• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    (...)
    toen ik da zeg was ik gwn woedend
    da was gwn precies hetzelfde
    ik heb de egte versie op mijn pc staan

    ma da laat zien hoe dom ze zijn ;P
    ik ga een appart toppic make over ons :Y)

    (...)
    kunnen we gwn nie met een hele groep gana staken bij het gebouw van Tmf dan kunnen we meteen ook gaan naar de redactie van de Joepie

    'k wil nie lastig doen ofzo...maar da ligt nie aan tmf da ze da nie spele, da ligt aan tokio hotel (of hun managers enzo toch) die hebbe da nie als single uitgegeve, dan moge die da nie op tv afspele :(
    wa'k dus mee bedoel da ge dieje nie kunt kope in de winkels als single. (denk ik toch, ik kom nooit in cd winkels :$ maar een vriendin van me zei dat toch xD)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Het is de waarheid ^^.Nu klink is net gelijk een tokio hotel hater maar dan over de jonas brothers maar ik vind dat ik zo mijn redene heb,ze worden hier ineens in belgië bekend en de helft van de tokio hotel fans stappen naar hun over [terwijl ze ni echt goe zijn Oo] en ze staan ineens in de dag top 5 op nummer 1 terwijl tokio hotel ni direkt op 1 stond -_-' kvint ze nog al wannabe

    idd, je hebt gelijk, ik vind da Jonas trutten echt wel TH-fakers...srr voor de fans maar k kan ze echt ni uitstaan >.<'


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    (...)
    'k wil nie lastig doen ofzo...maar da ligt nie aan tmf da ze da nie spele, da ligt aan tokio hotel (of hun managers enzo toch) die hebbe da nie als single uitgegeve, dan moge die da nie op tv afspele :(
    wa'k dus mee bedoel da ge dieje nie kunt kope in de winkels als single. (denk ik toch, ik kom nooit in cd winkels :$ maar een vriendin van me zei dat toch xD)

    oooh das kut <_<
    neje,ge kunt die ni kope..

    (...)
    idd, je hebt gelijk, ik vind da Jonas trutten echt wel TH-fakers...srr voor de fans maar k kan ze echt ni uitstaan >.<'

    JOINT THE CLUB :Y)

    (...)
    ma da laat zien hoe dom ze zijn ;P
    ik ga een appart toppic make over ons :Y)

    good idea

    (...)
    good idea

    hij is gemaakt ö
    ge moet het toppic maar is af zoeke xD

    Jb zuigt ,, kheb respect voor de fans
    maar th is duidlijk veel beter
    komaan , jb is bekend geraakt in disney
    OMG kan het nog zieliger?

    ik vind JB wel goed maar ik heb wel op TH gestemd :D

    (...)
    omdat tokio hotel die niet als single hebben uitgegeven, en monsoon, ready set go, don't jump enzo wel
    spijtig, 1000 meere is echt goed! :(


    ja en dan nog,ze zouden evengoed scream kunnen pakken,want die is heropgenome met bill zen haar omhoog


    I need you like a heart needs a beat

    Jb zuigt ,, kheb respect voor de fans
    maar th is duidlijk veel beter
    komaan , jb is bekend geraakt in disney
    OMG kan het nog zieliger?

    nee, JB "is" gewoon het zieligste dat er is :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jb zuigt ,, kheb respect voor de fans
    maar th is duidlijk veel beter
    komaan , jb is bekend geraakt in disney
    OMG kan het nog zieliger?

    in disney ? :')

    (...)

    ja en dan nog,ze zouden evengoed scream kunnen pakken,want die is heropgenome met bill zen haar omhoog

    ja maar... scream hebbe ze toch ook niet als single uitgegeven of wel? maar anders kunnen ze nog altijd rescue me ofzo eens terug uitzenden,ik heb die nog nooit op tv gezien :O (of was die ook niet als single? :$) ach whatever, ze kunnen nog altijd ready set go uitzenden, maar dat doen ze ook niet!
    tmf sucks tegewoordig echt zooo hard!!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    bij mij zit er in de klas zoon meisje en die was eerst kei grote fan van th totdat sos op tv kwam dan wast zo in eens Bill is een meisje en een homo (terwijl da ze altijd een billlover was!)
    nu is ze ineenkeer zoon grote jb brothers fan(freak)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    ja maar... scream hebbe ze toch ook niet als single uitgegeven of wel? maar anders kunnen ze nog altijd rescue me ofzo eens terug uitzenden,ik heb die nog nooit op tv gezien :O (of was die ook niet als single? :$) ach whatever, ze kunnen nog altijd ready set go uitzenden, maar dat doen ze ook niet!
    tmf sucks tegewoordig echt zooo hard!!!


    nee van rette mich is er een clip maar rescue me hebben ze niet 'heropgenome'
    ma tis wel waar ze,gene monsoon,ready set go of by your side meer op tv.


    I need you like a heart needs a beat