• Haha kom ik weer hoor, Bill Kaulitz heeft een septrum én 2 oorbellen in zijn oor! Teminste dat is op deze foto te zien. De septum is een beetje moeilijk zichtbaar maar je ziet er wel iets zitten. Maar goed, ik wacht af op duidelijkere foto's voordat ik ga zeggen dat het hem leuk staat.

    :Y)

    Meer foto's:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:41 ]


    -

    Oh, en Bill staat echt levenloos op die foto's, of ligt dat nu aan mij?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hoe hij er nu uitziet ....vind ik hem best wel jammy xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Appelmoes schreef:
    Septums zijn afschuwelijk ;p

    High five!

    met of zonder septum, met of zonder oorringen, hij blijft mooi!<3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Toch om er op terug te komen.. Volgens mij heeft ie wél een septum. Ik heb net andere, nieuwere foto's ervan gezien, maar daar lijkt het wel zo. En die zijn 'clean'.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Toch om er op terug te komen.. Volgens mij heeft ie wél een septum. Ik heb net andere, nieuwere foto's ervan gezien, maar daar lijkt het wel zo. En die zijn 'clean'.
    Kaulitz is wel naar de piercer geweest.. Maar, ik laat jullie lekker in spanning over welke Kaulitz ik het heb tot er officieële foto's naar buiten komen :Y).

    Nee maar serieus. Als je er over nadenkt. Bill en een sceptum. Hij zou het zo doen, dus.. :Y).

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Kaulitz is wel naar de piercer geweest.. Maar, ik laat jullie lekker in spanning over welke Kaulitz ik het heb tot er officieële foto's naar buiten komen :Y).

    Nee maar serieus. Als je er over nadenkt. Bill en een sceptum. Hij zou het zo doen, dus.. :Y).


    Dát vind ik nu gemeen (cat)


    You’re falling into history.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Kaulitz is wel naar de piercer geweest.. Maar, ik laat jullie lekker in spanning over welke Kaulitz ik het heb tot er officieële foto's naar buiten komen :Y).

    Nee maar serieus. Als je er over nadenkt. Bill en een sceptum. Hij zou het zo doen, dus.. :Y).

    En nu vind ik het weer lijken alsof Tom er eentje heeft. x] Haha, ik ga hard lachen als ze beide er straks eentje hebben.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    KirstenSnaps schreef:
    Kaulitz is wel naar de piercer geweest.. Maar, ik laat jullie lekker in spanning over welke Kaulitz ik het heb tot er officieële foto's naar buiten komen :Y).

    Nee maar serieus. Als je er over nadenkt. Bill en een sceptum. Hij zou het zo doen, dus.. :Y).

    Waarom ben jij zo gemeen? Ik wil het weten.(krul)


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Waarom ben jij zo gemeen? Ik wil het weten.(krul)


    Ik ook :Y)
    Ik vind het echt gemeen zo Ö


    You’re falling into history.

    Kirsten is niet gemeen, ze pest ons alleen een beetje :9~


    -

    Extraneous schreef:
    Kirsten is niet gemeen, ze pest ons alleen een beetje :9~


    Goed dan, niet gemeen, ze pest alleen een beetje x)
    En toch wil ik het weten (menselijke nieuwsgierigheid ;D)


    You’re falling into history.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Kaulitz is wel naar de piercer geweest.. Maar, ik laat jullie lekker in spanning over welke Kaulitz ik het heb tot er officieële foto's naar buiten komen :Y).

    Nee maar serieus. Als je er over nadenkt. Bill en een sceptum. Hij zou het zo doen, dus.. :Y).

    Bill Kaulitz

    Ik heb het gelezen op de official TH ning community


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En nu vind ik het weer lijken alsof Tom er eentje heeft. x] Haha, ik ga hard lachen als ze beide er straks eentje hebben.

    In plaats van een Twin tattoo een Twin piercing?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    En op een foto leek het net alsof hij een Prince Albert (zo noemt dat toch hè, een piercing in je lul (: ) had. Bill dus hè. Alleen weet ik niet waar je zo'n piercing hebt (bal/eikel ik heb echt geen idee.) Of ik kan gewoon totally wrong zijn en het is gewoon niets :'D Anyways, ik weet niet of ik een link van die foto mag plaatsen (hij heeft gewoon nog zijn broek aan alleen zie je zijn knakworst heel goed zitten, snap je?) dus doe ik het maar niet (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.