• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    bij mij zit er in de klas zoon meisje en die was eerst kei grote fan van th totdat sos op tv kwam dan wast zo in eens Bill is een meisje en een homo (terwijl da ze altijd een billlover was!)
    nu is ze ineenkeer zoon grote jb brothers fan(freak)

    DA IS ERG Ö

    (...)
    DA IS ERG Ö

    uhu! heel erg!
    mijn bf was ook fan van TH (ze is zelfs naar WB geweest) en we verzinden altijd samen verhalen enzo als we op de fiets naar school reden over tokio hotel maar nu véél minder gewoon omdat ze fan is van JS :S echt kut!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    uhu! heel erg!
    mijn bf was ook fan van TH (ze is zelfs naar WB geweest) en we verzinden altijd samen verhalen enzo als we op de fiets naar school reden over tokio hotel maar nu véél minder gewoon omdat ze fan is van JS :S echt kut!

    die denke echt da ze alles kunne over pakke he ö

    Da lieke van de JB is toch geen muziek, allee, zo verliefd gezongen en al!! echt bullshit!!


    Let me be me...

    Ik vind JB echt niks aan. en hun muziek is ook niet mijn smaak!! TOKIO HOTEL MOET WINNEN!!

    Ik vind JB echt niks aan. en hun muziek is ook niet mijn smaak!! TOKIO HOTEL MOET WINNEN!!

    kom dan allemaal naar deze topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6814&page=last#191779
    :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    t zijn gwn homo's die ni kunnen zingen en die denken da ze het zijn!


    I need you like a heart needs a beat

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6814&page=last#191779

    GEEF U NAAM EN JOIN US !!
    xD

    Jonas Brothers stinken!
    Vanaf nu noem ik ze ook Jonas Sisters, ik weet niet van wie dat kwam, maar het is gewoonweg geniaal !

    xD

    Ik haat De Jb Gewoon ! [ Sorry voor de fans. ]
    dikke Bullchit ! met hun Covers , ze schrijven niet eens hun eigen songs, Wat zouden die dan een Award verdienen ! ;O
    Tokio hotel doet er tenminste zen best Voor ! (H)

    (...)

    Ik weet niet hoor, maar nu vertonen jullie hetzelfde gedrag als Tokio Hotel haters alleen dan tegen de jonas brothers,

    jullie zitten ook altijd te klagen over TH haters, over dat ze helemaal geen gelijk hebben, maar nu doen jullie hetzelfde, is dat niet een beetje zielig(A)

    als je daar iets op te zeggen hebt, maakt niks uit, kom maar op!


    Maar wij Behouden het tot deze Topic, of het zullen er toch niet veel zijn die verder gaan. TH-Haters : Hebben Tokio Hotel al in elkaar geslagen, Hebben al Vele Fans -DOOD-geslagen, zitten OVERAL vanalle -slechte- roddels te zeggen, en nog meer,
    Die gaan net wat verder dan ons hè ?

    ik vind de jonas b. wel goed maar tog ben ik meeer van tokio hotel...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik ken die hele JB niet,

    en die awards boeien me geen flikker.

    Als Th niet wint, is dat ook een keer goed voor ze.

    Puh x'D

    En daarbij,

    Het kan toch dat je na een tijdje TH zat bent?
    En dan kan je moeilijk die gene bestempelen met;
    "Jij bent nooit echt een fan geweest!"

    tuurlijk wel, alleen nu niet meer.

    xxxx x'D

    Jaah da is maar da zijn wannebe's omda tokiohotel "in" is vinde ze die goed maar nu zijn de jonas brothers helemaal "in" en nu vinde ze die goed dikke meelopers ja!

    Enoké ge kunt die hun muziek goed vinde maar inneens geen fan meer zijn van tokiohotel das echt WANNEBE!

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.