• Ik kan al echt een paar dagen, elke avond maar niet in slaap komen. Ik probeer alles, maar niets helpt :( Weet iemand iets?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    vroeger naar bed gaan, eetpatroon aanpassen, slaapthee drinken, homeopathische slaapmiddelen? Die eerste twee zijn het belangrijkst.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb melatonine tabletjes ofzoiets. Dan kan ik beter in slaap komen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De laatste 2 uur voordat je naar bed gaat niet meer eten of drinken (behalve water).
    Homeopathische slaapmiddelen willen ook wel eens helpen indd.
    Bij verschillende winkels kun je flesjes reukwater kopen en zo'n 'kommetje' met een theelichtje eronder het reukwater doe je daar in, dan verspreid de geur van het reukwater zich door je kamer, dat hielp bij mij tenminste erg goed.
    Je kan ook gewoon iets van lavendel onder je kussen leggen, dat wil ook wel eens helpen zeggen ze.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 13:43 ]

    hm..ik luister altijd muziek dan val ik vanzelf in slaap :P waar wordt je rustig van? mischien lekker douchen of een warm kopje melk? als het echt niet gaat probeer eens een slaappil. zorg er alleen voor dat je niet afhankelijk van die dingen wordt want het is ook niet goed om die dingen teveel in te nemen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    warme melk drinken voordat je gaat slapen


    Ligt and Darkness are both very different..

    Geen thee of koffie drinken, iets ontnspannends doen.
    Zelf gebruikte ik een middel tegen een slechte nachtrust van het merk A. Vogel.
    Maar dan had ik al wel heel lang langst van slapeloosheid :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Geen computer/tv een uur voor je gaat slapen. Overdag sporten helpt ook wel, vroeg op bed en niet te veel piekeren - proberen dan :x
    Ga een boek lezen ofzo? Ben al heeeeeel vaak in slaap gevallen boven op m'n boek


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Overdags sporten, kamille thee drinken of valeriaanpillen slikken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Balen,
    Een saai boek lezen?
    Geen idee eigenlijk, heb er zelf nooit last van (zip)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ken ik, alleen bij mij komt het door mijn allergie, en soms piekeren.
    Tot twee uur voordat je gaat slapen niets eten, misschien cafeïnevrije thee, water of warme melk drinken, lezen, misschien naar de huisarts als het te erg word?
    Vooral; niet piekeren!
    Had ik laatst, ik kon níét in slaap komen omdat ik zo verschrikkelijk druk was en zo, ik lag continu te denken aan school en zo.


    Destroy what destroys you.

    Stupefy schreef:
    De laatste 2 uur voordat je naar bed gaat niet meer eten of drinken (behalve water).
    Homeopathische slaapmiddelen willen ook wel eens helpen indd.
    Bij verschillende winkels kun je flesjes reukwater kopen en zo'n 'kommetje' met een theelichtje eronder het reukwater doe je daar in, dan verspreid de geur van het reukwater zich door je kamer, dat hielp bij mij tenminste erg goed.
    Je kan ook gewoon iets van lavendel onder je kussen leggen, dat wil ook wel eens helpen zeggen ze.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Bij mij werkt sporten altijd, als ik heb gesport, slaap ik meestal ook beter. En verder kun je 's avonds een boek lezen en het moet ook niet te warm op je kamer zijn, want dan val je ook beter in slaap.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik slaap ook altijd later dan 12 uur. ;]
    Maar dat komt omdat ik nooit zin heb ofzo?
    Nouja, thee ofzo drinken.
    In bad:Y)
    Geen tv kyken voor dat je naar bed gaat, of muziek luisteren ;'(
    En verder weet ik niet veel...sorry. x]

    Niks slaapmiddelen ofzo, neem een bad voor je in bed gaat!
    Ok, dat kun je niet elke avond doen maar het helpt echt!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Helaas slaap ik tegenwoordig zelf ook slecht. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'