• Ik ben nog niet zeker van de titel.

    Iedereen weet dat Cristiano Ronaldo net een zoontje heeft, de kleine Cristiano, die hij dus naar zichzelf heeft genoemt. Ook weet iedereen dat hij 12 miljoen euro heeft betaalt aan de draagmoeder, in ruil dat zij zou zwijgen en nooit in contact zou komen met het kind.Cristiano heeft dus zelf het hoederecht. Maar wat als Emily van gedachte verandert en ze wel haar kind wil zien dat ze nooit heeft mogen vasthouden ? Ze gaat naar het wk en kan nog net kaarten bestellen voor de wedstrijd Portugal-Spanje, ze wil er alles aandoen om haar zoon te kunnen zien, maar niet alles loopt zoals het moet.

    Rollen. Ik geef 5 rollen weg. Je mag zelf je personage kiezen.
    Rol:
    Volledige naam:
    Karakter: (liefst kort beschreven)
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving)
    Extra:
    Nog 3!
    -SOUNDTRACK beste vriendin Emily en later vriendin Ricardo Kaka
    -Portugal verloofde Cristiano Ronaldo

    Kies even uit deze titels
    When a mother gives up her child
    The deal
    El niño |
    I hate this part right here
    Somethimes you don't follow the rules
    El hijo de 12 millones
    Cuando la madre y el niño ingrese ||||
    (Spaanse vertaling van 1.)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:14 ]


    The soul needs autumn.

    Sorry ik ga er toch nog een invullen, want ik verveel me;3
    Rol: beste vriend CR.
    Volledige naam: Sem Swann
    Karakter: Sem is een levensgenieter, hij doet het liefste waar hij zin in heeft en maakt zich niet zo druk over zijn toekomst. hij is erg charmant en heeft daarom al veel meisjes weten te krijgen, hij vind het heerlijk om met CR. op meisjes jacht te gaan en dan net zoals CR. met een meisje in bed te duiken. Sem is wel een aardige jongen, en wanneer hij je eenmaal mag mag hij je ook echt.
    Uiterlijk: Sem heeft bruin haar, wat hij meestal lekker nonchalant heeft zitten. hij heeft prachtig fel blauwe ogen. hij is redelijk klein maar in z'n geheel ziet Sem er goed uit.
    Extra: Sem is een tijdje 'verliefd' geweest op Emily, maar daar heeft hij zich vanaf gezet en is zich gaan focussen op Emily's vriendinnen. nou vind hij stiekem Joelle helemaal fantastisch, en probeert er alles aan te doen om met haar in bed te belanden

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:32 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Zusje Cristiano + Crush op v.Persie :9~?
    Volledige naam: Raisa(spreek je uit als Rajsa) Lisa Dos Santos Aveiro
    Karakter: Raisa is niet echt op de voorgrond omdat ze de pers rondom haar broer al te veel vind,Ze vindt het niet zo nodig om in de spotlights te staan en daardoor gedraagt ze zich erg rebel.Ze doet wat ze wilt en is niet op haar mondje gevallen,Je ziet haar nooit huiswerk maken en spijbelt ook zo nu en dan,Raisa is ook erg onhandig en slordig waardoor ze vaak iets laat vallen.Ze heeft ook een handje van te laat komen.Maar als er iets met haar ouders,broer of vrienden gebeurd dan maakt het niet uit hoe groot die is maar dan maakt ze die gene af. (liefst kort beschreven)
    Uiterlijk:[b/]Raisa 1

    Raisa 2
    (foto/korte beschrijving): Raisa heeft een getinte huid en bruine ogen,zwart geverfte haren(oorsprongelijk bruine haren),En krullend maar stijlt het regelmatig,Ze is 1.72 en weegt 56 kilo.
    Extra:Hoewel Raisa niet veel contact heeft met haar broer,gaat ze wel naar zijn voetbal wedstrijden.Raisa en Cristiano hebben namelijk een jaar geleden erge ruzie gehad en hebben elkaar niet meer gesprokken toen.Nu die band een beetje verwaterd is,doen ze er wel veel aan om het te versterkeren.Raisa is zo af en toe wel bij haar neefje.Raisa woont op dit moment in Nederland bij haar oma.Raisa heeft ook een bijbaantje te danken van haar broer ; ze verzorgt namelijk de blessures van de spelers bij het wk ^^

    Ik hoor wel als ik de rol heb

    xx

    Titel ; Cuando la madre y el niño ingrese

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:48 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Erg interessant verhaal, aangezien deze situaties veel vaker voorkomen.
    Succes met schrijven!


