• Ik ben nog niet zeker van de titel.

    Iedereen weet dat Cristiano Ronaldo net een zoontje heeft, de kleine Cristiano, die hij dus naar zichzelf heeft genoemt. Ook weet iedereen dat hij 12 miljoen euro heeft betaalt aan de draagmoeder, in ruil dat zij zou zwijgen en nooit in contact zou komen met het kind.Cristiano heeft dus zelf het hoederecht. Maar wat als Emily van gedachte verandert en ze wel haar kind wil zien dat ze nooit heeft mogen vasthouden ? Ze gaat naar het wk en kan nog net kaarten bestellen voor de wedstrijd Portugal-Spanje, ze wil er alles aandoen om haar zoon te kunnen zien, maar niet alles loopt zoals het moet.

    Rollen. Ik geef 5 rollen weg. Je mag zelf je personage kiezen.
    Rol:
    Volledige naam:
    Karakter: (liefst kort beschreven)
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving)
    Extra:
    Nog 3!
    -SOUNDTRACK beste vriendin Emily en later vriendin Ricardo Kaka
    -Portugal verloofde Cristiano Ronaldo

    Kies even uit deze titels
    When a mother gives up her child
    The deal
    El niño |
    I hate this part right here
    Somethimes you don't follow the rules
    El hijo de 12 millones
    Cuando la madre y el niño ingrese ||||
    (Spaanse vertaling van 1.)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:14 ]


    The soul needs autumn.

    Rol: Verloofde Ronaldo -wbw-
    Volledige naam: Rose Vida Valderez.
    Karakter: Ze heeft een groot ego, maar is wel erg aardig. Ze is sociaal en heeft een groot hart. Ook is ze erg nieuwsgierig, grappig en houdt ze van avontuur.
    Uiterlijk: Rose, 20 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    Extra;Toen Rose maar 5 jaar was zijn haar ouders gescheiden en is ze met haar vader vanuit Amerika naar Portugal verhuisd. Ze heeft een duitse herders puppy genaamd Bradley die ze altijd met zich mee neemt, ook op vakantie. En ze heeft een foto van haar en haar vader die ze ook altijd bij zich heeft om er steeds aan herinnerd te worden dat ze veel geluk heeft in het leven en dat ze met beide benen op de grond moet blijven.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:42 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: beste vriendin Emily, -later vriendin Ricardo Kaka? :9~-
    Volledige naam: Joelle Cruz
    Karakter: Joelle is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze heeft altijd een duidelijk standpunt en laat zich daar niet makkelijk vanaf brengen. Joelle is meestal vrolijk, behalve als ze last heeft van haar maandelijkse probleempje.
    Uiterlijk: Joelle heeft blond gekruld haar, waar ze meestal linten/hippiebandjes/haarbandjes in draagt. ze draagt ook graag opvallende make-up en opvallende printen
    Extra: Joelle's ouders zijn gescheiden sinds dat ze zich kan herinneren, haar moeder ziet ze nooit meer omdat zij verhuist is naar de andere kant van de wereld. Joelle heeft een kettinkje met daar een foto van haar, haar vader en haar moeder in.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 10:00 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:welke zijn er
    Volledige naam: Julie Jeditha Wasikowska
    Karakter: (liefst kort beschreven)Julie is vrolijk en lacht vaak. Ze is gek op droge humor en make up interesseert haar niet.
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving)Julie heeft lang blond haar en heeft heel erg bruine ogen wat een vreemd contrast geeft tussen bijde
    Extra: Julies vader is pools en haar moeder frans.
    titel:Cuando la madre y el niño ingrese

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:46 ]

    El niño, al moet ik daarbij wel aan Fernando denken óf Cuando la madre y el niño ingrese


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Personage's mag je zelf kiezen (krul)


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Personage's mag je zelf kiezen (krul)


    oh dan ga ik iets bedenken (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nou dan doe ik het zusje van Emily

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    oh dan ga ik iets bedenken (krul)

    Kies jij ook een titel ? (flower)


    The soul needs autumn.

    Ronaldoooooooo _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Santo schreef:
    (...)
    Kies jij ook een titel ? (flower)


    oja vergessen, wacht...... -tik tak tik tak-
    de laatste :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    people, ik heb er nog 3 nodig ! (flower)


    The soul needs autumn.

    mag ik er nog een invullen?
    je hoeft de rol niet te geven maar ik verveel me echt heel erg (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cuando la madre y el niño ingrese. Als titel doen. (:
    Wil je laten weten als de eerste er is? :$


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HeroineBill schreef:
    Cuando la madre y el niño ingrese. Als titel doen. (:
    Wil je laten weten als de eerste er is? :$

    Oki :'D


    The soul needs autumn.

    Rol:Goede/Beste Vriendin Christiano Ronaldo + Vriendinnetje David Villa
    Volledige naam:Kate Rivera
    Karakter: (liefst kort beschreven) Kate is een meisje dat nog jong is en erg leergierig. Ze is er op uit om nieuwe dingen te leren en onthoud dingen erg snel. Ze heeft een open persoonlijkheid waardoor mensen snel met problemen naar haar toe komen. Kate is iemand die dingen graag bij het oude wilt houden. Ze kan goed functioneren in een groot gezelschap maar heeft ook haar eigen rust nodig. Voor Kate zijn haar vrienden het belangerijkste wat er bestaat en ze zou maar haar vrienden door het vuur gaan. Kate heeft een hartje van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving) Kate is een meisje dat mooie en lange bruine lokken heeft. Ze zijn niet stijl maar ook niet krullerig. Haar haar komt tot net onder borst hoogte en glimt erg veel. Ze valt heel erg op met haar felle blauwe ogen en lange zwarte wimpers. Ook heeft ze erg volle lippen die het helemaal afmaken. Ze is ongeveeer 1.80 en heeft een slank postuur. Ze heeft een mooie lichtbruine huid en mooie vormen.
    Extra: Kate heeft een husky pup.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!