• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    amai
    gohja
    heb het ook nie echt voor de jb's
    z zitten te zagen da th commercieel is, oké
    kunnen zij toch nie aan doen?
    en de jb's zijn ook zo commercieel + ze zijn lang nie zo goed!
    ik ga nu ook nie zeggen da ze slecht zijn, ma whatever
    ma, kpeis da da een hype is da nog wel ga afzwakken
    en die gasten die under een fan noemen en zo doen
    j, da zijn gasten da gewoon der bij willen horen

    ik ben geen van van jb, maar ik vind, wat ik van hun heb gehoord wel leuk...

    Bij ons op schoool ook, alle derde jaars waren fan van Tokio Hotel, Jonas Brothers komt er iedere derde jaar van de meiden die eerst Th fan waren is nu JB fan.


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Bij de jonas brothers was het heel erg gepush wat ze hebben gedaan.. Ze staan in heel veel magazines, veel intervieuws en plaatjes.. een paar keer een clipje laten zien, en dan denken sommige mensen:

    hee, laat ik eens wat van ze gaan luisteren/opzoeken

    En dan zijn ze binnen no-time fan.. Ik vind alleen niet echt dat ze hun succes zelf hebben gemaakt. Tokio Hotel enzo, die hebben (als het goed is) er zelf voor gewerkt om zo ver te komen als ze nu zijn. De Jonas Brothers zijn volgens mij meer ook iets van zo'n hype ofzoo

    Ik wil hier niemand mee beledigen, maar dat is gewoon mijn mening..

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik vind de Jonas brothers best goede nummer hebben maar bven er nou niet helemaal weg van. Van Th wel heel erg daar zou ik een moord voor doen. Maar nee niet voor JB

    Oeww zoiets had een vriendin van mij ook meegemaakt bij een concert een meisje naast haar song alleen het liedje monsoon mee -.-'