• Mijn school is precies zoals je in films ziet.
    ~de populaire meisjes
    ~de slimme nerds
    ~de buitengesloten alternatievelingen
    toch heeft East-West, iets wat je in films niet tegen komt. Deze school is de bron van liefde, de bron van de echte de toekomste.
    Welkom op An American high school.


    East-West is een typische high-school uit Amerika, in dit verhaal maak je kennis met de groepjes. de verschillen tussen de jongeren, maar ook de gelijkenissen. liefde & vriendschap als hoofdrol, en haat & pesters als donkere schaduw.


    ~De rollen
    - populair mooi meisje
    - onpopulair slimme nerd
    - muzikale aparte meid
    - verzin zelf een rol.


    ~De rollen verdeling
    ~Tinfoil is al muzikale aparte meid -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~GODISHOT is als buitengesloten emo -andere mensen mogen deze rol ook nog invullen-
    ~PRESIDENT is als populaire -andere mensen mogen deze rol ook invullen-



    ~Invullen
    -Rol:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Foto:
    -Karakter:
    -Goed in:
    -Slecht in:
    -crush/relatie: [naam + foto]
    -moet ik je melden?:

    as usual;
    not the first, the best

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 20:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tinfoil schreef:
    Zal ik nog een nerd voor je bedenken? (nerd)


    das goed vrouwke


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Rol: De slimme nerd Ö
    -Naam: Marvel Degenerous
    -Leeftijd: 17
    -Foto:Marvel
    -Karakter: Marvel is een slimme jongen, die het een onmogelijke taak vind om zijn kennis te verbergen. Hij is dan ook het stereotype nerd. Hij kent pi tot op 24 getallen, hetzelfde geld voor de wortel van pi, hij kent zo'n beetje elke formule en huiswerk is zijn leven.

    Alles hierboven bij elkaar genomen, heeft hij dus niet echt een sociaal leven en is hij één van de favoriete doelen van de populaire pesters. Dit is waarom Marvel er niet van houdt door de gangen van de school te lopen, ook al houdt hij van zijn school en van de leraren. Hij is dan ook het type, dat heel stom een appel voor de leraren koopt en die op hun bureau neer legt. Dit is niet om te slijmen, hij denkt gewoon dat dat hoort, aangezien de leraren zich 'opofferen' om hun kennis bij te brengen. Marvel houdt er trouwens ook niet van om in de kantine te zitten, hij en zijn vrienden zijn meestal terug te vinden in de bibliotheek in de pauzes, dat is, als de bibliothecaresse hun niet betrapt op stiekem eten in de bieb en ze naar buiten gooit, waardoor ze wel naar de kantine moeten.

    Misschien verbaast het je een beetje, dat Marvel vrienden heeft. Tja, het zijn nou zijn type mensen, het zijn net als hem extreem slimme kinderen, die van huiswerk houden en waarvan er geen enkel vlekje op hun strafblad te vinden valt. Nerds dus. Wat doen ze als ze al samenkomen? Starwars marathons, Startrek kijken, Dungeons and Dragons spelen en natuurlijk huiswerk maken met hun huiswerk clubje.

    Ondanks al het gepest is Marvel toch betrokken bij zijn mede-leerlingen en geeft, als het nodig is, bijles. Vooral als het gaat over natuurkunde, scheikunde en wiskunde is hij in zijn element. Hij geeft zelfs Nick *waarschijnlijk zijn grootste pester* bijles en Nick doet op zo'n moment dan ook alsof Marvel zijn grootste vriend is. Zodra ze dat lokaal uitlopen begint het gepest echter weer, want dan heeft Nick zijn benodigde bijles natuurlijk weer gehad.

    Ondanks dat alles is Marvel eigenlijk altijd aardig tegen iedereen, maar hij is wel een verschrikkelijke kluns. Zo zou hij zonder problemen tegen een openstaand kluisdeurtje aan knallen, zo hard, dat hij waarschijnlijk op de grond zou belanden, met al zijn boeken om zich heen verspreid.

