• Haha kom ik weer hoor, Bill Kaulitz heeft een septrum én 2 oorbellen in zijn oor! Teminste dat is op deze foto te zien. De septum is een beetje moeilijk zichtbaar maar je ziet er wel iets zitten. Maar goed, ik wacht af op duidelijkere foto's voordat ik ga zeggen dat het hem leuk staat.

    :Y)

    Meer foto's:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:41 ]


    -

    invierno schreef:
    (...)

    Die eerste piercing is wel degelijk waar. :')
    Je ziet het op véél foto's.

    Ontopic. zijn wel veel piercings ineenkeer,maar aja Bill moet het zelf maar weten.

    Had Billieboy hem niet ontkent op de franse TV?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Had Billieboy hem niet ontkent op de franse TV?

    Zou kunnen,maar je ziet het wel degelijk op véél foto's dat hij een tepelpiercing heeft. :'D


    I need you like a heart needs a beat

    invierno schreef:
    (...)
    Zou kunnen,maar je ziet het wel degelijk op véél foto's dat hij een tepelpiercing heeft. :'D

    Dan weet hij er zelf niet van?

    Oké, grappig...

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 23:11 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik weet niet of die oorbellen hem mooi staan, maar die witte blouse zeker wel :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aahh, Komop zeg.
    Wat doet hij nou met zichzelf?

    IK WEET HET!

    Dat wat je ziet, is nep!
    Zonder make-up piercing enzo, zodat fans hem niet herkennen doet hij septum in en oorbellen die nep zijn?

    Ik geloof het niet. En als het wel zo is, klote dan.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Dan weet hij er zelf niet van?

    Oké, grappig...

    Hij heeft allang toegegeven dat hij wel degelijk een tepelpiercing heeft. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    TheRipper schreef:
    idk, misschien...

    Sinds humanoid uit is gaan de gekste geruchten de ronde over piercings en TH.

    * de tepelpiercing van Bill waar hij zel niets van af weet

    * de penispiercings van Tom -joke-

    * De septum van Bill

    * De oorbellen van Bill

    * De -mogelijke- prince Albert van Bill

    Ofwel is dit allemaal fake, ofwel is onze Kaulitz tweeling doorgedraait en laten ze vanaf nu in elk mogelijk lichaamsdeel gaten stekken.

    [Wie zou hem gestoken hebben?](nerd)

    but, I'm serieus... Als Bill een prince albert heeft laten steken, schiet me neer.
    x(A)


    Bill heeft in ieder geval wel een tepel piercing. En in een melig interview hadden Georg, Tom en Bill het wel over een piercing op een heel intiem plekje dat hun vriendschap zou bevestigen of zo, vet vaag. Maar ikzelf geloof er niet veel van.


    Scream for mercy!

    @Beelzebub dat was bullcrap :'D. Ze waren gewoon onzin aan het uitkramen, zoals ze altijd doen in intervieuws. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hij heeft allang toegegeven dat hij wel degelijk een tepelpiercing heeft. (':

    Staat het op youtube?

    damn, ik zou het graag willen zien...

    Ben wel blij dat hij er een heeft, tepelpiercings zijn vetsexy:9~

    x(A)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 14:59 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Whahaha okee dan weet je ook weer dat de septums weer onwijs populair worden onder de fans :')


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Whahaha okee dan weet je ook weer dat de septums weer onwijs populair worden onder de fans :')

    Ik wilde een septum allang voor Bill dat had besloten hoor...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Bill heeft in ieder geval wel een tepel piercing. En in een melig interview hadden Georg, Tom en Bill het wel over een piercing op een heel intiem plekje dat hun vriendschap zou bevestigen of zo, vet vaag. Maar ikzelf geloof er niet veel van.

    Later had Georg toch gezegt dat hij de enige in de band was zonder tattoo's of piercings, want hij zei erbij dat hij een 'natural beauty' was.

    Het was zo'n melig interview, Tom had toen ook gezegt dat hij 5 piercings in zijn penis had.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Pfft,,, van die septum geloof ik niet veel... het lijkt eerder op de schaduw van zyn neus ofzo... Anders hebbe veel van myn vrienden ineens een septum O.o,, Maarja,,, ik hoop van, niet want een septum is afschuwelijk