• Pure muziek, zoals Let it be - The Beatles of van die popnummers als Baby - Justin Bieber?

    Ik heb niets tegen beiden, dit is jullie eigen smaak. Ik las net een reactie op youtube op een nummer van The Beatles en er stond;

    "this is what we used to call REAL MUSIC, no Justin Bieber or Britney Spears. Music has to come from the hearth. Well done, Beatles, we miss you."

    Dus daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. ;$

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 18:21 ]


    All was well.

    De klassiekers als Michael Jackson, The Beatles en Queen. Echte muziek waar het ook echt om de muziek gaat. Muziek waar het gevoel vanaf druipt.

    Echte muziek is waar met hart en ziel is aan gewerkt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind je pas een échte artiest als je een publiek hebt met een geweldige sfeer. Kijk nou naar optredens van bijvoorbeeld 30 seconds to mars, green day, red hot chili peppers. Iedereen in dat publiek telt mee en je ziet zelfs vanaf de televisie dat er daar echt zo'n sfeer hangt waarin iedereen een is zegmaar.

    Omijgod, mijn poëtische kant komt weer eens naar boven ofzo ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Cloudburst schreef:
    "this is what we call REAL MUSIC, no Justin Bieber or Britney Spears. Music has to come from the hearth. Well done, Beatles, we miss you."

    100 % mee eens.

    Edit: Maar als ik moet zeggen wat ík échte muziek vind, dan ga ik toch voor Mozart, Beethoven ...


    Only losers can act the way you do

    Tinfoil schreef:
    Muziek waar gevoel uit spreekt, waarvan je kan merken dat het rechtstreeks uit het hart komt.
    Dit dus


    Only losers can act the way you do

    Nirvana,Muse,Beatles ...


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    muziek waarbij instrumenten gebruikt worden, rock... Nirvana, aerosmith, muse, 30stm, MCR...
    en TH

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 22:17 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik zou ook zeggen dat The Beatles en die garde echte muziek is. Dat is mijn mening dan. Al zullen bv. Justin Bieber fans vinden dat hij échte muziek maakt? (waar ik dan weer niet kan inkomen :x)

    Echte muziek is muziek die recht uit het hart komt. De artiesten zetten zich écht 100 procent in en het kan het niet schelen of ze nu 10 of 100 CD's verkopen. Echte muziek hoef niet oud te zijn, er kunnen ook jonge gedreven artiesten zijn. Echte muziek is muziek met een boodschap, en die boodschap kan vanalles zijn, als er maar goed is over nagedacht.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]