• Schrijven wel te verstaan (cat)

    Oké, maar door Fernando Torres zijn slechte Engels, (Sorry Torrie, maar je Engels is echt barslecht), kwamen we op een idee en dat gaan we samen schrijven :')

    2 landen nemen elks een meisje mee als tolk naar het wk. Het ene land is Portugal en het andere Spanje. De meisje moeten hun eigen 'team' een soort van lesgeven in het Engels. Beide meisjes kennen elkaar niet en komen dus voor het eerst in contact op het wk zelf, ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en besluiten al snel om samen de andere spelers wat te plagen.

    link:Enséñame el lenguaje del amor.


    Veel plezier met invullen Rose R. & Lindsey T.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 23:07 ]


    The soul needs autumn.

    Portugal schreef:
    (...)
    Welke rol wil je? ö


    Owja sorry xd Vriendinnetje van Sergio Ramos, is da goe? xd


    You can agree with me or you can be wrong

    Volksfeind schreef:
    (...)
    'Als ze het maar veilig doen' was dus mijn eerste gedachte.

    Weet je, ik zie mezelf dit wel doen. Vertalen voor bekende voetballers. Valt een aardig centje mee te verdienen :]

    Onveilig is lekkerder omg haha :9~
    Neem een rol (cat):9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Appelvlaai schreef:
    (...)

    Owja sorry xd Vriendinnetje van Sergio Ramos, is da goe? xd

    Ja hoor (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weten jullie dat ik jullie haat?
    Ik heb nooit zin om een rol in te vullen, maar doe het toch want anders gaat Rose weer vreemd.

    rol: Moet je dat nou nog steeds vragen?
    naam: Maya Blake
    achternaam: Gvero
    karakter: Maya is een shopaholic, ze voelt zich gauw tot dingen aangetrokken. Maya haat kieskeurig zijn, wat ze niet is. Ook is ze geen ochtendmens. Maya is nooit humeurig en meestal gezellig. Ze heet gevoel voor humor maar kan dingen ook overdrijven. Ze is artistiek en houdt van fotografie, reizen en jankfilms bekijken.
    uiterlijk: Maya heeft donkerblond lang ligt golvend haar. Het is niet dik en ook niet te dun. Haar ogen zijn diepgroen en haar hartvormige gezicht laten haar jukbeenderen en ogen mooi uitkomen. Maya heeft roodroze en volle lippen. Ze is lang, zo'n 1 meter 75 en heeft een slank postuur.
    extra: Nosh.
    titel: Kidding.


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja hoor (krul)


    Yay ;3


    You can agree with me or you can be wrong

    Rol: Tolk van Nederland + Toekomstig vriendinnetje van Rafael van der Vaart (krul)
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Karakter: Lief, aardig, verlegen, gevoelig, rustig, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, creatief, optimistisch, muzikaal, grappig, praat veel in het bijzijn van vrienden en/of familie maar is bij vreemden erg stil en verlegen, fatsoenlijk en netjes.
    Uiterlijk: Kim heeft een blanke huid die snel bruin word zodra ze in de zon komt, ze heeft lichtblond haar dat snel krullerig word, ze heeft lichtblauwe ogen en lichtroze lippen. Ze is best klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale meisje.
    Extra: Kim is van Nederlandse afkomst maar heeft wel een oma die in Spanje woont. Kim is er trots op dat ze Nederlands is en draagt ook vaak oranje dingetjes of vesten met de vlag van Nederland erop. Veel jongens vind haar leuk maar daar merkt ze weinig van.
    Titel:
    - What did you say?!
    - Tell me more
    - Say that you love me

    Eigenlijk wil ik deze rol écht heel graag.
    En ja, Nederland heeft ook gewoon een tolk stiekem, zo goed Engels kunnen ze nu ook weer niet.
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    rol: Vriendin David Villa.
    naam: Julita.
    achternaam: Sanz.
    karakter: Lief en Verlegen.
    uiterlijk: Lang bruin haar, groene ogen, en volle zwarte wimpers.
    extra: Julita, vernoemd naar haar oma. Heeft het te pakken met David Villa, en wacht tot hij haar eindelijk ten huwelijk gaat vragen.
    titel:
    Shut you're mouth.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VivaEspana, Appelvlaai, Footballeur en Reckless hebben alvast een rol :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pershoofd heeft ook een rol (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Pershoofd heeft ook een rol (krul)


    Yay. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BEGIN! :9~:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oewjeah :9~ Dan moeten jullie nu beginnen ;p


    You can agree with me or you can be wrong

    Lieverds het verhaal is er al lang(cat)
    Ik plaats zo link


    The soul needs autumn.

    Oh, -slaat zichzelf voor hoofd- (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wist ik wel :X


    You can agree with me or you can be wrong