• Amber, Samira, Beau en een jongen en ik gingaen naar de KFC. En dat was omin lauw. Samira en Amber namen een kindermenu waar ze een roze stempel bij kregen. En toen ging Samira Amber roze maken haha. Amber ging dat toen terug doen. Dat werd een heel gevecht. Toen gingen ze naar de wc om het eraf te halen. Ik en Beau hoorden gelach dus ik dacht dat ze de muren aan het bekladden waren, dus ging ik kijken. Amber ging me toen roze proberen te maken en ik ging wegrenne. blablabla uiteindelijk liepen we terug naar mijn huis en onderweg gingen we ergens zitten en nu heeft Samira over DV 'hartje' geschreven, ik CR 'hartje' en Amber LM. :9~ Toen gingen we elkaar weer onderkladden met die stempel haha. Oja trouwens, Amber had die van haar op de wc de WC gezet bij de kfc en dus als er iemand gaat zitten op de wc word z'n kont roze haha.
    En nu zitten we bij mij thuis dat roze eraf te halen.

    hoe was jullie dag? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tot nu toe saai(ben aan 't werk). Al heb ik wel meer geleerd over wisselspanning. Ja,ja. Techno-nerd in 'opleiding'. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Alleen jullie kunnen van zoiets iets doms maken hahahah. Nee, never mind,


    SLOAN.

    Haha, omg xD, wel geniaal:D...

    Mijn dag, hmm.. Ik ging naar de tandarts:S, moest 2 gaatjes laten vullen.. Und toen was mijn mond de heletijd verdoofd en nu is hij eindelijk weer 'normaal' xD.. En ik ging verder met mijn Robin van Persie verhaal xD, wat ik nu weer ga doen....

    Maar het beste van vandaag moet nog komen; de wedstrijd van vanavond(H)(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Saai (cat) zo was mijn dag


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lol ;D
    Mijn dag was saai, ik moest naar school voor proefwerkinzage en daarvoor en daarna heb ik helemaal niks gedaan /lui


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Fucked up. 2 pw's verpest en toen 4 uur voor niks in een stom kunst lokaal gezeten waar ik niet aan het werk kon. En toen heb ik maar iets getekend ><
    en toen kwam ik thuis en dadelijk ga ik leren.

    Ik denk dat ik over twee weken wel bij jullie kom, dus dan wil ik ook een roze alien worden :3


    SLOAN.

    _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Dat klinkt gezellig! (: Ik heb op school pannenkoeken gebakken en me vervolgens misselijk gegeten. Daarna kwam er een vriendin mee naar mijn huis. En daarna ging ik de stad in. (:

    Mijn arm is nog half roze. -cry-


    Smiling but close to tears.