• De stelling van vandaag luidt:
    Er zouden meer dagen moeten komen waar auto's en vrachtwagens niet mogen rijden. Om het broeikast effect tegen te gaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens maar op die dagen met uitzondering van politie, ambulanse brandweer enz!

    Als iedereen nu al eens begon met zichzelf wat te verbeteren en daarna de grotere dingen aanpakte zou 't wél helpen. Nu niet dus oneens.

    Italie schreef:
    Oneens, Dat zal het heus niet veranderen hoor. Alsof Nederland dat in zijn uppie kan doen. Bovendien wat wil je doen? Dan rijden vrachtwagens niet en dan worden er geen producten geleverd en dan gaat onze economie achteruit.


    Amen.


    All this dampness is damp.

    Het is een goed en optimistisch idee. Maar ook zo lachwekkend. Nederland kan niks veranderen in zijn eentje. Dus ik denk toch oneens.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    dan gaat de economie achteruit en is er minder geld om in het milieu te investeren. Oneens dus


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    naaaah
    gewoon meer mensen die standaard fietsen:Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind het hele broeikaseffect-gebeuren sowieso zwaar onzin. Nederland moet niet zoveel zeuren, zaniken en verbieden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Verbieden heeft geen zin.Dan worden er juist meer.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sutherland schreef:
    Er zal echt véél meer moeten gebeuren om het broeikaseffect tegen te gaan. Zoals bv het ontbossing van het Amazonegebied volledig te verbieden, aangezien het de groene long van de aarde is, en zo veel meer.
    Die vrachtwagenactie is alleen maar voor de show. Wat gaan er zo'n 10 vrachtwagens minder kunnen veranderen, behalve het feit dat wij dan zonder eten zitten?


    Save friends, you need them.