• Liefste engel,
    dit is het eerste dat ik naar je schrijf.
    Ik weet dat je niet meer bestaat. Ik weet dat je me verlaten hebt maar ik stuur je dit in de hoop dat ik je op het einde kan vergeven. Jij was de enige die ik vertrouwde en nu ben je niet meer hier, nu ben je in niemandsland. Ik probeer het te vergeten en verder te gaan met mijn leven maar ik kan het niet. Ik hoop dat je me zal kunnen verstaan zoals je vroeger deed.
    Liefs, Steph


    dit gaat over een meisje die eigenlijk probeert iets te verwerken door brieven te sturen naar haar engel later in het verhaal kom je er dan achter wie die engel is en wat er met haar gebeurd is.


    doen/niet doen?
    origineel?
    engels/nederlands?
    zou jij het lezen?

    edit: ik ga hem in het nederlands doen maar over een paar jaar (als mijn engels wat beter is ga ik hem in het engels zetten)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 12:35 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Misschien kun je even vertellen waar het echt over gaat. Het kan aan mij liggen want ik snap er nu niet echt veel van. In ieder geval in het Nederlands omdat er in de Engelse wat spelfouten staan.

    doen/niet doen?
    origineel? Jep best wel eigenlijk
    engels/nederlands? Ik zou het geweldig vinden als je het in het Engels gaat doen. Maar in die eerste brief staan behoorlijk wat fouten, nouja, niet zoveel, maar er staan fouten. Dus ik zou voor het Nederlands gaan.
    zou jij het lezen? Ligt eraan hoe het wordt geschreven. Maar het idee lijkt mij leuk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Coldplay schreef:
    Misschien kun je even vertellen waar het echt over gaat. Het kan aan mij liggen want ik snap er nu niet echt veel van. In ieder geval in het Nederlands omdat er in de Engelse wat spelfouten staan.


    het gaat over een meisje die eigenlijk probeert iets te verwerken door brieven te sturen naar haar engel later in het verhaal kom je er dan achter wie die engel is en wat er met haar gebeurd is.


    Change, the only good thing in this world.

    je hoeft alleen op de eerste 2 vragen en de laatste vraag nog te antwoorden (: dus wil je dat even doen voor me? dan weet ik of het de moeite waard is om eraan te beginnen?


    Change, the only good thing in this world.

    doen =3


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.