• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geesz schreef:
    De meeste mensen besteden er wel aandacht aan, dus ergens is het wel belangrijk. Het is echter niet het belangrijkste in de wereld.

    Net zo belangrijk als de kleur van mijn puntenslijper. -random-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    echt niet, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan je zorgen maken of dat blousje van vorg jaar zomer dit jaar nog wel kan


    Never mess with a girl, you get hurt

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik draag echt niet wat in de mode is hoor,ik draag wat ik leuk vind. En ik koop ook mijn kleren nou niet echt in de mode winkel dus dat valt wel mee.

    Ik ben oneens,mode is helemaal niet belangrijk.

    Je draagt wel wat er in de mode is, want dat is te verkrijgen in de winkels. Iedereen draagt broeken of rokken, dat is dus in de moden dus dat wordt verkocht en dat draag jij. De enigen die niet aan de mode meedoen zijn mensen die naakt rondlopen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mode is belangrijk vind ik - ik zie altijd hoe mensen zijn aan wat ze aanhebben. ik vind ook wel dat er belangrijkere dingen in het leven zijn, maar toch is het belangrijk.


    distance and time; i'll be waiting

    NEEEEEEEEEEEEEEEH!

    Door die stomme zo leuke mode, worden heel veel kinderen op scholen gepest, waarom heeft niet gewoon iedereen zijn eigen stijl ? Zonder gepest te worden

    Xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Oneens,
    Het is een leuke richtlijn voor wat mensen dragen, maar uiteindelijk moet je toch dragen waar jij je goed in voelt


    Write down what you can not say

    nog steeds mee eens.


    Life is a beautiful struggle

    Ja, voor mij wel eigenlijk(H)


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik draag echt niet wat in de mode is hoor,ik draag wat ik leuk vind. En ik koop ook mijn kleren nou niet echt in de mode winkel dus dat valt wel mee.

    Ik ben oneens,mode is helemaal niet belangrijk.


    Maar eigenlijk is alles toch wel eens in de mode geweest? Stel nu uhh ...
    Eem modeontwerper ontwept een groen T-shirt , betekent niet dat het alleen om dat T-shirt gaat ...
    Na een tijd zie je andere kleren in net dezelfde kleur ...
    Maar het is toch zo?
    Alles is al eens in de mode geweest ...


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    SummerHearts schreefNEEEEEEEEEEEEEEEH!

    Door die stomme zo leuke mode, worden heel veel kinderen op scholen gepest, waarom heeft niet gewoon iedereen zijn eigen stijl ? Zonder gepest te worden

    helemaal mee eens!

    Ik hou me daar wel bezig. Maar het belangrijkst is dat je kleren tenminste draagt.


    When words fails, music speaks

    Oneens.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind mode niet belangrijk op die manier dat ik vind dat mensen (of ikzelf) er altijd uit moeten zien zoals volgens de laatste mode. Maar WAT je draagt is denk ik toch wel belangrijk, omdat het onbewust toch een soort eerste indruk geeft, ook al wil je dat niet.


    Felix

    Nee.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.