    -Goed in: Wiskunde, scheikunde, natuurkunde *noem waslijst van vakken op* en natuurlijk huiswerk. Ook is hij een meester in het Klingons.
    -Slecht in: Muziek en sport.
    -crush/relatie: Een crush of relatie heeft hij niet, hij zoekt nog naar het meisje dat hij nodig heeft.
    -moet ik je melden?: Ik lees hem al :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -Rol: Ruige hunk.
    -Naam: Neil Marston.
    -Leeftijd:
    -Foto: 19. Click.
    -Karakter: Grappenmaker, eigenwijs, kan niet tegen verlies, ongeduldig, luidruchtig.
    -Goed in: L.O.
    -Slecht in: Frans en economie.
    -crush/relatie: Heeft hij niet.
    -moet ik je melden?: Yez 8D
    Neil mag dan wel populair zijn, hij is aardig tegen iedereen. Maar als je eenmaal ruzie hebt kun je je beter uit de voeten maken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:20 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    -Rol: onpopulair slimme nerd
    -Naam: Marc van Fluiting
    -Leeftijd: 15
    -Foto: http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/david_henrie.jpgKarakter:
    -Goed in: vioolspelen
    -Slecht in: praten
    -crush/relatie: geen relatie
    -moet ik je melden?: als dat zou kunnen


    Mijn geheim is geheim

    ~Invullen
    - Rol:
    Sportive Japanese Girl
    - Naam: Mika Koizumi
    - Leeftijd: 19
    - Foto: Mika Koizumi
    - Karakter: Grappenmaker, maar meer in een rare, sarcastische manier, waarvan niemand het snapt en Mika altijd om haar eigen grapjes lacht.
    Super eigenwijs, koppig en ongeduldig, en zal dan ook bijna nooit wat doen wat andere van haar vragen (alleen als ze er zelf mee eens is.)
    Kan soms heel rustig zijn en dagdromen over allerlei dingen, als ze al niet sportief bezig is.
    Is, meestal, altijd eerlijk tegen mensen die ze tegenkomt (en vrienden), behalve als ze zich er ongemakkelijk over voelt en het liever niet wilt zeggen.
    - Goed in: Voetbal, volleybal, basketbal, etc. (Eigenlijk bijna alle sporten met een bal, hehe.)
    - Slecht in: Koken, Geduldig zijn en wachten tot ze ergens aan de beurt is, of als haar vrienden (of iemand anders) te laat is - ook al is ze meestal zelf wél te laat.
    - Crush/relatie: Hiro Yukimura is Mika's crush, ze vinden elkaar beide leuk, maar ze willen nog een paar dagen afwachten voordat het 'echt' is. Ze spenderen wel elke minuut van hun vrije dag aan elkaar en vertellen elkaar álles. Ze weten dan ook bijna altijd wanneer de ander niet de waarheid verteld en erover liegt.
    Hiro is erg zorgzaam over haar en zal Mika nooit uit het oog verliezen. Als er andere jongens bij haar zijn, kan hij soms heel erg jaloers uit de hoek komen, maar hij weet dat Mika het niet zo bedoelt en alleen hem leuk vindt.
    - Moet ik je melden?: Ja, graag, als het zou kunnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okee.. Ik las het en het eerste wat ik dacht was: ik moet een rol hebben! Alleen toen heb ik hem 6x proberen te maken, maar het wilde maar niet lukken.. Dus dit is eruit gekomen, ik hoop dat het genoeg is om erin te komen.
    -Rol: The Musical star.
    -Naam: Annaleigh "Lee" Vreeland
    -Leeftijd: 17
    -Foto: Annaleigh.
    -Karakter: Ze is the bomb, alleen in haar kleine theaterclubje. Daar buiten wordt ze als een tutje gezien, iemand die alleen maar om de spotlight geeft. Het enige wat ze wil is dat mensen haar zien als de lieve, schattige, aardige en spontane meid die ze is. Ze is een beetje gek maar in a good way, vroeger was ze altijd de beste vriendinnen met de populair chicks alleen groeide ze langzaam uit elkaar, het enige wat ze nu wil, is ze terug. De vriendinnen die ze toen waren mist ze, vooral nu ze merkt dat ze niemand is zonder hen.
    -Goed in: Zingen, dansen en acteren. Het liefst wat ze wil is later op Broadway staan.
    -Slecht in: Studeren, informatie blijft bij haar gewoon niet lang hangen. Dit tot grote ergernis van alle leraren op school, behalve van de drama-docent.
    -Crush op Charlie Davidson. De beste vriend van de popular guy!
    -Moet ik je melden?: Zeker :9~

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 21:52 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    tip. miss. als titel. live at an american high school.

    -Rol: Populair mooi meisje
    -Naam: Rachel Collins
    -Leeftijd: 17
    -Foto: http://www.chicagonow.com/blogs/ndigo-we-break-bread/2009/12/07/taylor_swift.jpg
    -Karakter: aardig, kan ook bitchy zijn tegen andere minder populaire mensen, slim, sluw, mode bewust, tutje, niet gemeen, best aardig tegen gewone mensen, niet tegen emo's enzo. Komt uit een rijke familie die haar eigenlijk naar kostschool willen hebben.
    -Goed in: hockey (vindt iedereen kakkersport, is niet zo maar hier wel, ik speel het ook), make-uppen, school, shoppen, leiding nemen, grote feesten regelen.
    -Slecht in: laten zien wat ze voelt (huilt bv. nooit in gezelschap.) wiskunde, omgaan met haar zusje.
    -crush/relatie: [naam + foto] Alex Connedyhttp://blog.chervalier.org/wp-content/uploads/2009/09/2008_wild_child_007.jpg
    -moet ik je melden?: graag.

    ik weet dat ik laat ben. sorry. hoop dat ik nog mee kan doen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    -Rol:het teken meisje? (sorry ik weet geen better)
    -Naam: Lizzy McMaiden
    -Leeftijd: 17
    -Foto: Kliky
    -Karakter: een verlegen maar mooi meisje, Ze is altijd al onzeker geweest over zichzelf, aangezien ze vroeger veel werd gepest met de'r haar. Ook is ze gedreven en slim. Soms maakt ze grapjes die alleen zij grappig vind of die alleen zij snapt. Mensen zien haar soms ook als stil, wat ze niet is, soms heeft ze gewoon niks te zeggen:")
    -Goed in: schetsen, yoga, dagdromen en haar eigending doen
    -Slecht in: bij de les blijven, zingen en nieuwen vrienden maken
    -crush: Jayden Quentin
    -moet ik je melden?: GRAAG!!!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 14:38 ]


    To The Stars Through Adversity

    er zijn nog steeds rollen open :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    welke heb je nog nodig? (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tinfoil schreef:
    welke heb je nog nodig? (nerd)


    eeeeeeeeh -denkt na-
    geen idee, het liefste iets orgineels, oh wacht ik weet wel iets maar ik stuur je een PB want anders weet iedereen het al.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oke, verw8 er maar niet te veel van :S

    -Rol: uuuhh,, mag je zelf bedenken :Y) lief van me hè?? -als ik egt wat moet verzinnen moet je het maar ff zeggen ;p-

    -Naam: Nadine Elisa Jones

    -Leeftijd: 16

    -Foto: klikkerdeklik

    -Karakter: Ze is niet zo geordent maar kan alles toch weer snel terug vinden. en bij vriendin kan ze hyperactief zijn, maar als ze zeggen dat ze rustig moet worden is ze voor dat je met je ogen kan knipperen, rustig. Ze haat het alleen wel als er word bepaald voor haar wat ze moet doen, maar ze zal er ook niet tegen in gaan. ze word ook niet snel boos en vergeeft anderen snel. Ze vind het ook leuk om mensen te helpen met vanalles het maakt niet uit wat, van huiswerk tot een motor in elkaar zetten, ze doet het allemaal. Ze gaat ook meer met jongens om, omdat ze ook van gamen houd en motoren in elkaar kan zetten ;p

    -Goed in: mensen helpen, organiseren en het vak geschiedenis & aardrijkskunde, en aan motoren/auto's/brommers ect. sleutelen

    -Slecht in: huiswerk maken & alle talenvakken

    -crush/relatie: Nope heeft ze niet, ze wacht tot de ware komt! Maar ze kan makkel bij een jonge weg smelten, die een beetje getint is, of een echte aziaat en vooral als ze een sixpack hebben :Y)

    -moet ik je melden?: JAAAAA!!!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 15:10 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    HOLLAND!!! HOLLAND!!!(yeah)(yeah)(yeah)

    -Rol: mooi, populair meisje
    -Naam: Paris Cole
    -Leeftijd: 15-16
    -Foto:
    http://resources2.news.com.au/images/2008/05/06/1111116/265998-lindsay-lohan.jpg
    of
    http://www.marcstaniford.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/AmandaSeyfried01-200x300.jpg-Karakter:
    -Goed in: bitchy zijn, dansen, zingen, feesten...
    -Slecht in: lief doen...
    -crush/relatie: Jason Shake relatie
    http://www.newmoonmovie.org/images/taylor-lautner-ew.jpg
    -moet ik je melden?: liefst wel ^^

    Eigenlijk zoek ik nog rollen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking