• Ik zit ontzettend erg te trillen en heb het belachelijk heet. Net heb ik even flink wat gegeten en gedronken, maar het helpt helemaal niet.
    Oh, dit voelt echt verschrikkelijk.

    Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Ik zou er namelijk graag van af zijn...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ga even op je bed liggen? Leg ijs tegen je voorhoofd?


    You’re falling into history.

    Heb je ijsblokjes in huis? Of anders een héél koude douche nemen.


    All this dampness is damp.

    Ehm, neerliggen? Maar dat doe je wel al denk ik. Nou, veel beterschap! :3


    Life begins at the end of your comfort zone

    nou omdat je te trillen staat zal ik als jouw was in de douche gaan zitten en dan met de rug tegen de muur. (in de hoek als jullie die hebben nog beter) en dan langzaam koude stralen over je heen laten lopen en laat dan steeds meer stralen lopen. als je alles in een keer doet kan het alsnog zorgen dat je flauw valt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Even lekker gaan liggen lijkt me het beste idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ga zitten en je hoofd tussen je benen. dat hoort en doe ik ook altijd
    X. Attidude op het account van mijn vriendin


    Life is wonderfull

    Beter ga je even liggen ;o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eet of drink iets met suiker in, en ga dan ergens liggen waar het frisser is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Even liggen en als dit vaker gebeurd naar de dokter. Zulke dingen had ik ook, dat bleek later bloedarmoede te zijn..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ga zitten of liggen miss ergins in de schaduw in de wind..
    heb je misschien suiker te kort drink wat cola en kijk of t helpt
    als je het heet hebt houd je polsen onder de kraan succes


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Even hoofd tussen je benen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ga even op je bed liggen, ik hoop dat het snel beter gaat


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eerste even je ma of pa, of iemand roepen die op je kan letten. Je hebt genoeg gegeten, maar misschien kom je toch zout te kort en ben je gewoon oververhit. Je kunt beter wat drinken en dan rustig gaan liggen. Wel zorgen dat je genoeg zuurstof/koele lucht hebt. Dus dat de ramen een beetje tegenover elkaar open staan of een ventilator ofzo. Of onder de douche gaan zitten en de kraan langzaam van lauw naar koud draaien. Zoals er al een paar zeggen, als je ineens heel koud water over jezelf heen gooit heb je helemaal de kans dat je flauw valt en dan krijg je hart een behoorlijke optater wat ook niet zo gezond is.

    beterschap :[ (flower)


    Wie du mir, so ich dir.