• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope
    Al die mensen die kleren dragen die in de mode zijn tonen zichzelf niet . ze tonen een kopie van de mode. Het probleem is dat alles wat nu in de mode is,ik ook altijd aan doe.
    Mode is niet belangrijk voor mij. mss voor andere wel


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Duhh mode is belangrijk!!!!!:X


    Never give up the things that makes you smile

    Nee.
    Ik doe toch aan wat ik zelf wil.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Alleen jij zelf maakt de mode.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Conflate schreef:
    Nee, het kan wel een deel uitmaken van je leven. Ik bedoel, ik zie niemand meer met kleding uit de jaren '80 lopen.


    Ah nee?
    Waar dacht jij dat de streepjes en de flashy kleurtjes vandaan kwamen?
    Alles komt terug.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens, :)
    zonde mode kom je ook het leven door :)


    Nvt

    Daar ben ik het eigenlijk wel een heel klein beetje mee eens ;x

    Nee!! Helemaal niet!! Tegenwoordig wordt je op school, bij je vrienden gekeurd op kleren! ik heb eens van een vriendin gehoord dat ze op school kwam met een mooi paar botten. Iemand complimenteerde haar ermee en vroeg van waar ze kwamen. Toen die een niet zo duur merk opnoemde droop die persoon af. Mode geeft mensen imago maar mensen kijken niet meer naar het innerlijk en dat blijft hetzelfde! Dat kan je niet veranderen met een mooi kleedje! Voor mij is mode niet belangerijk! En bovendien, de mensen die de duurste kleren dragen, van de nieuwste collectie en de duurste dingen zijn meestal arrogante bitchen met geen grijntje respect voor iedereen! Dus een oproep aan iedereen : laat je ware zelf zien want met mooie kleren wordt je misschien wel populair en heb je misschien wel ' vrienden'. Maar dat zijn niet je echte vrienden! Iedereen heeft vrienden nodig die lief, betrouwbaar en behulpzaam voor je zijn! Aan wie je alles kan vertellen! Want die mensen laten je niet vallen als je een lelijk of een kleedje dat uit de mode is!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    A woman's best make up is her smile

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    the world is filled with people that we dont understand

    ja, tenminste in deze wereld van nu wel.

    Nope, je moet dragen wat je zelf leuk vind, niet iets wat toevallig in de mode is. En studie (bijvooorbeeld) is denk ik een stuk belangrijker!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik draag echt niet wat in de mode is hoor,ik draag wat ik leuk vind. En ik koop ook mijn kleren nou niet echt in de mode winkel dus dat valt wel mee.

    Ik ben oneens,mode is helemaal niet belangrijk.
    ALLES wat in winkels ligt is gebaseerd op de mode van die tijd. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Mode is wel heel belangrijk. Het heeft -wat je ook zegt- invloed op wat IEDEREEN draagt..
    Maar het is niet zo dat er niet iets is wat belangrijker is dan mode. xd


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Treasures schreef:
    Mode is wel heel belangrijk. Het heeft -wat je ook zegt- invloed op wat IEDEREEN draagt..
    Maar het is niet zo dat er niet iets is wat belangrijker is dan mode. xd


    You’re falling into history.