• Zoals jullie weten was ik eerst helemaal in de ban van David villa.
    Zoals de meeste van jullie weten heeft hij ook een dochter en een vriendin.
    Dat was de eerste keer dat ik 'dood van binnen ging.' haha.
    Nu ben ik dus helemaal in de ban van Eljero Elia, aanvaller van Ned.
    En nu, 5 min geleden, kom ik er dus achter dat hij óók een dochtertje heeft.
    pffffff, ik ga nu weer dood van binnen.
    nu ben ik depressief hahaha.

    maaroke.
    Wanneer hebben jullie zo'n soort 'naar' gevoel van binnen?

    Rose is ook dood van binnen, door ronaldo en zijn zoontje.


    Smiling but close to tears.

    We houden samen depressie dag vandaag. Een rouw dag omdat we dood zijn van binnen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Arme schat toch. (flower)
    Ik ga dood van binnen, omdat mijn crush een vriendin heeft. En omdat Torres getrouwd is en een kind heeft. -maar dat wist ik al-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga nu dood vanbinnen omdat ik erachter kom dat mijn crush zijn ex vorig jaar zwanger had gemaakt en haar dan heeft laten zitten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga dood vanbinnen, omdat ik allemaal foute dingen naar me toe gegooid krijg, ik hoop dat ik ze allemaal in één keer krijg, ben ik daar ook vanaf x:


    wth.

    Softspoken schreef:
    Ik ga nu dood van binnen omdat ik erachter kom dat mijn crush zijn ex vorig jaar zwanger had gemaakt en haar dan heeft laten zitten.


    wajo.
    dat is wel stom van hem.
    Stoute crush. -boos gezicht-


    Smiling but close to tears.

    Ik ben ook dood van binnen, stiekem moest ik Bouchra zijn. Grrr.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Ik ben ook dood van binnen, stiekem moest ik Bouchra zijn. Grrr.

    Een vriendin van mij zei precies hetzelfde in de Efteling laatst haha. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ahwww wees maar gewoon blij voor je helden! (dance) Ik ga dood van binnen omdat ik pas bij de wedstrijd Ghana-Uruguay die overlekkere keeper Fernando Muslera heb ontdekt.
    Dat is gewoon slecht van mij! :|

    Ik zou eerder blij zijn dat mijn idool gelukkig is met zijn gezinnetje/vriendin. ;3


    Let the Night embrace you

    Ik weet niet. Ik loop al een hele week met kriebels in mijn buik rond sinds ik een foto bepaalde zag van Fernando Torres en ik ben ook doodgegaan toen ik hoorde dat hij een dochter had, volgens mij al twee eigenlijk.
    (krul)


    The soul needs autumn.

    Ik ben wel blij voor hem als hij een vriendin en/of dochtertje heeft, maar 't doet me eigenlijk meestal echt wel wat. Zo van: damn, iemand die ik mooi vind is toch al bezet? Ook al weet ik diep vanbinnen dat ik 'm nooit zou krijgen.

    Nu ben ik bang. Als Cassie opeens een dochter/zoon gaat hebben, ren ik gillend weg. Al is mijn dag dan niet verpest hoor haha. :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Nu ben ik bang. Als Cassie opeens een dochter/zoon gaat hebben, ren ik gillend weg. Al is mijn dag dan niet verpest hoor haha. :3


    Alleen mijn ochtend is verpest.
    Ik ben ook wel blij voor ze.
    maar ook echt précies degene die ik nou weer knap vind, hebben kinderen.
    Als cassie een kind gaat krijgen.
    dan weet ik eigenlijk niet wat ik zou doen?
    (krul)


    Smiling but close to tears.

    Als mensen van die 'ik ga dit en dit met mijn vriend in de vakantie doen' of 'hij heeft me een bericht op msn gestuurd waarin stond dat ie me leuk vindt! yes!' topics aanmaken. Klinkt kinda gay maar 'k ben er niet blij mee dat ik vrijgezel ben. Heb niet eens een oogje op iemand :'D En dat al meer dan 2 jaar lang.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 10:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Als mensen van die 'ik ga dit en dit met mijn vriend in de vakantie doen' of 'hij heeft me een bericht op msn gestuurd waarin stond dat ie me leuk vindt! yes!' topics aanmaken. Klinkt kinda gay maar 'k ben er niet blij mee dat ik vrijgezel ben. Heb niet eens een oogje op iemand :'D En dat al meer dan 2 jaar lang.

    Dat heb ik nou ook, dus dat is niet gay ofzo. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.