    No growth of the heart is ever a waste

    Rol: Beste vriendin Cris

    info volgt.. eerst ff in word typen haha


    Love is overrated

    Rol: Beste vriendin van Cristiano Ronaldo + Verloofde Rafael van der Vaart
    Volledige naam: Kim Mary Johansson
    Karakter: Kim is van Nederlandse afkomst maar spreekt perfect Engels, Portugees en Spaans. Lief, aardig, verlegen, gevoelig, rustig, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, creatief, optimistisch, muzikaal, grappig, praat veel in het bijzijn van vrienden en/of familie maar is bij vreemden erg stil en verlegen, fatsoenlijk en netjes.
    Uiterlijk: Kim heeft een blanke huid die snel bruin word zodra ze in de zon komt, ze heeft lichtblond haar dat snel krullerig word, ze heeft lichtblauwe ogen en lichtroze lippen. Ze is best klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale meisje.

    Geloof me, ik wil echt zo graag die rol.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    xMILES schreef:
    Rol: Beste vriendin Cris

    info volgt.. eerst ff in word typen haha

    Rol: Beste vriendin van Cris dus
    Volledige naam: Valentina Maria Sophia Carvalho
    Karakter: (liefst kort beschreven) Valentina is pas 23 jaar, maar slijt jongens sneller dan wat dan ook op deze wereld. Ze is het type meisje die jongens na staren en waar meisjes jaloers naar kijken, ze is spontaan, speels, en deinst nergens voor terug. Ze heeft een goed gevoel voor humor en het maakt haar niet uit als ze voor paal staat, daar heb ze gewoon scheit aan. Ze is een goede prater en kan je zonder dat je eigenlijk zelf door heb je alles laten vertellen. Ze is wel erg perfectionistisch en kan soms super erg overdrijven
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving) Valentina
    Blond haar, licht grijze ogen. Ze is rond de 1.72 lang en heeft een slank figuur, maar ze is niet mager.
    Extra: Valentina is geboren op Madeira net als Cristiano en hun ouder zijn goed bevriend met elkaar. Ze kennen elkaar al sinds ze klein zijn en zijn samen opgegroeid. Toen ze ouder werden en Cris naar Engeland verhuisde verwaterde het contact weer maar ze kwamen elkaar tegen in Madrid waar Valentina mede-eigenaar is van 1 van de hotste clubs.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 14:14 ]


    Love is overrated

    Rol: Vriendinnetje van Fernando Torres + kleine halfzusje van Emily (:
    Volledige naam: Jasmin Freira -plus achternaam van Emily (:
    Karakter: (liefst kort beschreven) Okaay, in het kort :Y) Jasmin is vrolijk, altijd in voor een feestje, en erg populair. Daar kan ze soms nog wel eens misbruik van maken, en dan komt ze meestal erg bot uit de hoek. Maar haar vrienden kennen haar, en weten dat het niet met opzet gaat.
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving) Jasmin is half Spaans, half Portugees -ik neem aan dat Emily Portugees is- en ze heeft een lichtgetinte huid, lang lichtbruin haar en donkere ogen. Ze is ongeveer 1.72 meter lang. http://www.6lyrics.com/images/artists/jordan_pruitt.jpg
    Extra..?: Jasmin heeft nog niet met Torres, dat komt pas later :Y)

    Goed zo? xD En wil je sowieso laten weten wanneer het eerste deel er is, ook al heb ik de rol niet? danku :Y)
    xxx


    You can agree with me or you can be wrong

    p.s. ik ga voor Cuando la madre y el niño ingrese als titel ;)


    Love is overrated

    Rol: beste vriendin David Villa, vriendinnetje Fernando Torres
    Volledige naam: Sophie Desalle
    Karakter: Sophie is een vrolijk meisje. Vroeger heeft ze veel problemen gehad waaronder een agressieve vader. Daar heeft ze nog steeds een trauma aan met mannen. Sophie heeft veel fantasie en is vaal heel hyper. Vrienden en liefde zijn voor haar het belangrijkst. Voor dierbare zou ze een kogel vangen.
    Uiterlijk: Sophie is lang, ongeveer 1.82. Ze is niet mager maar ook niet dik.
    Extra: Sophie zingt graag en speelt graag gitaar en piano. Ook houd ze van motorcross en paardrijden.


