• De stelling van vandaag luidt:
    Er zouden meer dagen moeten komen waar auto's en vrachtwagens niet mogen rijden. Om het broeikast effect tegen te gaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    als we er samen met die andere 6 miljard mensen wat aan doen wel ja, NL kan moeilijk wat veranderen in zn uppie

    Oneens, Dat zal het heus niet veranderen hoor. Alsof Nederland dat in zijn uppie kan doen. Bovendien wat wil je doen? Dan rijden vrachtwagens niet en dan worden er geen producten geleverd en dan gaat onze economie achteruit.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Er zal echt véél meer moeten gebeuren om het broeikaseffect tegen te gaan. Zoals bv het ontbossing van het Amazonegebied volledig te verbieden, aangezien het de groene long van de aarde is, en zo veel meer.
    Die vrachtwagenactie is alleen maar voor de show. Wat gaan er zo'n 10 vrachtwagens minder kunnen veranderen, behalve het feit dat wij dan zonder eten zitten?


    Where there is a sea there are pirates...

    nee, want dan rijden ze gewoon op een andere dag.
    bovendien gaat dan onze economie achteruit,akkoord,na 1 dag zult ge het ni merke,ma toch...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als dat alleen in Nederland zou zijn zou het weinig uitmaken. Er moet dan op veel grotere schaal iets aan worden gedaan.

    Oh hell no. Ik wil best mijn auto laten staan als ik ook ergens met het openbaar vervoer of de fiets heen kan, maar het hoeft niet verboden te worden. En als vrachtwagens niet rijden, worden er geen producten geleverd. Geen producten = dalende economie.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Coldplay schreef:
    Als dat alleen in Nederland zou zijn zou het weinig uitmaken. Er moet dan op veel grotere schaal iets aan worden gedaan.


    wth.

    jhaaa het lijkt me zooo gaaf om dan over de snelweg te fietsen... maar of het tegen het broeikaseffect helpt betwijfel ik


    you were born original don't die as a copy

    als we dat met de hele wereld gaan doen zou het wel kunnen werken


    A woman's best make up is her smile

    Broeikast? Juist. Het is nog altijd zonder 't'. En ik ben het met de stelling oneens. Er wordt al zoveel verboden. Dan krijg je waarschijnlijk alleen maar opstand. Mensen moeten ook hun eigen keuzes nog kunnen en mogen maken. Mensen aansporen is prima, maar verbieden niet.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nee, want als je echt minder co2 uitstoot wil,
    doe dan vlees vrije dagen, want juist vee zorgt voor een grote co2 uitstoot.
    zelf eet ik ook vlees, maar meer vis!


    Merixtel.

    Geen idee waarom maar: meningloos.


    Smiling but close to tears.

    Zoiets helpt niet hoor. Want de volgende dag gaat het gewoon weer door. Je moet de mensen stimuleren met met de fiets te gaan :) Like een euro bij iedere fietsstoplicht , DAn ga ik wel meer fietsen hoor ;)


    Run, but you can't escape

    Oneens. Het is een goed initiatief, maar helpt het? Ik vind wel dat die dagen vaker gehouden moeten worden, het is wel beter. Maar het draagt niets bij met het broeikaseffect.


    Your make-up is terrible

    Het is wel een goed idee maar het gaat nooit lukken,als we op reis gaan gaan we met d auto en waar we zijn zijn er amper bussen of trams omdat je in een deel met veel bergen zijn,een auto is e einige mogelijk heid


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.