• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mode is Héél belangrijk voor het geld. Mensen die in die business werken moeten ook brood op de plank krijgen
    (ook al krijgen ze soms een hele bakker :S)
    Maar ook wat veel mensen hier zeggen, je moet dragen waar je je goed in voelt en wat je zelf mooi vind en smaken verschillen :)

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.

    ligt er aan,


    Vampire Heart.

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.

    Nee. Als iets anders wat je leuk vindt je goed staat, maar het is totaal niet in de mode... dan draag je dat toch ook gewoon?

    Soms, maar mode is ook weer niet heel heel heel belangryk.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    uuuuuuuuh,
    absolutely not.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens. Ieder heeft zijn eigen stijl en dat hoef niet in de mode te zijn. Ik loop alleen met de mode mee als ik het zelf ook mooi vind hoor. ;)

    Er zijn wel belangrijkere dingen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De meeste mensen besteden er wel aandacht aan, dus ergens is het wel belangrijk. Het is echter niet het belangrijkste in de wereld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voor mij is het belangrijk, maar er zijn belangrijkere zaken natuurlijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    you were born original don't die as a copy

    Nee absoluut niet. Voor een modeontwerper natuurlijk wel, maar eigenlijk maakt mode niet uit.
    Jawel, het maakt wel uit. Mensen oordelen te vlug over anderen en hun kleding speelt daar dan een rol in. Dus ergens is het wel belangrijk, hoewel het eigenlijk niet belangrijk zou moeten zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Umerla schreef:
    Voor mij is het belangrijk, maar er zijn belangrijkere zaken natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker