• Was ik maar dood, serieus.
    Ik hoor al jarenlang dat ik lelijk en dik ben. Echt, al vanaf de basisschool. Ik durf niet meer in de spiegel te kijken en probeer zo min mogelijk te eten op een dag. Daardoor krijg ik vreetbuien en kom ik alleen maar aan..
    Mijn ex-vriendje heeft me gebruikt. Hij heeft de hele tijd met iemand anders lopen flirten en heeft me overal zwart lopen maken, bij iedereen. Ik heb het gevoel dat niemand me mag hier. Alleen op internet, omdat ik daar heel anders ben dan in het echt.
    Ik heb er echt geen zin meer in, en nee dit topic maak ik niet omdat ik aandacht wil. Ik wil het gewoon kwijt en nu weten jullie waarom ik soms bot over kom..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Laat je nooit, maar dan ook nóóit wijsmaken dat je lelijk of dik bent. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sterkte meis (flower)
    En weet maar dat de mensen die jou lelijk en dik noemen zelf heel erg onzeker zijn! Ik vind jou helemaal niet lelijk!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 19:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Psychic schreef:
    Laat je nooit, maar dan ook nóóit wijsmaken dat je lelijk of dik bent. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

    Yep indeed.

    Is die exvriend die Thomas?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werd vroeger ook gepest, maar daar heb ik me overheen gezet en nou krijg ik in plaats van verwensingen complimenten. En dat is het lijden waard geweest. Je moet geloven in jezelf en niet in wat anderen over je zeggen. Niémand is lelijk, iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier.


    All was well.

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Yep indeed.

    Is die exvriend die Thomas?


    Ja..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die ex-vriend van je is je gewoon niet waard, wat een klootzak zeg. Je moet je gewoon bedenken dat miljoenen meer jongens op deze wereld zijn, die misschien wel veeel leuker zijn dan hij. En die mensen die je lelijk en dik noemen, zijn zelf waarschijnlijk heel onzeker en proberen dat zo niet te laten opvallen. Zoals hier al is gezegd: Iedereen is mooi op zijn eigen manier. Ik hoop voor je dat alles weer goedkomt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 19:48 ]

    Die mensen die je lelijk en dik noemen zijn zelf gewoon niet helemaal zeker over zichzelf, ja oké, dit het typische lul moraal van dat die mensen zelf onzeker zijn. Of Jaloers. Ik bedoel, jij zal vast goede dingen hebben die zij die hebben. En dan nog, jij hebt tenminste iets unieks.
    En wat die ex betreft, wat een eikel. Sorry hoor, ookal kan ik hem niet eens ofzo... :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Alsjeblieft. Probeer je niks van anderen aan te trekken.
    Probeer jezelf te accepteren. Ik weet dat dat moeilijk kan zijn. Echt waar, geloof me. Als anderen dingen over je gaan zeggen ga je het na een tijd geloven.
    Probeer telkens een vlugge blik in de spiegel te werpen als je toevallig langs loopt. Probeer dat steeds langer vol te houden. Trek eens je favoriete outfit aan, maak jezelf op zoals jij dat wilt. Probeer wat te expirimenteren. Doe wat leuks met je haar en bekijk jezelf uiteindelijk eens grondig. Wat vind je wél mooi aan jezelf. Heb je mooi gevormde ogen? Misschien heb je wel heel mooie handen, lak ze in leuke kleurtjes. Misschien heb je wel mooi golvend/krullend/stijl haar. Trakteer jezelf eens op een kapperbezoekje en laat het leuk knippen. Durf dingen te doen, júist nu in de vakantie wanneer niet veel bekenden je zien.
    Uhm, oh! En om lekkerder in je vel te zitten. Drink heel veel water. Hou het op drie maaltijden per dag en wat fruit. Ga sporten, beweeg! En probeer jezelf langzamerhand te accepteren. Ik hoop echt voor je dat je erdoor heen komt! Er is altijd wel iemand op deze aarde die je mooi vind hoe je bent.
    -excuses voor het lange bericht-


    it's so empty living behind these castle walls

    Psychic schreef:
    Laat je nooit, maar dan ook nóóit wijsmaken dat je lelijk of dik bent. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

    Helemaal gelijk!

    En ik herinner me nog wel foto's van jou die je vroeger in je FB had staan en ik kan je nu al zeggen dat ik je helemaal niet lelijk vond! (:

    Cadillac schreef:
    Alsjeblieft. Probeer je niks van anderen aan te trekken.
    Probeer jezelf te accepteren. Ik weet dat dat moeilijk kan zijn. Echt waar, geloof me. Als anderen dingen over je gaan zeggen ga je het na een tijd geloven.
    Probeer telkens een vlugge blik in de spiegel te werpen als je toevallig langs loopt. Probeer dat steeds langer vol te houden. Trek eens je favoriete outfit aan, maak jezelf op zoals jij dat wilt. Probeer wat te expirimenteren. Doe wat leuks met je haar en bekijk jezelf uiteindelijk eens grondig. Wat vind je wél mooi aan jezelf. Heb je mooi gevormde ogen? Misschien heb je wel heel mooie handen, lak ze in leuke kleurtjes. Misschien heb je wel mooi golvend/krullend/stijl haar. Trakteer jezelf eens op een kapperbezoekje en laat het leuk knippen. Durf dingen te doen, júist nu in de vakantie wanneer niet veel bekenden je zien.
    Uhm, oh! En om lekkerder in je vel te zitten. Drink heel veel water. Hou het op drie maaltijden per dag en wat fruit. Ga sporten, beweeg! En probeer jezelf langzamerhand te accepteren. Ik hoop echt voor je dat je erdoor heen komt! Er is altijd wel iemand op deze aarde die je mooi vind hoe je bent.
    -excuses voor het lange bericht-


    Ik ben het helemaal met je eens.


    --

    Jij bent allesbehalve lelijk en dik o_0


    Alis volat propriis.

    Ach meid. Dat is helemaal niet leuk. Maar je moet je er niks van aantrekken. Niemand is mooi en perfect. Jij ook niet. Dat is niemand! Jij hebt je leuke en minder leuke kanten zowel aan je innerlijk als je uiterlijk. Je moet je er niks vaan aantrekken wat andere zeggen. En die ex-vriend van jou is gewoon een klootzak die nooit van je gehouden heeft. Jij verdient beter! En ik weet zeker dat je dat ook zult krijgen. Jij bent wie je bent en je hoeft niet te veranderen omdat andere mensen toevallig er anders over denken.
    Negeren die weirds!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weetje, het is tijd voor een usermeeting :Y).
    Aangezien de meeste Quizletters elkaar toch accepteren zoals ze zijn is het misschien mogelijk dat je je bij hen wel op je gemak voelt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Weetje, het is tijd voor een usermeeting :Y).
    Aangezien de meeste Quizletters elkaar toch accepteren zoals ze zijn is het misschien mogelijk dat je je bij hen wel op je gemak voelt :]
    Ja zeker weten! Mensen om je heen hebben die je wél accepteren geven je een zelfzeker gevoel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Psychic schreef:
    Laat je nooit, maar dan ook nóóit wijsmaken dat je lelijk of dik bent. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

    Groot gelijk =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay