• Mijn school is precies zoals je in films ziet.
    ~de populaire meisjes
    ~de slimme nerds
    ~de buitengesloten alternatievelingen
    toch heeft East-West, iets wat je in films niet tegen komt. Deze school is de bron van liefde, de bron van de echte de toekomste.
    Welkom op An American high school.


    East-West is een typische high-school uit Amerika, in dit verhaal maak je kennis met de groepjes. de verschillen tussen de jongeren, maar ook de gelijkenissen. liefde & vriendschap als hoofdrol, en haat & pesters als donkere schaduw.


    ~De rollen
    - populair mooi meisje
    - onpopulair slimme nerd
    - muzikale aparte meid
    - verzin zelf een rol.


    ~De rollen verdeling
    ~Tinfoil is al muzikale aparte meid -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~GODISHOT is als buitengesloten emo -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~PRESIDENT is als populaire -andere mensen mogen deze rol ook invullen-



    ~Invullen
    -Rol:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Foto:
    -Karakter:
    -Goed in:
    -Slecht in:
    -crush/relatie: [naam + foto]
    -moet ik je melden?:

    as usual;
    not the first, the best

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moet ik anders ook Michael nog even uitwerken? (nerd) *degene die als crush bij mijn andere staat*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tinfoil schreef:
    Dankje heel erg voor de rol <3


    Als je wil mag je er nog een invullen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tinfoil schreef:
    Moet ik anders ook Michael nog even uitwerken? (nerd) *degene die als crush bij mijn andere staat*


    tuuuuurlijk


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ieeeeeeh, danku voor de rol ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ga je hele topic vol spammen met rollen (cat)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:25 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tinfoil schreef:
    Ik ga je hele topic voorspammen met rollen (cat)


    haha doe dat maar 'ns, maar kijk jij vult 'm echt heel goed in :9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oh jammer ik heb geen rol. nou ja ik lees hem toch!

    het verhaal

    veel lees plezier

    neem alsjeblieft een abbo :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    GossipSas schreef:
    oh jammer ik heb geen rol. nou ja ik lees hem toch!


    je mag het gerust opnieuw proberen (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Rol: De sporter *honkbal*
    -Naam: Michael Maylen
    -Leeftijd: 18
    -Foto: Michael
    -Karakter: Michael is een aardige, lieve en spontane jongen die geliefd is bij bijna iedereen. Ook is hij slim, ondanks de vooroordelen over sporters. Hij heeft een goed stel hersenen en wil die dan later ook gebruiken, maar sport is ook erg belangrijk voor hem. Zijn ouders beschikken namelijk niet over heel veel geld en hij wil graag een beurs, zodat hij zijn ouders niet in de schulden hoeft te storten. Een beurs komt echter niet zomaar uit de lucht vallen, je hebt er goede cijfers en goede sportresultaten voor nodig.

    Michael bezit van nature een bepaalde charme, die er voor zorgt, dat mensen hem eigenlijk meteen aardig vinden. Ik hoef dan ook niet uit te leggen, dat hij veel meiden aan zijn voeten heeft liggen. Dit komt meestal echter alleen door zijn uiterlijk en het feit dat hij een sporter is. Dit is niet wat hij wil. Hij is namelijk hopeloos romantisch en wil iemand die hem leuk vind om wie hij is en wie hij is, dat laat hij niet zomaar aan iedereen zien. Zijn beste vriend weet natuurlijk wel wie hij is, een lieve, aardige jongen, die alles voor iedereen doet en het haat als mensen anderen pesten of zomaar veroordelen. Daarom vind het hij vaak niet fijn om met zijn teamgenoten in één zin genoemd te worden. Dat is helaas wel zo en niet veel mensen zien hier doorheen.

