• ik ben pas begonne aan een nieuwe storie:

    Amber is een meisje van 17 van vlaamse afkomst.samen met haar rijke ouders woont ze wel al haar hele leven in korea . Op een dag verhuisd ze naar Seoul en moet ze naar een school voor rijke gaan waar ze omdat ze niet koreans en nieuw is ze meteen opvalt. Ook de jongens van b2st gaan er naar school en zijn er natuurlijk razend populair. Buiten bij Amber want zij mocht haar niet bezig houden met zo'n soort muziek omdat ze dat nutteloos vinden. Dus beschouwt ze hun als dood gewoone leerlingen en snapt ze niet wat alle meisjes in hun zien. Maar wat als zij juist degenen word waarop de jongens van b2st indruk willen maken? Maaar niets is wat het lijkt Amber draagt nog een groot geheim met zich mee zal ze het verborgen kunne houde?


    wat vinden jullie?

    leuk ik ga het lezen, x)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 20:56 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Eternita schreef:
    leuk ik ga het lezen, x)


    dankje ^^

    Ik vind 't nogal standaard ;x Niet slecht bedoeld hoor, maar het idee dat een niet-geinteresseerd persoon alle aandacht krijgt van een beroemdheidje dat gewend is om aandacht te krijgen is vrij populair hier op Q (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ook ;D

    Reventon schreef:
    Ik vind 't nogal standaard ;x Niet slecht bedoeld hoor, maar het idee dat een niet-geinteresseerd persoon alle aandacht krijgt van een beroemdheidje dat gewend is om aandacht te krijgen is vrij populair hier op Q (:


    daar dacht ik eigenlijk niet bij na
    maar eigenlijk is ze ook niet echt een niet-geinteresseerd persoon :x