• Okay mensen ik heb zo gisteren als ik in bed lag zitten denken hoe je zou kunnen opvallen op een concert van bijvoorbeel Tokio Hotel. Hier komen ze en Lra, niet verwijderen! (N)

    1. Ga als iedereen stil is je favo bandlid z'n naam superhard roepen. Bij mij zou dat dus zijn : BILLLL!!! Okay, heb dat al eens gedaan samen met een vriendin. Succes gegarandeerd want iedereen keek opeens naar ons :P.

    2. Ga bij bijvoorbeeld een heel erg traag liedje, bijvoorbeeld 'Geh' superhard zitten mee schreeuwen en hoog springen zodat ze je zeker zien. Ook al succes gegarandeer, dat weet ik wel :P

    3. Ga, als iedereen zo begint de band te roepen heel hard meeroepen en dan als iedereen stopt nog verder zitten roepen. Wedden dat iedereen naar je kijkt?.

    4. DOe iets kleurrijks aan bijvoorbeel een flashy roze t-shirt ofzo. Of doe in je haar flashy roze slierten en steek die omhoog. Daar val je ook mee op ^^


    De rest ben ik vergeten =P
    Maar, weet je zelf nog leuke? Twijfel niet en drop ze hier maar ^^

    xxx

    Neej das niet waar inderdaat wat PipiLangkous zegt. Meestal doe ik wel een zwarte skinny aan maar daarop draag ik een flashy t-shirtje ^^

    Dat heb ik ook gedaan. 14 juni droeg ik bijvoorbeeld een zwarte skinny, roze t shirt en een vest met allemaal van die stripfiguurtjes erop. Niet dat het TH zou hebben opgevallen. Ik stond helemaal achteraan...

    maar ga is ff na hoe groot de kans is dat ze je leuk vinden-_-"
    hallooo die jongens hebben ook nog zoiets als een smaak. Ze worden echt niet op ieder meisje verliefd en ze vinden ook niet iedereen even leken. Je kunt nog zoveel opvallen, maar betekent nog niet dat ze je mogen xD


    Haha nee het ie niets zodat ze je leuk gaan vinden het is gewoon om op te vallen :P

    Schreeuw de naam van Paris Hilton .
    Whatever ;D

    Astrid en ik hebben ook hard genoeg geschreeuwt hoor, tom keek. ^hihi


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wahah ik en een vriendin [kate, katexxxbill] hebben als iedereen stil was zo ineens kei hard BILLL!! geroepen en die Th keek zo kei fel naar ons ^^

    Ja dat weet ik van hun naam roepen als iedereen stil is. Zeker gegarandeerd :') En over dat springen schaam ik me nu nog steeds voor >__< Dat deed ik 14 Juni dus ook. En dom zwaaien naar Georg. ^^

    Iets kleurrijks? Gash 14 Juni zag ik ineens mensen met roze en groen blauw haar, enof dat opvalt^^ Ik zag het van een pokkeafstand nog. toen ik achterom keek dan ;')

    Nummer 3 deed ik ook. Iedereen heel dramatisch gillen en schreeuwen ik meedoen. Iedereen stopt ik gil en schreeuw juist harder. Toen zeiden ze voor me dat ik me bek moest houden >__< Toen schreeuwde ik juist door ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik deed heel hard BILLLLL schreeuwen toen hij dichtbij stond. en ging heel dom springen, en toen keek hij ;') die mensen voor me waren kleiner dan mij, en waren niet meer zo aan het schreeuwen. *vandaar*


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]