• Haha ik kan éindelijk weer eens 'flirterig' doen hahah,Want vrijdag was ik in z'n teenerdisco disco(:p) en toen zag ik z'n jongen met dreads,getinte huid,en vel groene ogen.Dus ik steeds in zijn kont knijpen(eigelijk heel erg schamelijk) en hij steeds lachen enzo en net was ik aan het rond neuzen op de hyves van mijn neef en toen zag ik hem staan,ik helemaal lachen dus ik hem toevoegen en krabbel gestuurd ; Heey,weet je nog wie ik ben?Van vrijdag (ofzo iets) met van die kusjes er achter.Dus ik kreeg maar niks terug dus ik denk oke weer door de mand gevallen( heb ik wel eens vaker gehad dat ik iemand dn een krabbel stuur met een 'x' en dn krijg ik niks terug ;$) maar toen kreeg ik eindelijk wat terug met 2 kusjes(!) dus ik helemaal lachen(volgens mij is dat een trek van mij ofzo ;s) en toen gingen we krabbelen :p

    en toen was ik ff blij
    maar wat mijn vraag dus was ; hebben jullie ooit ook een jongen gezien die niet lelijk was,maar waar je niks van wist en dn pats,boem vindje hem met toeval en dn ga je met hem praten terwel je denkt dat het een flop wordt ?

    oké ik zal wel weer de enigste zijn ;p


    xxx

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 22:51 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee, daar ben ik te verlegen voor.
    Laat staan iemand in zijn kont knijpen. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nope, maar ik ben blij voor je :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    :P, heb ik nooit gehad...

    Maar ik ben ook pas 14, en ik praat niet zo graag met mensen, dus. Heeeel misschien licht het daar aan. :P


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ehm, nou niet op die manier. Ik knijp mensen niet zomaar in hun kont, omdat ik dat - niets tegen jou - nogal onbeschoft vind. Ik hou er ook helemaal niet van als onbekenden in mijn kont gaan knijpen, dan wordt ik echt woest.

    Maar wel leuk voor je in ieder geval (:.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 22:55 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    Ehm, nou niet op die manier. Ik knijp mensen niet zomaar in hun kont, omdat ik dat - niets tegen jou - nogal onbeschoft vind. Ik hou er ook helemaal niet van als onbekenden in mijn kont gaan knijpen, dan wordt ik echt woest.

    Maar wel leuk voor je in ieder geval (:.


    whahah,jou mening en die respecteer ik grondig(A)
    en in het begin vond ik het ook niet leuk,dan werd ik kattig maar als je uiteindelijk je kapot verveeld en het dan pas 10 uur is,dan ga je maar iets doen(ogash dit klinkt vaag...)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee, ik overtreed de zedelijkheidswet niet :'D
    Als ik met iemand oogcontact durf te maken noem ik mezelf een held.


    No growth of the heart is ever a waste

    half :3

    Nee, voor zover ik weet niet. Maar wel heel leuk voor je. :]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nope

    half.
    sommige mensen gaan we toevoegen op hyves of msn en dan ga ik gewoon praten en 1x was er zon lekkere jongen haha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Eh, ik ben wel een persoon dat er op af durf te stappen, maar in zijn kont knijpen gaat voor mij toch wel wat te ver. En qua kusjes in een bericht, het hoeft nog niets voor te stellen eh (:
    Maar heel erg leuk en ik hoop voor je dat het uitbloeit tot iets moois :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb het 1x gehad, maar dan op hyves. En die jongen bleek een bedrieger te zijn, dus ik doe dat néver nooit meer.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik heb het 1x gehad, maar dan op hyves. En die jongen bleek een bedrieger te zijn, dus ik doe dat néver nooit meer.


    ö gossie,daar moet je echt mee uitkijken,had z'n meisje die ik ken ook en toen wou hij met haar afspreken maar toen wou ze eerst foto zien of de cam aan,maar dat wou die niet en later bleek dat hij oude kerel was (ofzo iets)


    Listen to your heart and your dreams come true ~