• Haha kom ik weer hoor, Bill Kaulitz heeft een septrum én 2 oorbellen in zijn oor! Teminste dat is op deze foto te zien. De septum is een beetje moeilijk zichtbaar maar je ziet er wel iets zitten. Maar goed, ik wacht af op duidelijkere foto's voordat ik ga zeggen dat het hem leuk staat.

    :Y)

    Meer foto's:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:41 ]


    -

    Ik zie geen septum, enkel een héél knappe jongen met twee oorringen in zen oor :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    Ik zie geen septum, enkel een héél knappe jongen met twee oorringen in zen oor :'D


    Dat zie ik ook :Y)


    You’re falling into history.

    GODISHOT schreef:
    En op een foto leek het net alsof hij een Prince Albert (zo noemt dat toch hè, een piercing in je lul (: ) had. Bill dus hè. Alleen weet ik niet waar je zo'n piercing hebt (bal/eikel ik heb echt geen idee.) Of ik kan gewoon totally wrong zijn en het is gewoon niets :'D Anyways, ik weet niet of ik een link van die foto mag plaatsen (hij heeft gewoon nog zijn broek aan alleen zie je zijn knakworst heel goed zitten, snap je?) dus doe ik het maar niet (:

    Je mag er van mij best een link van plaatsen, hoor. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @Lies dat zal wel weer ja.
    @GODISHOT als hij te erg word haal ik hem wel weer weg (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je mag er van mij best een link van plaatsen, hoor. :'D

    Ik ben in elk geval voor :'DD


    Life begins at the end of your comfort zone

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je mag er van mij best een link van plaatsen, hoor. :'D

    Dan gaan we het er maar op wagen :'D Zo erg is de foto eigenlijk niet, maar als je goed kijkt bij z'n bal op de ingezoomde foto -plat- zie je zo'n bolletje. Maar volgensmij is het gewoon iets van z'n bal zelf -plat again- of alsnog een piercing :D Maar dat zullen we nooit te weten komen :'D
    Klikkerdelik :D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 22:26 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hahaha. x] Oké, nu kan je me opvegen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Hahaha. x] Oké, nu kan je me opvegen.

    :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    idk, misschien...

    Sinds humanoid uit is gaan de gekste geruchten de ronde over piercings en TH.

    * de tepelpiercing van Bill waar hij zel niets van af weet

    * de penispiercings van Tom -joke-

    * De septum van Bill

    * De oorbellen van Bill

    * De -mogelijke- prince Albert van Bill

    Ofwel is dit allemaal fake, ofwel is onze Kaulitz tweeling doorgedraait en laten ze vanaf nu in elk mogelijk lichaamsdeel gaten stekken.

    [Wie zou hem gestoken hebben?](nerd)

    but, I'm serieus... Als Bill een prince albert heeft laten steken, schiet me neer.
    x(A)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 22:40 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    idk, misschien...

    Sinds humanoid uit is gaan de gekste geruchten de ronde over piercings en TH.

    * de tepelpiercing van Bill waar hij zel niets van af weet

    * de penispiercings van Tom -joke-

    * De septum van Bill

    * De oorbellen van Bill

    * De -mogelijke- prince Albert van Bill

    Ofwel is dit allemaal fake, ofwel is onze Kaulitz tweeling doorgedraait en laten ze vanaf nu in elk mogelijk lichaamsdeel gaten stekken.

    [hoe zou dat eigenlijk voelen om met iemand sex te hebben die zo'n piercing heeft?]

    but, I'm serieus... Als Bill een prince albert heeft laten steken, schiet me neer.
    x(A)

    Ik zou het ook wel eens willen weten :D Moet ik Alex vragen? Hij heeft zo'n ding, MAAR IK WIL EERST!
    En oeh als Tom zo een heeft... :9~ Ik geloof het over de tepelpiercing en oorpiercing van Bill, maar die septum van de Kaulitzgassies? Nee :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 22:42 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mensen, Bill draagt zijn wenkbrauwpiercing niet meer...

    Als je goed kijk kun je het misschien zien.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    GODISHOT schreef:
    (...)
    Ik zou het ook wel eens willen weten :D Moet ik Alex vragen? Hij heeft zo'n ding, MAAR IK WIL EERST!
    En oeh als Tom zo een heeft... :9~ Ik geloof het over de tepelpiercing en oorpiercing van Bill, maar die septum van de Kaulitzgassies? Nee :'D


    Bill ontkende van de tepelpiercing, en oké..

    Het is goed, jij mag eerst, en dan...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)

    Bill ontkende van de tepelpiercing, en oké..

    Het is goed, jij mag eerst, en dan...

    OMG Je hebt gelijk dude! NEEEEEE. Nu moet ik huilen.
    En nadat ik Alex even heb getest mag jij de afdankertjes hebben ^^


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    GODISHOT schreef:
    (...)
    OMG Je hebt gelijk dude! NEEEEEE. Nu moet ik huilen.
    En nadat ik Alex even heb getest mag jij de afdankertjes hebben ^^

    Maar, misschien ontkent Bill het omdat hij niet wilde dat iemand het wist, misschien was het een verrassing voor Tom's verjaardag? xD

    Laat nog een klein beetje van hem over hé, ik wil ook wel wat.

    edit: doet me denken aan het humanoid interview met Georg en Tom die een tourbus zouden delen xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 23:01 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    idk, misschien...

    Sinds humanoid uit is gaan de gekste geruchten de ronde over piercings en TH.

    * de tepelpiercing van Bill waar hij zel niets van af weet

    * de penispiercings van Tom -joke-

    * De septum van Bill

    * De oorbellen van Bill

    * De -mogelijke- prince Albert van Bill

    Ofwel is dit allemaal fake, ofwel is onze Kaulitz tweeling doorgedraait en laten ze vanaf nu in elk mogelijk lichaamsdeel gaten stekken.

    [Wie zou hem gestoken hebben?](nerd)

    but, I'm serieus... Als Bill een prince albert heeft laten steken, schiet me neer.
    x(A)


    Die eerste piercing is wel degelijk waar. :')
    Je ziet het op véél foto's.

    Ontopic. zijn wel veel piercings ineenkeer,naja Bill moet het zelf maar weten.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 23:03 ]


    I need you like a heart needs a beat