• De stelling van vandaag luidt:
    Als je bij anderen bent draag je altijd een masker/je bent nooit voor 100% je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind van wel,je gaat niet zomer voor de tv zitten met je voeten op tafel als je bij een vriendin bent


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat vind ik echt onzin. Tuurlijk ben je jezelf.

    Alle mensen die dus eigenlijk eens hebben gezegd zijn dikke fakers.

    Snikkk schreef:
    Alle mensen die dus eigenlijk eens hebben gezegd zijn dikke fakers.

    Uh,nee? Hoezo ben ik een faker? Alleen omdat ik me niet helemaal blood geef?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soms - Ook meningloos --'

    heel soms als ik mensen nog niet goed ken en een goede indruk wil achterlaten
    :P


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Eens.


    A woman's best make up is her smile

    Liebje schreef:
    Eens. De enige plaats waar ik mezelf ben, is.. Quizlet? Maar dat is dan weer wat anders. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leto schreef:
    Eens.


    All this dampness is damp.

    Bij sommige vriendinnen voel ik me echt thuis & ben ik echt mezelf, bij anderen krijg ik die kans minder snel/niet gezien het feit er mensen zijn waarvan ik het gevoel krijg dat ze anders over dingen denken als ik doe, dusja. Sommigen geven negatieve signalen af & dat weerhoudt me ervan om mezelf bloot te geven.

    Maar ik ben altijd mezelf.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ligt eraan bij wie je bent.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Umerla schreef:
    Bij sommige vriendinnen voel ik me echt thuis & ben ik echt mezelf, bij anderen krijg ik die kans minder snel/niet gezien het feit er mensen zijn waarvan ik het gevoel krijg dat ze anders over dingen denken als ik doe, dusja. Sommigen geven negatieve signalen af & dat weerhoudt me ervan om mezelf bloot te geven.

    Maar ik ben altijd mezelf.


    Het ligt er inderdaad aan bij wie je bent.

    Dus eens en oneens


    Time changes, best friends can become strangers...

    Hangt er gewoon van af bij wie je bent.
    Maar, in het algemeen wel eens.


    effort never betrays you

    ja je kunt nooit jezelf zijn
    de ene vind je te gek en dan moet je weer normaal doen
    de ander accepteerd je styl niet en dan moet je weer wat anders doen zo lang ze het niet merkt xD


    I give you three roses one is fake and i wil love you till the lost one dies <3