• heejheej
    ik heb een verhaal (wow!) en ik heb dat al een tijdje maar ik heb een paar rollen nodig voor klasgenoten, vrienden, ...

    dit verhaal gaat over een meisje, alise, ze heeft al die mensen om haar heen maar de belangrijste 2 gaan dood, en zij kan er helemaal niets aan doen. door al die mensen, vrienden op school, haar grote familie,en vele andere zou je denken dat ze nooit alleen is maar zo voelt ze haar wel...

    klik hier voor meer informatie
    ik heb nodig:
    naam:
    leeftijd: (liefst tussen de 14-16)
    karakter:
    like:
    dislike:


    thnx


    Change, the only good thing in this world.

    naam: Manou Elle Cruz
    leeftijd: veertien
    karakter: Manou is degene die altijd weet wat haar punt is, niemand kan haar van haar standpunt of mening afkrijgen. Manou is zeer zeker van zichzelf, ze maakt zich geen zorgen over haar uiterlijk. ze vind zichzelf niet knap maar uiterlijk telt voor haar niet, ze is meer een jongens-achtig meisje. ze houdt van vies worden, sporten, brutaal zijn, dingen die haar vriendinnen nooit zouden doen. Manou is erg populair en dat weet ze zelf maar al te goed, ze pest graag mensen die haar irriteren of mensen die ze gewoon niet mag. iedereen ziet haar zo'n beetje als leider en daar geniet ze van, Manou commandeert ook vaak mensen en laat al helemaal niet over zich heen lopen. mensen moeten bij Manou geen verkeerde dingen zeggen of ze krijgen meteen een hele hoop scheldwoorden naar hun kop gesmeten. toch heeft Manou iets waarom iedereen met haar bevriend wil zijn, ze is bijvoorbeeld wel heel aardig als ze je mag en is ook erg beschermelijk. ze laat haar vriendinnen ook nooit stikken en ze doet er alles aan om een beetje populair te blijven. Manou is een echte werker en vechter voor alles wat ze heeft en kan krijgen.

    like: stoerdoen/vechten/voetbal
    dislike: make-up/dansen/zingen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Felicity Thrun
    leeftijd: 15
    karakter:Felicity is gek op naar het strand gaan en in het bos zitten. Als ze alleen is tekent ze Mensen. Meestal doet ze dat op het perron of op het strand maar daar is ze niet vaak alleen dus kiest ze vaak voor het perron. Op vrijdag gaat ze graag naar de stad om te shoppen en ze is gek op kleren. Als bijbaantje werkt ze bij de Horeca en daar verdient ze redelijk goed mee. Haar vader is aan de drugs en haar moeder werkt veel. Ze zorgt meestal voor haar broertje Jamie van 12. Ze vindt chocolade erg lekker en is een echte optimist en ziet in alles wat goeds.
    like:Chocolade,shoppen, tekenen en lezen
    dislike: Mensen die stoer doen. Voetbal en mensen die niets in het leven zien.