011 twee maanden gaan werken in het buitenland (ik zit nu te denken aan Parijs, Londen, Hamburg of Berlijn). Ik ben stiekem best een beetje trots dat ik zoiets wil gaan doen, het wordt de eerste keer dat ik helemaal alleen (dus zonder ouders of vrienden) naar het buitenland ga.

    Heeft een van jullie ook al zulke leuke plannen voor deze of volgende zomer?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 11:45 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Deze zomer: 1 en 2 juli Rock Werchter ; 11 juli tot eind juli naar Frankrijk ; 15 augustus naar een festival in Hingene (dorpje naast mijn dorp) waar mijn gitaar leraar optreed ; 19 augustus naar Pukkelpop en héél veel weggaan met vrienden :3
    Voor volgend jaar waarschijnlijk terug naar Frankrijk maar meer weet ik niet :}

    Ik ga dit jaar niet op vakantie meer, omdat ik ook al naar New York ben geweest. Maar volgend jaar mag ik zelf op vakantie, en ik wil naar Italië/Spanje met wat vrienden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, nee nog geen idee. We wilden misschien naar Griekenland gaan, of nee.. Nouja, ik weet het niet.
    Lijkt me wel gaaf zo in een ander land! Wat mij super leuk lijkt is om in een Amerikaans gastgezin te wonen voor een heel jaar_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Hmm, nee nog geen idee. We wilden misschien naar Griekenland gaan, of nee.. Nouja, ik weet het niet.
    Lijkt me wel gaaf zo in een ander land! Wat mij super leuk lijkt is om in een Amerikaans gastgezin te wonen voor een heel jaar_O_

    Dat lijkt mij ook heel gaaf, dat is misschien iets wat ik wil gaan doen na mijn studie (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee tijdens de vakantie leef ik van dag tot dag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit jaar ga ik op zeilkamp, op wakeboardkamp en een week naar Turkije.
    Wat ik volgend jaar ga doen, weet ik nog niet. Al weet ik wel zeker dat ik een sportkamp ga doen; windsurfen, kitesurfen of golfsurfen ofzo.


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    Deze zomer: 1 en 2 juli Rock Werchter ; 11 juli tot eind juli naar Frankrijk ; 15 augustus naar een festival in Hingene (dorpje naast mijn dorp) waar mijn gitaar leraar optreed ; 19 augustus naar Pukkelpop en héél veel weggaan met vrienden :3
    Voor volgend jaar waarschijnlijk terug naar Frankrijk maar meer weet ik niet :}



    Ik wou ook naar Rock Werchter.

    Jaloezie


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Deze zomer Duitsland, omdat me ouders dat beiden echt graag wouden.
    Volgende zomer mag ik kiezen waar we heen gaan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik moet werken, naar Parijs en de zee met vrienden voor enkele dagen, Werchter en Hee Tervuren en afspreken met vrienden. (nerd)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 11:37 ]


    All was well.

    Exercitus schreef:
    Nee tijdens de vakantie leef ik van dag tot dag.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga me opsluiten in mijn huis. Alweer. loljk nee.
    Ik ga op 2 juli naar werchter, 19,20,21 augustus naar pukkelpop, errr, en de rest moet maar spontaan komen 8)

    Deze zomer wil ik gaan leren skateboarden..:9~


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ga dit jaar níets doen =D En 2 dagen naar mijn vriendje op Terschelling, en ik ga 2 weken naar Polen.
    En volgende zomer ga ik misschien naar Amerika en Mexico :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Donderdag vertrek ik met een vriendin voor 18 dagen naar Spanje. En dan ga ik nog een weekje naar de zee. En dan nog Worstenfeesten met Britt (Alicious), oh en zij komt ook lang aan de zee. En ik ga ook naar haar toe aan de zee. En gha. Dan ga ik gewoon nog veel meeten met mensen van Quizlet, .. Ghéhe.

    En volgend jaar ga ik vast met mijn ouders en vrienden van hen naar Spanje of Italië ofzo.


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb nog niets bedacht voor de volgende zomer :3 x'D