• Lieve hertjes,

    De laatste tijd is er ronduit nogal veel gezeik over het kudo systeem.
    Er is ook al een soortgelijke suggestie gedaan als ik ga plaatsen, maar ik had dit in gedachten:

    Een 'willekeurige' top 5/10/whatever. Waarin gewoon elke keer dat je f5 indrukt (de pagina ververst dus) er andere stories instaan. Zo komt iedereen aan de beurt, en maken kudo's uiteindelijk niet zo veel meer uit.
    Ook kan hier geen vriendjespolitiek in voorkomen, omdat ze toch steeds veranderen bij elke keer dat je de pagina vernieuwt.

    Snappen jullie 't/lijkt 't jullie wat?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Of je moet gewoon een heel origineel verhaal hebben en dat vaak in de spotlight zetten?


    *insert philosophical cringe expression here*

    In principe lijkt het me wel wat, maar dan moet het wel goed uitgewerkt worden. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dan heb je het probleem dat er ook stories tussenkomen die niets waard zijn.


    Let the Night embrace you

    JoJudicious schreef:
    In principe lijkt het me wel wat, maar dan moet het wel goed uitgewerkt worden. ;'3


    When words fail music speaks

    Caithlyn schreef:
    Of je moet gewoon een heel origineel verhaal hebben en dat vaak in de spotlight zetten?

    Dat maakt echt niks uit hé.

    Nyx schreef:
    Dan heb je het probleem dat er ook stories tussenkomen die niets waard zijn.


    Dan desnoods een systeem waarin verhalen met een minimaal aantal kudos er in voorkomen? Zo heb je wel nog een soort filtering.
    En anders gewoon refreshen tot er een goede komt, want wat de een niet tof vind, vind de ander prachtig!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nyx schreef:
    Dan heb je het probleem dat er ook stories tussenkomen die niets waard zijn.

    Ja maar wat zijn stories die niets waardzijn. En wie bepaald dat? Misschien zijn er oook mensen die de verhalen de in de top 5 waardeloos vinden (ik vind dat niet hoor) En miss vinden zijn hun eigen stories niet waardeloos.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:35 ]


    When words fail music speaks

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Dat maakt echt niks uit hé.

    Niet dat, dat bij mij gelukt is maar het is anderen wel gelukt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Of je moet gewoon een heel origineel verhaal hebben en dat vaak in de spotlight zetten?


    I really don't care, maar je moet wel bedenken dat de spotlight geld kost, en niet iedereen dat kan/wil missen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Niet dat, dat bij mij gelukt is maar het is anderen wel gelukt.

    Nou, dat bedoel ik net. Bij jou en mij lukt dat niet. ;D niet dat het erg belangrijk is maar soit.

    AK47 schreef:
    (...)

    I really don't care, maar je moet wel bedenken dat de spotlight geld kost, en niet iedereen dat kan/wil missen. (:

    Snap ik, maar story promoten doet voor sommige mensen ook wonderen. -wenkbrauwwiebel-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Word wel lekker ingewikkeld om te programmeren kijkt me. (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Snap ik, maar story promoten doet voor sommige mensen ook wonderen. -wenkbrauwwiebel-


    I know, I know. Kijk, mij maakt het persoonlijk niks uit. Ik schrijf voor degene die het lezen en thats it.

    Maar voor de mensen die er wel over zeuren/graag verandering zien lijkt mij dit toch een van de betere oplossingen.
    Want zo krijgt uiteindelijk wel iedereen een kans, is er continue afwisseling in de lijst en hoeft niemand meer te zeuren dat ze gemist worden of niet.

    En als je perzé dingen wilt filteren kun je altijd een minimaal aantal kudo's instellen om in die filterings lijst te komen o.i.d.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Portugal schreef:
    Word wel lekker ingewikkeld om te programmeren kijkt me. (nerd)


    Valt wel mee, als Rutger hem bijvoorbeeld op minimaal 1 of 2 kudo's zet om er in te komen hoeft hij alleen maar een systeem te creëren/importeren wat die met elkaar afwisselt. Lijkt meer werk dan het is hoor. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    I know, I know. Kijk, mij maakt het persoonlijk niks uit. Ik schrijf voor degene die het lezen en thats it.

    Maar voor de mensen die er wel over zeuren/graag verandering zien lijkt mij dit toch een van de betere oplossingen.
    Want zo krijgt uiteindelijk wel iedereen een kans, is er continue afwisseling in de lijst en hoeft niemand meer te zeuren dat ze gemist worden of niet.

    En als je perzé dingen wilt filteren kun je altijd een minimaal aantal kudo's instellen om in die filterings lijst te komen o.i.d.

    Maar sommigen zijn nooit tevreden haha. Maar het is opzich wel een goed idee.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3