• Mijn school is precies zoals je in films ziet.
    ~de populaire meisjes
    ~de slimme nerds
    ~de buitengesloten alternatievelingen
    toch heeft East-West, iets wat je in films niet tegen komt. Deze school is de bron van liefde, de bron van de echte de toekomste.
    Welkom op An American high school.


    East-West is een typische high-school uit Amerika, in dit verhaal maak je kennis met de groepjes. de verschillen tussen de jongeren, maar ook de gelijkenissen. liefde & vriendschap als hoofdrol, en haat & pesters als donkere schaduw.


    ~De rollen
    - populair mooi meisje
    - onpopulair slimme nerd
    - muzikale aparte meid
    - verzin zelf een rol.


    ~De rollen verdeling
    ~Tinfoil is al muzikale aparte meid -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~GODISHOT is als buitengesloten emo -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~PRESIDENT is als populaire -andere mensen mogen deze rol ook invullen-



    ~Invullen
    -Rol:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Foto:
    -Karakter:
    -Goed in:
    -Slecht in:
    -crush/relatie: [naam + foto]
    -moet ik je melden?:

    as usual;
    not the first, the best

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Rol:
    populair mooi meisje
    -Naam:
    Julie Ella Goulding
    -Leeftijd:
    17
    -Foto:
    klik
    -Karakter:Julie is gek op mode en shopt graag. Ze is brutaal en durft te zeggen wat zij ervan vind. Ze kan heel stiekem zijn en soms lijkt ze aardiger dan ze is.
    -Goed in:
    Tekenen
    -Slecht in:
    hekel aan wiskunde en ze snapt dat niet
    -crush/relatie:
    Rick Jackson een relatie
    -moet ik je melden?:
    ja en als ik geen rol heb mag je wel zeggen wanneer hij verschijnt!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:49 ]

    -Rol: Muzikale aparte meid
    -Naam: Samantha McKensy
    -Leeftijd: 18
    -Foto:Samantha
    -Karakter: Samantha is een lief en vriendelijk meisje met een minderwaardigheidscomplex. Ze wuift altijd alle complimenten weg, doet alsof anderen beter zijn en vind hem moeilijk te geloven dat mensen ook maar jaloers op haar zouden kunnen zijn. Gelukkig heeft ze mensen in haar leven die haar constant duidelijk maken, dat haar minderwaarheidscomplex nergens op slaat. Ze wil wel altijd dat mensen haar aardig vinden en doet er altijd alles aan om mensen op hun gemak te stellen, dat is belangrijk voor haar. Ze is erg slim en oplettend en is meestal een beetje het stille muisje. Maar als ze eenmaal zich in een gesprek mengt of als je haar het gesprek in sleurt, dan kan ze goed meepraten en praat soms zelfs te veel. Als ze zenuwachtig is of als ze zich niet op haar gemak voelt dan begint ze veel en vooral snel te praten, vaak over dingen die er helemaal niet toe doen. Het is ook erg makkelijk om haar aan het blozen te krijgen.

    Met suiker op of energiedrank verdwijnt dat verlegen stille meisje echter compleet en stuitert ze alle kanten op. Ze heeft van zichzelf een hele droge humor die niet iedereen altijd snapt. Ze geeft zeer veel om familie en vrienden en zou daar dan ook voor door het vuur gaan. Ondanks haar stille kant, zal ze altijd opkomen voor zichzelf en voor mensen die het nodig hebben, ze kan namelijk niet tegen onrecht. Ze is goed met woorden en kan iemand in een discussie dan ook al snel laten zwijgen. Verder is ze een echt knuffelkonijn.

    Voor de rest is muziek zo'n beetje haar leven. Haar dierbaarste bezit -op haar boeken na-, zijn haar vleugel en haar fender stratocaster in zwart en wit. Ze schrijft zelf liedjes en heeft altijd wel een liedje in haar hoofd. Je kunt haar vaak zien met haar skullcandy koptelefoon op haar oren.

    Als laatste is het misschien goed om te weten, dat Samantha altijd vast houdt aan zichzelf en zich niet zou veranderen. Ze is trots op wie ze is en veranderen om populair te zijn, nee dankje.

