• dat ik voor mijn verjaardag naar een wedstrijd van Real Madrid mag. Want ik ging dat gisteravond vragen aan m'n vader en toen was het 'misschien'. En hij gaat er vanavond over nadenken dus dan krijg ik het morgen ofzo te weten :9~ Dus ga allemaal hopen voor me dat ik naar Real Madrid mag voor m'n b-day :Y)

    EDIT: ik mag :9~. FEESTEN! :9~

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vieze Samira ;x.
    Ik ga ook lekker met je mee naar Real :Y)


    SLOAN.

    Niemand mag mee naar Real. (cat) Alleen Samira, want die is niemand (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik hoop het ook voor je! XD


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Helemaal vanuit zweden, naar mijn huis om verkracht te worden door jou? ;o Ik zal het vragen :Y)


    hahaha, ja doe maar.
    als hij mijn dikke lichaam ziet wilt hij meteen niet meer terug. -bloos-

    & ja alleen ik mag meeee. :9~
    maar ik wil naar barca. -boos hoofd-


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    hahaha, ja doe maar.
    als hij mijn dikke lichaam ziet wilt hij meteen niet meer terug. -bloos-

    & ja alleen ik mag meeee. :9~
    maar ik wil naar barca. -boos hoofd-

    -slaat-
    zomaar. (cat)

    en je side boobies hahaha :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hahahahahhahahaha. :9~:9~
    goddelijk lichaam is dat.(krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    hahahahahhahahaha. :9~:9~
    goddelijk lichaam is dat.(krul)

    Inderdaad. Hemels. Paradise :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    *Hoopt voor je*


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ik ga het ook hopen. Dan ga ik hopen dat ik ooit naar Arsenal mag (Cesc en Robin.) Omg ja. En dan ga ik schreeuwen en gillen en en.. -nee, dat doe ik niet.- Ik kom dan aan in een mini rokje een een hempje + naalthakken en dan moet ik de kleedkamers schoonmaken van de coach en komen Robin en Cesc 'perongeluk' binnen, en dan, ja die details bespaar ik. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 21:43 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga misschien in augustus naar Standard - Real Madrid. Een vriend van papa heeft daar vaste plaatsen en nu mag ik misschien mee. Omdat mama ooit heeft beloofd dat als Kaka ooit in België moet voetballen ik erheen mag, en dat is dus dan waarschijnlijk. En belofte maakt schuld. (ze heeft dat wel vier jaar geleden belooft, maar toch) Dan zie ik meteen ook Casillas en die is schattig. :'D
    Dus,
    jij hoopt voor mij en ik voor jou? :Y)

    Mixtape schreef:
    Ik ga misschien in augustus naar Standard - Real Madrid. Een vriend van papa heeft daar vaste plaatsen en nu mag ik misschien mee. Omdat mama ooit heeft beloofd dat als Kaka ooit in België moet voetballen ik erheen mag, en dat is dus dan waarschijnlijk. En belofte maakt schuld. (ze heeft dat wel vier jaar geleden belooft, maar toch) Dan zie ik meteen ook Casillas en die is schattig. :'D
    Dus,
    jij hoopt voor mij en ik voor jou? :Y)

    Haha we hopen voor elkaar :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    *Hoopt braaf mee met de rest* ()=]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik.
    mag.
    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pershoofd schreef:
    Ik ga het ook hopen. Dan ga ik hopen dat ik ooit naar Arsenal mag (Cesc en Robin.) Omg ja. En dan ga ik schreeuwen en gillen en en.. -nee, dat doe ik niet.- Ik kom dan aan in een mini rokje een een hempje + naalthakken en dan moet ik de kleedkamers schoonmaken van de coach en komen Robin en Cesc 'perongeluk' binnen, en dan, ja die details bespaar ik. (cat)


    Stiekem gingen wij met school naar Arsenal...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    Ik.
    mag.
    :9~



    YAYA


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.