• dat ik voor mijn verjaardag naar een wedstrijd van Real Madrid mag. Want ik ging dat gisteravond vragen aan m'n vader en toen was het 'misschien'. En hij gaat er vanavond over nadenken dus dan krijg ik het morgen ofzo te weten :9~ Dus ga allemaal hopen voor me dat ik naar Real Madrid mag voor m'n b-day :Y)

    EDIT: ik mag :9~. FEESTEN! :9~

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maak foto's. Maak foto's


    SLOAN.

    Dóh :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vooral van Cassie, (en Ronaldo)


    SLOAN.

    Sowieso meer van Ronaldo dan van wie dan ook :9~ En daarna Kaká, Casillas, en Ramos (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Vooral van Cassie, (en Ronaldo)


    Ik denk niet dat ik bij mijn moeder kan gaan zeuren om naar Palermo of Liverpool te gaan...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als ik nou stiekem aan mijn pa bedel. Zou ik dan mogen. Hij zei gisteren ja, maar volgens mij was dat een grapje hahah ;3


    SLOAN.

    leuk ja...
    veel plezier^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Footballeur schreef:
    Als ik nou stiekem aan mijn pa bedel. Zou ik dan mogen. Hij zei gisteren ja, maar volgens mij was dat een grapje hahah ;3

    Jij moet gewoon nu gaan vragen (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Koeliejoelie :D


    Life is hard and then we die

    Lekker,
    dan moet je foto's trekken van Kaka + Casillas. :Y)

    Rose, ik durf niet :x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Rose, ik durf niet :x

    VRAAG HET (cat) dat word dan mijn ultieme verjaardag :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan wordt het mijn pa's ultime pré- verjaardags feest. Niet dus haha, met een stelletje gestoorde mensen, maar hé, hij leert nieuwe mensen kennen :Y)


    SLOAN.