• De stelling van vandaag luidt:
    Er zouden meer dagen moeten komen waar auto's en vrachtwagens niet mogen rijden. Om het broeikast effect tegen te gaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    JoJudicious schreef:
    Broeikast? Juist. Het is nog altijd zonder 't'. En ik ben het met de stelling oneens. Er wordt al zoveel verboden. Dan krijg je waarschijnlijk alleen maar opstand. Mensen moeten ook hun eigen keuzes nog kunnen en mogen maken. Mensen aansporen is prima, maar verbieden niet.


    All was well.

    Oneens, er zijn zoveel mensen die onmogelijk met het openbaar vervoer of met de fiets naar hun werk/school kunnen, hoe zit het daar dan mee? Werk dichterbij zoeken is ook niet altijd evident hoor.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Oneens, er zijn zoveel mensen die onmogelijk met het openbaar vervoer of met de fiets naar hun werk/school kunnen, hoe zit het daar dan mee? Werk dichterbij zoeken is ook niet altijd evident hoor.


    Fietsen mogen wel, die hebben geen uitstoot. Op die dagen rijd het openbaar vervoer volgens mij nog wel. Het is meestal op zondag, en het is geen verplichting.


    Your make-up is terrible

    Lolz, dat zeg ik al een jaar :')
    Maar dan wel als het openbaar vervoer nog wel mag rijden.
    Eens dus.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:25 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ben ik helemaal mee eens
    alleen staan we nergens maar smaen kunnen we der wel iets aan doen

    MakeAWave schreef:
    Het is wel een goed idee maar het gaat nooit lukken,als we op reis gaan gaan we met d auto en waar we zijn zijn er amper bussen of trams omdat je in een deel met veel bergen zijn,een auto is e einige mogelijk heid


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    al gereageerd XD


    Merixtel.

    Tweede keer; Het is broeikaseffect en geen broeikast effect. Het is aan elkaar en zonder 't'. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mee eens. =']

    JoJudicious schreef:
    Tweede keer; Het is broeikaseffect en geen broeikast effect. Het is aan elkaar en zonder 't'. ._.


    Titel is aangepast ;]


    I am an idiot, I move.

    Coldplay schreef:
    Als dat alleen in Nederland zou zijn zou het weinig uitmaken. Er moet dan op veel grotere schaal iets aan worden gedaan.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Als er die dag gratis openbaar vervoer is, en dat er meer openbaar vervoer wordt ingezet, dan wel ja.


    Life is hard and then we die

    JoJudicious schreef:
    Broeikast? Juist. Het is nog altijd zonder 't'. En ik ben het met de stelling oneens. Er wordt al zoveel verboden. Dan krijg je waarschijnlijk alleen maar opstand. Mensen moeten ook hun eigen keuzes nog kunnen en mogen maken. Mensen aansporen is prima, maar verbieden niet.
    Dat heet dyslexie liesje.


    Life is hard and then we die

    ja,lijkt me wel wat allen denk ik niet dat het echt helpt maar het zou zo gaaf zijn om eens op de snelweg te kunnen skaten in plaats van op die kut hobbeling fietspaden bij ons in de buurt.


    Never mess with a girl, you get hurt

    Sutherland schreef:
    Er zal echt véél meer moeten gebeuren om het broeikaseffect tegen te gaan. Zoals bv het ontbossing van het Amazonegebied volledig te verbieden, aangezien het de groene long van de aarde is, en zo veel meer.
    Die vrachtwagenactie is alleen maar voor de show. Wat gaan er zo'n 10 vrachtwagens minder kunnen veranderen, behalve het feit dat wij dan zonder eten zitten?


    .