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Rol: vriendin van Fernando Torres & al sinds de kleuterschool beste vrienden met Cristiano Ronaldo.
    Volledige naam: Carolina Valérie González Garcia
    Karakter: (liefst kort beschreven) Carolina heeft een groot hart, in haar ogen is bijna iedereen goed, wat haar vroeger wel eens in de problemen heeft gebracht. Ze is erg sociaal, houdt van lol trappen en is zeer behulpzaam.
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving) Carolina Valérie González Garcia. Ze heeft lang, mooi bruin haar tot ongeveer de helft van haar rug en donkerbruine ogen. Haar wimpers zijn al lang zonder mascara. Ze is 1.75 m dankzij haar lange benen. Ze is slank van postuur. Ze heeft een getinte huid en een prachtige lach, die het helemaal afmaakt.
    Extra: Haar moeder is 2 jaar terug overleden aan borstkanker, Fernando was een grote steun voor haar in die tijd. Carolina en haar vader zijn ontzettend close met elkaar. Ze heeft een chihuahua pup genaamd Lucia die ze overal mee naartoe neemt.

    Ik kies als titel voor; Cuando la madre y el niño ingrese

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 14:43 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Al krijg ik geen rol, ik ga hem toch lezen :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Topic mag gesloten worden :')
    Het verhaal is er al.


    The soul needs autumn.


    Rol: Beste vriendin Emily & Toekomstige vriendin van Robin van Persie.
    Volledige naam: Paige Hilson.
    Karakter: (liefst kort beschreven) Begripvol naar anderen, sociaal en verlegen.
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving)Paige heeft blond haar, en volle zwarte wimpers, daarbij gebruikt ze ook meestal eyeliner boven haar ogen. Ze heeft een piercing onder haar mondhoek links.
    Extra: Paige is erg gesteld op het voetbal van Robin. Ze kan er wel uren naar kijken en dat zonder zich erbij te vervelen, na afloop van de wedstrijd of training kan ze het niet laten om hem te verleiden vanplaats dat hij naar de kleedkamers moet. Paige is af en toe een beetje tegehaast, maar kan het goed vinden met de rest van de voetballers.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendinnetje Cesc Fabregas(A)
    Volledige naam: Winter Rooney
    Karakter: (liefst kort beschreven)
    Behulpzaam, alleen laat niet over haar heen lopen. Ze weet precies wie ze mag en wie niet. Zoekt niet snel ruzie maar als ze het heeft, moet diegene oppassen :P. Maar over het algemeen is ze gewoon lief.
    Uiterlijk: (foto/korte beschrijving)Blond lang haar,tot onder haar ribben met een beetje slag. fel blauwe ogen. 1.70 lang. Ze heeft haar eigen stijl een beetje alto maar niet al te erg ;).
    Extra:Beste vriendin Gerard Pique en zusje van....
    Houd heel erg van voetbal en is er ook erg goed in.

    Cuando la madre y el niño ingrese

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 16:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Zus Emily + latere vriendin Fernando Torres? (a)
    Volledige naam: Nathalie Montez
    Karakter: Tikje arrogant tegen mensen maar is een schat tegen haar vrienden en familie en kan dus extra sterk uit de hoek komen als ook maar één iemand hen pijndoet.
    Uiterlijk: Nathalie is een 20-jarig slank meisje dat van braziliaanse afkomst is. Ze heeft groene ogen, donkerbruin haar en een getinte huid.
    Extra: Nathalie verhuisde van Brazilië naar Portugal omdat haar moeder, zusje en tante zijn vermoord door gangsters.