• Lieve hertjes,

    De laatste tijd is er ronduit nogal veel gezeik over het kudo systeem.
    Er is ook al een soortgelijke suggestie gedaan als ik ga plaatsen, maar ik had dit in gedachten:

    Een 'willekeurige' top 5/10/whatever. Waarin gewoon elke keer dat je f5 indrukt (de pagina ververst dus) er andere stories instaan. Zo komt iedereen aan de beurt, en maken kudo's uiteindelijk niet zo veel meer uit.
    Ook kan hier geen vriendjespolitiek in voorkomen, omdat ze toch steeds veranderen bij elke keer dat je de pagina vernieuwt.

    Snappen jullie 't/lijkt 't jullie wat?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar sommigen zijn nooit tevreden haha. Maar het is opzich wel een goed idee.


    Oh nee, er komt vast ook gezeur over van mensen die perzé nummer 1 willen staan. I know!
    Maar zo kom je wel precies alle partijen tegemoet op een middenweg. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Oh nee, er komt vast ook gezeur over van mensen die perzé nummer 1 willen staan. I know!
    Maar zo kom je wel precies alle partijen tegemoet op een middenweg. :P

    Ik wil op nummer 1 staan (cat) haha. Ja dat is wel zo, maar eigenlijk moet iedereen blij zijn met dát wel al wat extras krijgen van Rutger (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik wil op nummer 1 staan (cat) haha. Ja dat is wel zo, maar eigenlijk moet iedereen blij zijn met dát wel al wat extras krijgen van Rutger (krul)


    Agree. Maar goed, we'll see. Als er meerdere zijn die 't ermee eens zijn stuur ik 't gewoon door naar Rutger. Dan merken we het vanzelf wel. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja het lijkt me ook wel wat. Want omdat de ene lid wat minder bekend is dan de ander worden verhalen minder gelezen dus ook minder beoordeeld. Dit lijkt me wel een slimme optie.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    Ja het lijkt me ook wel wat. Want omdat de ene lid wat minder bekend is dan de ander worden verhalen minder gelezen dus ook minder beoordeeld. Dit lijkt me wel een slimme optie.


    Op zich maakt je populariteit niet héel erg veel uit. Maar, het is wel inderdaad zo dat als je story populair is die veel langer/vaker kans maakt op een top plek dan anderen.

    -
    Dit systeem hebben ze trouwens ook op deviantART, met favorieten. Vrij simpel systeem ook. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    dit is een perfect id net zoiets als Willekeurige. dit is best slim.

    AK47 schreef:
    (...)

    Valt wel mee, als Rutger hem bijvoorbeeld op minimaal 1 of 2 kudo's zet om er in te komen hoeft hij alleen maar een systeem te creëren/importeren wat die met elkaar afwisselt. Lijkt meer werk dan het is hoor. :P


    minimaal 2 word dan wel het 'beste' wat je kan je eigen story iedere dag ook 1 kudo geven
    maar ik ben voor lijkt me echt een goed idee en voor de mensen die dan nog niet tevreden zijn, stop met zeuren, verbeter je verhaal en je zal meer kudo's krijgen. niet slecht/aanvallend bedoeld ofzo.


    Change, the only good thing in this world.

    Nyx schreef:
    Dan heb je het probleem dat er ook stories tussenkomen die niets waard zijn.


    Dan komen enkel de stories erin die op die dag kudo's hebben gekregen?
    Dan stelt het toch iets voor, want er zijn mensen die er kudo's aan geven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    het is wel een goed idee zo komen meer mensen hun story's aan de beurt die het ook verdienen omdat ze ook hun best doen .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget