• De stelling van vandaag luidt:
    Als je bij anderen bent draag je altijd een masker/je bent nooit voor 100% je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    JoJudicious schreef:
    Oké, wat is daar grappig aan? ._.

    Daar ga ik maar niet op antwoorden, ik heb geen zin in een discussie met jou.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    Oké, wat is daar grappig aan? ._.
    Liesol, trek je der maar niks van aan. Ik kom wel even op msn. En ga jij maar even weg uit dit topic :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    -kuch- Mevrouw de Best uw capslock staat aan.


    Beetje kinderachtig om met andermans achternaam op het internet te strooien, zonder daar eerst iets over te vragen. Vind je ook niet? Geen professioneel voorbeeld. Aangezien dat zo heilig vastgehouden wordt ineens. :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Daar ga ik maar niet op antwoorden, ik heb geen zin in een discussie met jou.:X

    Dan niet. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    AK47 schreef:
    (...)

    Beetje kinderachtig om met andermans achternaam op het internet te strooien, zonder daar eerst iets over te vragen. Vind je ook niet? Geen professioneel voorbeeld. Aangezien dat zo heilig vastgehouden wordt ineens. :/
    Ghehe lekker ben jij. Mag ik je er dan even op wijzen dat ik zelf moet weten hoe ik vriendinnen aanspreek en als ze het daar niet mee eens zijn ze me daar best zelf wel op kunnen wijzen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dan niet. ._.
    Lisa, kom op. Ga hier nou niet op in. Dadelijk krijgen jullie ruzie. Laat het gewoon voor wat het is!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Lisa, kom op. Ga hier nou niet op in. Dadelijk krijgen jullie ruzie. Laat het gewoon voor wat het is!

    Oké, ik hou al op. ;x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Eens.

    Bij mij is dat wel het geval. Ik ben in maar weinig gevallen 100% mezelf (heeft een reden). Maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden, dus ik ben het er niet mee eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens

    Italie schreef:
    uhh ik weet niet. Meningloos


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben altijd mijn knettergekke ik.


    Life is an art, not a science.

    Eens,je gedraag je zoals je denkt dat je je moet gedragen bij een bepaalde sub-cultuur,je gedraag je dus steets anders. Dat is wetenschappelijk bewezen(volgens mijn nederlandstekst dan).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja en nee... als ik bij mijn beste vrienden ben dan ben ik ook gewoon mezelf... maar als ik bij mensen ben die ik amper ken dan heb ik heeeel erg eeen masker op:X


    you were born original don't die as a copy