• dat ik voor mijn verjaardag naar een wedstrijd van Real Madrid mag. Want ik ging dat gisteravond vragen aan m'n vader en toen was het 'misschien'. En hij gaat er vanavond over nadenken dus dan krijg ik het morgen ofzo te weten :9~ Dus ga allemaal hopen voor me dat ik naar Real Madrid mag voor m'n b-day :Y)

    EDIT: ik mag :9~. FEESTEN! :9~

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DVilla schreef:
    (...)

    Oke, we wisselen dan wel even voor een nachtje. :9~
    Villa is een beest. (krul)


    Goewd. Dat is geregeld.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Santo schreef:
    Ik hoop het ook en dan moet je mij meenemen en dan ga ik Cristiano stalken totdat hij mij het nummer geeft van Serio en dan moet Sergio mij het nummer geven Fernando en dan wordt Fernando verliefd op mij, jaja ik heb het al helemaal uitgedacht :'D

    Hèeeeeeeeee. niemand mag Ronaldo stalken, behalve ik (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja ik heb ook een uitgedacht idee hoooooor, let op:

    Rose gaat Cristiano ontmoeten en steelt dan stiekem zijn nummer. Dan gaat ze hem 1maand lang elke nacht onbekend bellen. Dan raakt Cris geïrriteerd en vraagt hij wat ze van hem wilt. Dan verklaard ze hem haar liefde en krijgen ze een relatie. Dan gaat Rose in zijn phone zoeken naar Villa's nummer en die geeft ze aan mij. Dan ga ik hem stalken en krijg ik Torres's, Piqué's, Martínez's & Cassie's nummer. En dan word ik vrienden met hun allemaal & ga ik trouwen met Villa & krijgt lindsey Torres liefde en Lotte's Cassie's liefde.
    jajaja, slim idee he? :9~


    Smiling but close to tears.

    ^^ stiekem is dat een slim idee.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    DVilla schreef:
    Ja ik heb ook een uitgedacht idee hoooooor, let op:

    Rose gaat Cristiano ontmoeten en steelt dan stiekem zijn nummer. Dan gaat ze hem 1maand lang elke nacht onbekend bellen. Dan raakt Cris geïrriteerd en vraagt hij wat ze van hem wilt. Dan verklaard ze hem haar liefde en krijgen ze een relatie. Dan gaat Rose in zijn phone zoeken naar Villa's nummer en die geeft ze aan mij. Dan ga ik hem stalken en krijg ik Torres's, Piqué's, Martínez's & Cassie's nummer. En dan word ik vrienden met hun allemaal & ga ik trouwen met Villa & krijgt lindsey Torres liefde en Lotte's Cassie's liefde.
    jajaja, slim idee he? :9~

    Als ik met Ronaldo een relatie krijg ga ik wss wel om met Sergio, dan word ik beste vrienden met hem. dan word ik daarna vrienden met torres en villa en dan heb ik hun nummer (krul) En die verkoop ik aan de hoogste bieder haha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    bernatje schreef:
    ik hoop voor je dat je met je b-day naar real madrid mag_O_

    JBM schreef:
    Dude, vraag een handtekening voor me.

    Van wie wil je een handtekening? :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Fábio Coentrão.


    Smiling but close to tears.

    Ik hoop het heel hard voor je. Je moet wel heel veel foto's maken, bdw. En die wil ik dan zien!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fingers Crossed.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Spain schreef:
    Ik hoop het heel hard voor je. Je moet wel heel veel foto's maken, bdw. En die wil ik dan zien!

    Is goed :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DVilla schreef:
    Fábio Coentrão.

    Waarom Fabio ;ooo


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weet je, ik bedenk me nu opeens dat ik als ik zou gaan over 2 jaar naar het Ek, dat ik niet eens zou kunnen de 1e wedstrijd zien, want dat ik dan jarig ben ;x


    SLOAN.

    Rose, als dat mag..Dat zou wel heel coel zijn. Maak je wel foto's zodat je alles met ons kan delen? ^^


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Rose, als dat mag..Dat zou wel heel coel zijn. Maak je wel foto's zodat je alles met ons kan delen? ^^

    Jaaaa :9~ döh haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3