    Hoe ondoordringbaar en 'stoer' hij er dan ook uit mag zien, eigenlijk is Michael dus een erg gevoelige jongen. Zijn familie is alles voor hem en in zijn hele leven heeft hij pas twee vriendinnen gehad, beide relaties duurden langer dan een jaar en hij vond het moeilijk ze los te laten. Zijn trots is zijn kleine zusje Amélie, die vijf is. Hij zal haar altijd beschermen en vindt dat dan ook zijn taak.
    -Goed in: Sport, economie, scheikunde en wiskunde. Hij is ook goed in situaties inschatten en mensen doorzien.
    -Slecht in: Spaans, hij heeft dan ook bijles nodig. Hij is ook slecht in dingen doen, waarvan hij weet dat ze niet goed zijn.
    -crush/relatie: [naam + foto]: Zal ik heel lame zijn en Samantha Mckensy zeggen? (nerd) Dat hoeft niet perse hoor, mag wel x] Zij is namelijk een meisje dat hem eerst zou willen leren kennen en hem niet zomaar zou willen om zijn looks.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kan ook nog wel een jongen maken.. en ook nog een meisje als je wilt? (A)


    Love is overrated

    I can't sleep.. dus vul ik er 1tje in haha :Y)
    Rol: Populair meisje
    Naam: Alexandra Lass
    Leeftijd: 17
    Foto: Taylor Momsen a.k.a. Alex =]
    Karakter: Alexandra die door het dagelijks leven als Alex gaat is de dochter van vasgoedmagnaat Jake Lass en Sophia Adams. De familie Lass zit al generaties lang in de vastgoedbussines en haar vader is de eigenaar van grond van over de hele wereld. En haar naam Lass zorgt dus voor veel extra's onder andere populariteit, ookal is Alex een complete bitch. Ze heeft een hekel aan 'gewone' of 'rare' mensen en negeerd ze daarom volledig. Doe je iets verkeerd in haar ogen of je verraad haar dan moet je maar oppassen want Alex deinst nergens voor terug en rust niet voordat je compleet vernederd bent. Toch is ze niet altijd zo geweest, 2 jaar geleden was ze nog aardig en hielp ze iedereen met van alles en nog wat. Maar toen haar broertje van 7 verongelukte en overleed en haar moeder een scheiding aanvroeg tegen haar vader storte haar wereld in. Ze realiseerde zich dat je geen controle hebt over het leven en voor iemand die net zo'n grote controlfreak is als Alex is dat het ergste op de wereld om achter te komen. Maar op school had ze wel controle, want daar golden regels; regels zoals populaire mensen daten alleen populaire mensen enpopulaire mensen gaan niet met onpopulaire mensen om. En ze kwam erachter dat ze macht had als populair iemand.. Ze kon mensen commanderen, haar huiswerk laten maken, en nog veel meer met alleen maar een heel klein beetje intimidatie of een glimp van populariteit.. Dat lag aan de persoon. Toch zit Alex met zichzelf in de knoop, ze heeft veel problemen thuis en wanneer ze alleen in een hoekje van de bieb zit heeft ze er spijt van dat ze zo'n bitch is. Maar haar gevoelens gaan op slot en grendel en niemand mag ze ooit zien en zeker niet hij..
    Goed in: Spaans, letterkunde, informatie los krijgen, manipuleren
    Slecht in: Economie, gedachtens en gevoelens tonen, affectie tonen
    Crush: Haar buurjongen Jared die ook bij haar op school zit Jared Smith
    Ze kent Jared al sinds ze nog maar 4 waren en ze samen in de zandbak speelde. Beide hebben ze rijke ouders, maar alleen Alex weet dat Jared ook rijk is. Jared is een jaar ouder dan haar en zit dus een jaar hoger, het is geen sporter behalve dan dat hij skateboard. Hij is meer muzikaal en is de DJ van de school, wat er toch voor zorgt dat iedereen hem kent. Maar populair is hij niet, en dat heeft hij ook nooit willen zijn dat leverd alleen maar fake vrienden op vind hij. Hij is eigenlijk de type persoon waar Alex niks tegen zou zeggen maar santbox love never dies.. Helaas voor haar valt Jared op iemand anders ;)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:48 ]


    Love is overrated

    - Rol: Muzikale aparte meid.
    - Naam: Luna Rose.
    - Leeftijd: Seventeen. (17)
    - Foto: Luna Rose.
    - Karakter: Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Soms is ze bitchie, maar dat doet ze alleen om zichzelf te beschermen. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen. Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Luna raakt erg snel dingen kwijt, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens heeft neergelegd, weet ze niet meer waar. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Luna advies geeft, meent ze het.
    Vroeger is ze mishandeld door haar vader, want haar vader wou Luna eigenlijk niet hebben. Dus na een tijdje, toen dat mishandelen niet lukte om haar weg te krijgen, stapte hij op toen ze 8 jaar oud was. Ze was alleen met haar moeder, toen ze 10 was ging haar moeder ook weg: zonder enkele reden. Luna werd bij haar oma achtergelaten, in een koud dorpje. Ze is enigs kind. Als Luna 17 is, overlijd de oma van Luna aan een erge ziekte. Luna was er kapot van. Ze ging op zichzelf wonen, want verder had ze niemand. Nu denkt ze dat iedereen haar verlaat, omdat ze niet om haar geven.
    Daarom wijdt ze haar leven ook aan muziek. Muziek is alles wat ze nog heeft.
    - Goed in: Talen, Doorzetten, Liegen, Geheimen bewaren & Muziek.
    - Slecht in: Wiskunde, erge dingen (die zijn gebeurt) vergeten, dingen over zich heen zetten.
    - Crush/relatie: Kenji.
    Kenji heeft een mysterieuze uitstraling, en als je goede vrienden met hem bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in hem zit. Het is niet dat hij verlegen is, hij vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten zijn vertrouwen voor zich winnen, maar hij begint wat voor Luna te voelen. En als hij verliefd is, doet hij alles voor diegene zodat er niks ergs gebeurt.
    Hij is niet echt romantisch, maar Luna is ook niet echt romantisch ingesteld. Soms geeft hij haar een roos, en verdwijnt dan all of a sudden.
    Als Luna bij hem in de buurt is begint haar hart heel hart te bonken, en krijgt ze een soort vloeiend gevoel in haar lichaam; liefde. Ze probeert zich cool voor te doen bij hem, want ze zou zich schamen als hij erachter komt. Dat is hetzelfde zo bij Kenji.
    Verder is Kenji 18 jaar, en houdt hij ook erg van muziek. Hij kan goed tekenen, en traint 2 dagen in de week. Hij moet zijn lichaam goed verzorgen vind hij. Hij haat alleen sport, en doet het fitness/workout dus tegen zijn zin.
    Kenji is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Hij vind dat hij dingen moet afmaken, een echte doorzettingswil.
    - Extra: Luna is dol op zingen: als ze eenzaam is zingt ze, als ze onder de douche staat, over straat, overal. Als ze zingt voelt ze dat ze leeft. Ze is erg creatief, ze komt op snelle ideeën: voor oplossingen (van erge dingen, etc), voor kledingontwerpen, voor lyrics van een liedje, etc.
    Uiterlijke kenmerken: Ze heeft lang zwart haar met hazelnoot-bruine ogen. Zo’n 1.70 m, en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels, die ze graag rood of zwart lakt. Ze heeft mooie lange benen, waar ze trots op mag zijn, maar niet is. Ze vind ze erg irritant, want ze heeft een boel schoenen met hakken, die ze van een goede vriendin van haar krijgt, maar Luna wilt die schoenen niet aandoen omdat ze anders vind dat ze té lang is, en dat wilt ze niet. Ze schaamt zich voor haar lengte. Daarom doet ze die schoenen maar niet aan, maar gewone platte schoenen.
    Ze doet ze alleen aan, als haar even niks meer boeit of als mensen doorzeuren dat ze het aan moet doen.
    - Moet ik je melden?: Yes please. (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 2:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -Rol:Meisje dat zichzelf niet mooi genoeg vind (anorexia type)
    -Naam:Lilian Dwyer
    -Leeftijd: 18
    -Foto:foto
    -Karakter:Lilian vind zichzelf nooit goed genoeg. Ze heeft anorexia en iedereen wil weten wat er is. Haar ouders weten zelfs niet wat er is. Lilian is al heel ver in de ziekte dus het word nu best gevaarlijk.
    -Goed in:Rekenen en Tekenen
    -Slecht in: Luisteren naar complimenten van andere dat pakt ze op als commentaar
    -crush/relatie: nee

    wil je het zeggen als ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:51 ]

    Zal ik nog een nerd voor je bedenken? (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.