    -Goed in: Talen en muziek.
    -Slecht in: Economie.
    -crush/relatie: [naam + foto]: Michael Maylen, die sporter. Ze kan smelt voor zijn charme en glimlach, maar ze verwacht niet dat hij haar ziet staan. Ze houdt totaal niet van de sporters, maar haar hart laat het haar gewoon niet toe Michael niet te mogen. She would agree helping him with spanish any day.
    -moet ik je melden?: Oh hell yes :9~ Deze story lijkt me awesome :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -Rol: Onpopulair slimme nurd (nerd)
    -Naam: Sevda
    -Leeftijd: 16 (In real 11 maarja beetje lastig om daar rekening mee te houden voor jou dus doe maar 16)
    -Foto: t is niet mn best maarja
    -Karakter: Behulpzaam, liewf, beetje klunzig :X, te veel medelij, veel temprament maar weet zich in te houden, heel apart, qua kleding een beetje gothic met kleurige assesares, typisch buitebeentje, beetje nerdachtig ook in het echt :X
    -Goed in: Tekenen, wiskunde, textiel, handvaardigheid, andere mensen beschermen, en veel vakken (Stiekem ben ik in real ook wel een beetje nerd ;p)
    -Slecht in: Spellen, dissen, voorzichzelf opkomen.
    -crush/relatie: cruch Roy, hij is de populaire boy helaasd voor mij :S, foto nee dat geef ik niet, zijn prive daar moet ik wel rekening mee houden ;p
    -moet ik je melden?: maak nie uit ;p

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 19:35 ]

    Jongens vergeten te vragen

    is de titel zo goed of moet ik 'm veranderen? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij is makkelijk te onthouden en straight to the point (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -Rol: Maakt niet uit ^^
    -Naam: Janelle 'Janie' McKane
    -Leeftijd: 17
    -Foto: Hiero, vraag voor meer (:
    -Karakter: Janie is een meisje dat zich vaak stil houdt in nieuwe situaties, als ze eenmaal gewend is ergens is ze niet meer te houden. Ze praat en praat en praat en is zo brutaal als maar wat. Ze voelt zich wel snel op haar gemak, soms iets te snel. Mensen vertrouwt ze ook te snel, wat vaak tot problemen leidt. Ze is erg zorgzaam en betrouwbaar en soms ook overbezorgd. Ze zal nooit een geheim doorvertellen en kan zich goed kalm houden in benarde situaties.
    -Goed in: Zingen en gitaarspelen, mensen helpen/verzorgen, mensen op hun gemak stellen, troosten, muziek, sport, talen, wiskunde
    -Slecht in: Praten over haar eigen gevoelens, ze is geabonneerd op een fake-smile masker, Godsdienst en geschiedenis.
    -Relatie: Met Damiën Jacobs
    -moet ik je melden?: Ja ;D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:24 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    goed hoor die titel.

    Als je dat verhaal gaat starten, kun je dan weer een topic openen?
    Want ik wil hem lezen :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 19:43 ]


    wth.

    Stuur je me de link als je de story hebt aangemaakt? :Y)

    Appreciating schreef:
    Als je dat verhaal gaat starten, kun je dan weer een topic openen?
    Want ik wil hem lezen :3


    Is goed :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EstrellaVida schreef:
    Stuur je me de link als je de story hebt aangemaakt? :Y)


    Is goed :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meer rollen per persoon is toegestaan


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Rol: meisje dat heel erg gepest word
    -Naam:Lilith Lucie Lands
    -Leeftijd: 13
    -Foto:klik
    -Karakter: Lilth is stil en zegt nauwelijks wat. Ze is bang dat alles wat ze doet verkeerd is. Ze is heel slim maar door het pesten laat ze dat niet snel merken
    -Goed in: school werk
    -Slecht in: zichzelf laten zien.

    Rol; Populair, mooi meisje.
    Naam; Lisa Knights.
    Leeftijd; 17.
    Foto; Klik!
    Karakter; Lisa is mooi, maar ook slim. Ze is lui en leert nergens voor, toch haalt ze alleen maar hoge cijfers. Vanwege haar 'laat maar hangen' houding en prachtige uitstraling wordt ze daarentegen geen nerd genoemd. Ook werkt mee dat ze uit een rijke familie komt, met een gigantische geschiedenis. Verder is Lisa populair omdat ze zich niet tutterig gedraagd. Iedereen mag haar. En oké, ze praat nooit met de nerds en de alto's, maar het is niet zo dat zij ze echt haat.
    Goed in; School, vrienden maken, sociale contacten onderhouden, wedstrijden winnen, sport, cheerleading. Eigenlijk in bijna alles.
    Slecht in; Haar échte gevoelens tonen, want ze is heus niet altijd gelukkig. Eigenlijk heeft ze thuis veel problemen, die ze niet wil mixen met school.
    Relatie met; Matt Davids.


    everything, in time

    Dankje heel erg voor de rol <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.