• Ik heb een vraag, als je vriend bijvoorbeeld lid word van de hyves Hunks!! & de lekkerste hunks. En daar dan foto's van zichzelf opplaatst waar hij dan gewoon leuk opstaat.
    Vinden jullie dat om aandacht vragen?
    It's just a question :Y)

    Klik.
    Klik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 11:39 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Ja, die foto is wel leuk, ja ^^ (je hebt twee x dezelfde neergezet, ik weet niet of dat de bedoeling was, maarja X'D). En ergens blijf ik het gewoon grappig vinden, ik zie het mijn 'crush' al doen, haha X'D.



    Ja maar het is mijn vriend. Niet mijn crush. Maar dat soort dingen doet hij vaker. Ik word het echt zat met hem.


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Ja maar het is mijn vriend. Niet mijn crush. Maar dat soort dingen doet hij vaker. Ik word het echt zat met hem.


    Heb je hem al duidelijk gemaakt dat je het écht niet leuk vindt? Als je zegt dat je het liever niet wil, lijkt het mij logisch dat hij dat wel moet begrijpen.

    En anders zet je ook een paar foto's van jezelf op zo'n soort Hyves. Dan weet hij zelf ook hoe dat voelt. Ik bedoel, hij vindt het natuurlijk ook niet leuk als jij aandacht krijgt van andere jongens dan hem.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Heb je hem al duidelijk gemaakt dat je het écht niet leuk vindt? Als je zegt dat je het liever niet wil, lijkt het mij logisch dat hij dat wel moet begrijpen.

    En anders zet je ook een paar foto's van jezelf op zo'n soort Hyves. Dan weet hij zelf ook hoe dat voelt. Ik bedoel, hij vindt het natuurlijk ook niet leuk als jij aandacht krijgt van andere jongens dan hem.


    Ik heb het ook gezegt met een boze mail omdat hij niet online was en ik hem niet kon bereiken. Toen kreeg ik 's ochtends een mail terug van hem met erin dat hij het voor mij wou doen zodat mijn foto's reactie's zou krijgen.

    Dus ik zei: Dat is bull shit want het staat erop zodat je gewoon reactie's kan krijgen van medien omdat te laten zien dat je 'lekker' bent.
    En ik krijg al best veel reactie's op foto's van jongens. Alleen ik doe er veder niks mee.
    Maar hij vraagt er gewoon om.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zou het ook niet grappig vinden, maar die foto is wel leuk gemaakt. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IS dat je vriend? Volgends mij zit hij bij mij op school :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    IS dat je vriend? Volgends mij zit hij bij mij op school :Y)


    Zit jij op Corlaer College? Ö


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Zit jij op Corlaer College? Ö


    Ow nee ik op Farel College maar daat zit wel een jongen op die heel erg op jouw vriend lijkt :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    Ow nee ik op Farel College maar daat zit wel een jongen op die heel erg op jouw vriend lijkt :Y)


    Nee, hij zit op Corlaer College. Gaat nu naar ROC Leusden. Iel, ik vind het echt kut dat het zo loopt.


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Ik heb het ook gezegt met een boze mail omdat hij niet online was en ik hem niet kon bereiken. Toen kreeg ik 's ochtends een mail terug van hem met erin dat hij het voor mij wou doen zodat mijn foto's reactie's zou krijgen.

    Dus ik zei: Dat is bull shit want het staat erop zodat je gewoon reactie's kan krijgen van medien omdat te laten zien dat je 'lekker' bent.
    En ik krijg al best veel reactie's op foto's van jongens. Alleen ik doe er veder niks mee.
    Maar hij vraagt er gewoon om.


    Nou, misschien is hij wel een beetje jaloers dat jij best veel reacties van jongens krijgt op jouw foto's. Misschien dat hij het daarom doet? En misschien houdt hij er ook wel mee op, nu hij gemerkt heeft dat je het echt niet leuk vindt (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Nou, misschien is hij wel een beetje jaloers dat jij best veel reacties van jongens krijgt op jouw foto's. Misschien dat hij het daarom doet? En misschien houdt hij er ook wel mee op, nu hij gemerkt heeft dat je het echt niet leuk vindt (:


    Nee, want de foto's staan er nog steeds op.
    Ik vind snap er niks meer van.. hij heeft hiervoor ook al veel van dat soort actie's gehad. Hij ging ook wel is flirten met een hele goede vriendin van me.


    "Don't look back, you're not going that way."

    het is meer maco gedrag


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee, ik denk dat hij dat voor de grap doet dan. Hij heeft niet genoeg zelfvertrouwen daarvoor..


    Life is hard and then we die

    Ik vind foto's van jezelf -zonder vrienden- op hyves/internet plaatsen sws aandacht vragen. En al helemaal als je er ":$" of "Lelijk" bij zet of foto's waar alleen jij goed op staat en je vriend/vriendin niet of minder.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo