• De stelling van vandaag luidt:
    Als je bij anderen bent draag je altijd een masker/je bent nooit voor 100% je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, eens.

    Lionel schreef:
    Oneens. Niet altijd, sommmige mensen zijn altijd zichzelf.


    Happiness hit her like a train on a track

    Onzin. Dan ben je dus alleen jezelf als je in je eentje bent? -_-'

    Eh,juist wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nou ja, soms wel. Je moet je ook wel wat aanpassan aan de situatie en de mensne waar je mee bent. Je kunt niet je vrolijke zelf zijn op een begrafenis.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben het eens..
    Ik ben alleen bij een paar mensen echt mezelf


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Eens. Volgens mij pas je jezelf (onbewust) aan aan de persoon bij wie je bent.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 21:00 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik ben bij vrienden echt helemaal mezelf, maar bij vreemden niet, dus van allebei wel een beetje ;p

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 21:13 ]


    Simple, but effective.

    Bij bekend gezelschap ligt het anders, hoe meer je mensen kent/vertrouwd/liefhebt, hoe meer je jezelf durft te zijn. En ik denk dat een echte vriendschap pas werkt als je helemaal 100 procent jezelf kan zijn. Dus met de stelling ben ik het deels eens.

    Cloudburst schreef:
    Eens. Volgens mij pas je jezelf (onbewust) aan aan de persoon bij wie je bent.


    Dat is een interessante, daar geef ik je helemaal gelijk in. Alleen wil het aanpassen aan bepaalde personen niet gelijk zeggen dat je niet jezelf bent. Je laat jezelf niet van alle kanten zien op één moment. De situatie, de stemming en de persoon/personen om je heen bepalen hoe en wat er gebeurt, dat kan onzettend verschillend zijn. Maar je kan daarin wel 100 procent jezelf zijn, als je dat wilt.

    Oneens

    Lionel schreef:
    Oneens. Niet altijd, sommmige mensen zijn altijd zichzelf.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Coldplace schreef:
    (...)

    Dat is een interessante, daar geef ik je helemaal gelijk in. Alleen wil het aanpassen aan bepaalde personen niet gelijk zeggen dat je niet jezelf bent. Je laat jezelf niet van alle kanten zien op één moment. De situatie, de stemming en de persoon/personen om je heen bepalen hoe en wat er gebeurt, dat kan onzettend verschillend zijn. Maar je kan daarin wel 100 procent jezelf zijn, als je dat wilt.


    Ja, ik denk wel dat je gelijk hebt. Ik volg jouw mening. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Meestal wel. Bij m'n ouders/vriend/beste vriendin ben ik wel 100% mezelf en bij andere niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik denk het wel.
    Je gaat je altijd aanpassen aan de anderen. Alleen als je alleen bent kun je écht jezelf zijn.


    You’re falling into history.