• Virgo en GossipSas gaan een storie schrijven!

    Een jong fotomodel(Ella) krijgt de kans voor een fotoshoot in Zuid-Afrika.Daar beleeft ze allerlei avonturen en word ze hopeloos verliefd..

    storie:Klik

    Rollen:
    -zusje hoofdpersoonSOUNTRACK
    -beste vriendin hoofdpersoon Ooh
    -Gay vriend hoofdpersoon
    -5X Vrouwen/verloofde van voetballers (cristiano is bezet)Italie,Kawaii,Portugal,PershoofdenVivaEspana
    -2X ander twee modellen die meedoen aan shoot (redelijk grote rol)Denmark en

    rol:
    Naam:
    achternaam:
    Leeftijd+geboortedatum:
    karakter uitgebreid:
    Kort iets over:
    Likes:
    dislikes:
    meerdere fotos om uit te kiezen:
    Land van herkomst:


    abonnement is aan te raden [url=ttp://www.quizlet.nl/users/Virgo/]Virgo[/url] en ik waarschuwen niet!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:51 ]

    Verloofde Torres :Y)

    Naam: Elena
    achternaam: Salgueiro
    Leeftijd+geboortedatum: 10/06/1987
    karakter uitgebreid: Elena heeft een laag zelfbeeld door alle tegenslagen die haar al heel haar leven toegeworpen zijn. Haar vader wou geen contact met zijn enige dochter en de persoon die haar gebaard had was slechts een laag afgedane schim van een moederbeeld. Elena houdt graag controle over haar eten , wat vaak je gedachten zou lijden naar anorectia. Elena weigert dit te bevestigen.Ook Fernando maakt zich zorgen over het meisje die hij 2 maanden geleden zijn eeuwige liefde betoogde en haar ten huwelijk vroeg. Door deze problemen zal ze dus vaak zwijgend zijn in gezelschap , wat door sommigen als hoogstens arrogant ondervonden wordt. Zo schrijft ook de media haar af , als een rotverwend nest. Deze publiciteit sleurt haar dieper de put in

    Kort iets over: Elene is een vroeger model geweest voordat ze het opgaf vanwege de slechte invloed. Mede dankzij Fernando heeft ze die wereld gedag gezegd. Ze was vroeger niet schuw van softdrugs en alle middelen om haar staande te houden. Lang, heel lang heeft ze gedacht over haar nieuw-verloofde in het begin. Ook al had Torres niet het imago een vrouwenverslinder te zijn , ze wist hoe voetballers in elkaar zaten. Koppige Fernando gaf niet op en wist uiteindelijk haar gebroken hart te pakken te krijgen , te lijmen en te koesteren. Voor hem heeft ze een voetbal op haar pols laten tatoeren , met rood en blauw , met zijn bijnaam 'El Niño' erondeer

    Likes: Volslanke moddellen of modehuizen die geen annorectische modellen meer gebruiken. Haar angst om niet geaccepteerd te worden omdat ze een grammetje te dik zou zijn wordt hierdoor langzaam de grond in geboord. Elene is nog steeds stapel op Fernando , ook al kennen ze elkaar al 5 jaar , waarvan 3 als koppel. Haar vriendinnen , meeste ook WAG's omdat ze in het mileu zit en weinig erbuiten raakt , zijn een groot deel van haar leven. Ze houden haar recht en ze is er als ze haar nodig hebben , omdat ze weet dat ze er ook zullen zijn voor haar als de twijfel terug toeslaat

    dislikes: Papparazi , ze laten je geen enkel moment met rust , en Elena weet nog steeds niet hoe met ze om te gaan. Arrogante snobs , omdat ze denken beter te zijn dan anderen door dure kleren , een maatje nul of wat dan ook. Kleine ruimte's , Elena heeft een lichte vorm van claustrofobie waardoor ze liefst grotere ruimtes verkiest

    meerdere fotos om uit te kiezen:


    1.

    1.1

    2.

    2.1

    3.

    3.1

    Land van herkomst: Portugal

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 21:29 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    rol: Vrouw David Villa
    Naam:Kate
    achternaam: Villa :9~
    Leeftijd+geboortedatum: 23 jaar 04-12-87
    karakter uitgebreid:Kate is een vrolijk type. Ze is altijd vrolijk maar kan erg ondeugend zijn. Kate heeft een hart van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Haar vrienden zijn alles voor haar, haar vrienden waren er namelijk om haar te troosten toen ze beide haar ouders verloor in een ongeluk toen ze 18 was. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en ze betekenen ook alles voor haar. Ze is erg sportief en altijd wel in voor een potje voetbal. Kate is een creatief iemand ze tekent en schildert veel en ontwerpt ook logo’s voor clubs. Toch is ze iemand die niet al te veel vertrouwen heeft in mensen, ze legt niet snel nauwe banden met mensen en houd het graag bij de vrienden die ze nu al heeft. Kate is erg betrouwbaar en mensen die haar al langer kennen vertellen al hun problemen aan haar. Kate heeft zowel een luisterend oor als iemand die heel erg veel praat. Kate is iemand die goed kan functioneren in een groot gezelschap maar heeft ook tijd voor zich zelf nodig.
    Kort iets over: Kate is een meisje van 23 dat veel van spoort houd. Ze is verslaaft aan muziek en luister graag naar haar Ipod. Ze heeft een husky pup genaamt Wolf
    Likes: Muziek,Films,Voetbal,Dieren
    dislikes: Arogante mensen
    meerdere fotos om uit te kiezen:
    1.klik
    2. Klik
    3. Klik
    Land van herkomst: Spanje

    Laat je me het weten als ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:58 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    @ eerste reactie:ja nou jammer he. lekker wegdenken dan maar

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:52 ]

    Het beste WK verhaal heb ik al (cat) Maar ik ga zo denk ik wel ff invullen voor een rol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Het beste WK verhaal heb ik al (cat) Maar ik ga zo denk ik wel ff invullen voor een rol.


    Jaja (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virgo schreef:
    (...)

    Jaja (cat)

    Geef maar gewoon toe dat de titel van dit topic niet klopt (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    klees niet zoveel voetbal verhalen aleen die van argentina HAHAHH die is echt leuk!!!!!!

    SweetLady123 schreef:
    klees niet zoveel voetbal verhalen aleen die van argentina HAHAHH die is echt leuk!!!!!!

    Buh die is ook van mij héa. -doet even lekker ego vandaag haha- :9~
    En nu ga ik even invullen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    rol: Zomaar is Ronaldo bezet. buh. (cat) Doe dan maar eh, Fernando Torres.
    Naam: Rose
    achternaam: Valderez
    Leeftijd+geboortedatum: 17-08-1990 - 19 jaar, bijna 20.
    karakter uitgebreid: Cristine is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Cristine denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Kort iets over:
    Likes: Pizza, games, films.
    dislikes: Groente, ongedierte.
    meerdere fotos om uit te kiezen:
    1
    2
    3
    Land van herkomst: Half Spaans, half Italiaans, maar geboren in Spanje.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 21:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    GossipSas schreef:
    @ eerste reactie:ja nou jammer he. lekker wegdenken dan maar


    sorry

    dan haal ik ze wel weg

    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    rol:
    zusje
    Naam:
    Miou Jelle, maar iedereen noemt haar MJ.
    achternaam:
    Calajandro
    Leeftijd+geboortedatum:
    21-06-'90, ze is dus twintig
    karakter uitgebreid:
    MJ. is een drukke maar een buitegewoon slimme meid. MJ. houdt er van om lekker los te gaan en haar problemen te vergeten. MJ. houdt heel erg van feesten en tot lang weg blijven, MJ. is wel een echte player. de duikt na elk feest wel met iemand anders in bed en het maakt haar niks uit of iemand haar een slet is. MJ. is wel een verschrikkelijke bijdehandte en vooral ook erg eigenwijs. MJ. doet wat ze wilt en laat zich niet tegen houden, vooral niet door haar ouders. MJ. heeft het talent om in de problemen te komen, ze heeft vaak ruzies en soms is het al zo ver gegaan dat ze zelf heeft moeten vechten. MJ. is zeker niet bang om in een gevecht te komen, MJ. trekt vaak haar mond open en is zeker niet bang om een klap uit te delen.
    Kort iets over:
    MJ is het typetje jongensverslinder, ze heeft vaak een ander en gaat ook graag verder dan alleen maar 'zoenen'. MJ is al op haar veertiende ontmaagd, en ze heeft ook vaak de bijnaam slet. dat is meestal ook voor de grap, MJ kan het niet schelen wat iemand van haar denkt. veel mensen zijn stiekem toch jaloers op MJ. omdat ze zoveel aandacht van de jongens krijgt en ook een ontzettende durfal is.
    Likes:
    Jongens/jongensversieren/veelpraten/had ik al jongens gezegt?
    dislikes:
    Heiligeboontjes/verlegenmensen/wannabe's
    meerdere fotos om uit te kiezen:
    één
    twee
    drie
    Land van herkomst:
    hetzelfde als haar zus ;3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 21:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik Ibrahim Afellay als one-night-stand? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Portugal schreef:
    (...)
    Geef maar gewoon toe dat de titel van dit topic niet klopt (cat)


    Geen idee want ik begrijp de titel niet zo goed..

    Maar besides,het verhaal word ook door mij
    geschreven,en geef nou maar toe dat het met mij
    niet zo slecht is..(cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    @SOUNDTRACK je bedoelt een nacht een date (sorry slecht in dat soort engels(nerd)) ben meer van het echte praten. dan ja

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 21:45 ]

    GossipSas schreef:
    @SOUNDTRACK je bedoelt een nacht een date (sorry slecht in dat soort engels(nerd)) ben meer van het echte praten. dan ja


    dat bedoelde ik ja :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking