• Omdat ik zo verdrietig ben, en ik zin heb om nog een verhaal te openen over Spaanse voetbalheden, heb ik hier een heel sexy ideetje. Over...
    *drumroll*
    Sergio Ramos.
    En ja, ik ben onlogisch, om een verhaal te schrijven over iemand uit Spanje terwijl dat de rivaal is van Nederland. Maar toch. Ik ben gewoon vreemd ^^ Don't judge me. En toch, hij gaat misschien toch dood. Mwhahah.
    Doe maar whatever you think. En ik ben gewoon verveeld, dus ik schrijf opnieuw een verhaal. Dit gaat niet zo'n heel lang verhaal worden, misschien 25 hoofdstukken.


    De 24-jarige Sergio Ramos is een jongen vol geluk. Hij heeft alles, behalve een vriendin. Hij heeft een hobby, en daarvan zijn werk gemaakt. Hij heeft een huis en hij heeft geld.

    Op een doodgewone dag wanneer hij een wedstrijd voetbalt tegen Portugal, het Spaanse rivaal, komt hij ongelukkig ten val. Hij voelde zich al niet zo goed de laatste tijd. Hij heeft een aantal ribben gebroken, wat toch nog niet het ergste is. Sergio heeft eigenlijk nooit ergens last van en hij voetbalt gewoon verder. Maar het gaat al snel slechter en slechter. De mensen thuis en de mensen in het stadium hebben nog nooit zo iets gezien. Gaat hij dood?

    Wanneer hij eindelijk toegeeft dat hij toch naar het ziekenhuis moet, gaat hij daar als de donder heen. Sergio blijkt niet alleen zijn ribben te hebben gebroken, maar hij blijkt kanker te hebben. Een kanker dit snel verspreid, en waar ze niks aan kunnen doen. Het komt als een grote shock aan bij hem, en bij de anderen. Hij zou nooit meer kunnen voetballen, hij zou nooit kunnen trouwen. Hij zou nooit zijn kinderen zien opgroeien.

    Sergio, die al een maand in het ziekenhuis ligt mag eindelijk naar huis. Hij moet zijn huisdieren en familie gedag zeggen, want hij komt waarschijnlijk nooit meer terug. De doktoren weten niet hoelang hij nog heeft te leven. De kanker verspreid zich sneller en sneller. En een chemo helpt maar half. Sergio besluit een lijstje te maken met dingen die hij altijd had willen doen. Hij besluit die dingen te doen voor hij overlijd.


    Lijstje voor rollen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto + Beschrijving:
    Hobby's:
    Extra:
    Crush/Relatie:
    Titel:
    Andere voetballer in stead of Ramos:


    Rollen die bezet zijn:
    1. Een beste vriendin van Sergio: Unusual
    2. Nog een beste vriendin van Sergio: Argentinia
    3. Een zusje van Sergio: SOUNDTRACK& Pershoofd
    4. Crushes/vriendinnetjes van voetballers uit het Spaanse team.
    - Jesús Navas: VivaEspana
    - David Villa: Italie
    - Fernando Torres: Fragments
    - Cesc Farbegas: Riddikulus
    - Iker Cassi: Pershoofd

    Geen mensen uit andere teams, alleen uit Spaanse team, want ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen.

    Have so much fun today.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:55 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Grom. Dat doe ik zo :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sneller :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    NU?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ja :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ROllen zijn bekend.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    En nu houd ik van je _O_


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    En nu houd ik van je _O_


    Ik houd ook van jou :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sergio Ramosssssssss :9~:9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb ik Pershoofd? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Denmark schreef:
    (...)

    Maar dit is alleen het Spaanse team. Je kunt gewoon een rol invullen. En als je het niet word dat krijg je wel een andere rol hoor ^^


    Doe dan maar Iker, haha. -plaagt Lotte.-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    (...)

    Doe dan maar Iker, haha. -plaagt Lotte.-


    Mwhaha. :) ok


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    IvoryCoast schreef:
    Sergio Ramosssssssss :9~:9~



    Seexxxxyyyy


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Merci beaucoup!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ^^ No thanks, late reactie.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sandra is een cjoeterd! (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus