• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    Ik ben fan van TokioHotel EN JonasBrothers. Zo slecht zijn de JonasBrothers nou ook weer niej hoor. maar ik heb gwn op allebij gestemt .

    ik kan die koppe van die 3 l*llen niet zien !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik vind de jonas brothers echt bullshit!!!!


    Sorry dat ik het zeg maar vinden jullie nu niet dat jullie een beetje het TH-haters gedrag aan het kopieëren zijn alleen nu richting de JB? Niet dat ik fan ben maar dit snap ik niet hoor!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind JB niet slecht ofzo, maar ben o0k geen fan..
    En TH fans die 'overl0pen' ,zeg maar, naar de JB moeten dat zelf weten vind ik, ze mogen fan zijn van de band die zij leuk vinden, ik heb daar niet echt problemen mee, en dat s0mmige mensen de JB haten 0mdat hun meteen op nr. 1 st0nden in de dag top 5 vind ik heel dom... En van my m0gen jullie de JB haten h0or xD
    B0eit me niet.. Maar ga dan niet zeiken over TH haters -.-'


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Sorry voor de fans, maar ik vind Jonas Brothers echt bullshit. Niet dat ze van mij niet mogen bestaan ofzo, maar hun muziek is bagger. Nogmaals sorry. En inderdaad Joyce, ze komen ineens België en Nederland binnen en ze pakken heel veel TH fans af en ze staan opeens op nummer 1.

    Het lijkt wel een soort uitwisselingsproject. Jonas Brothers naar Europa en Tokio Hotel naar Amerika. Jammer genoeg..


    a figment of your imagination

    (...)

    Ik weet niet hoor, maar nu vertonen jullie hetzelfde gedrag als Tokio Hotel haters alleen dan tegen de jonas brothers,

    jullie zitten ook altijd te klagen over TH haters, over dat ze helemaal geen gelijk hebben, maar nu doen jullie hetzelfde, is dat niet een beetje zielig(A)

    als je daar iets op te zeggen hebt, maakt niks uit, kom maar op!


    yeaahh heelmaal gelijk.
    maar ff van de steling dat meisje dan vind ik wel een beetje wannebee of wacht zei ik een beetje ik bdeol een heel groot beetje..
    Th en Jb. verdienen allebij prijzen..
    dus wat maakt het uit..

    De JB pakken de fans toch niet af,, de TH fans kiezen er toch zelf voor ho0r :8


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.


    ik vind de Jonas Brothers Goed && tokio hotel ook..
    dus..? dat is geen reden om partijtjes te maken toch? :P ik stem dit jaar op geen van beiden..ik laat ze ff een poepie ruiken x'D

    maar de jonas sisters rockt x'D die gebruik ik ook =D

    De JB pakken de fans toch niet af,, de TH fans kiezen er toch zelf voor ho0r :8


    ja je hebt gelijk buddy!..:Y)

    Tokio Hotel moet natuurlijk die awards krijgen.

    <3

    pahaha.

    (...)

    WHOE. AMEN. _O_
    je haat de jonas brothers.


    Hell Yeah^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Jb is dikke BULLSHIT !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik Haat ze niet,Alleen is Th Pakkén beter.Ik vind ze 2 goede liedjes hebben .Maar SOS ben ik eigenlijk wel beu gehoord. (:
    Dus Th verdient natuurlijk die awards.


    The soul needs autumn.

    NOU IK VIND HUN MUZIEK SPPR EN NICK IS EGT HEET X


    A. ikmisje.